ligger i den samme side ???????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.286 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

baby012

Jaa, oplever i at den bette er i den samme tide hele tiden ?? jeg mærker hende de samme steder næsten hele tiden, hun vil helst ligge i den højre side åbenbart .. 

er det noget jeg bør været bekymret over ??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Wimmie

gravid20 skriver:

Jaa, oplever i at den bette er i den samme tide hele tiden ?? jeg mærker hende de samme steder næsten hele tiden, hun vil helst ligge i den højre side åbenbart .. 

Når du er så langt henne som du er tror jeg ikke du skal bekymre dig...måske er det endda et godt tegn (alt efter hvordan baby ligger naturligvis)

Min har heller ikke flyttet sig de sidste 3 uger, hun ligger med hovedet nedad, numse og ryg i højre side og ben/fødder i venstre side (og sparker i mine stakkels ribben).

Jeg var til jordemoder den 6. oktober og hun sagde at det var en god ting, hvis hun blev liggende sådan - var til scanning den 24. og der lå hun på samme måde

Anmeld

27. oktober 2011

Klara

Samme her!!
Er 30+6 og min lille ligger også i højre side! Mærker babyn flere steder længre ned på maven, men oppe ved ribbenen er det kun i højre siden... det kan virkelig trykke og bule ud, og være helt "tomt" i venstre siden.
Håber ligesom dig at det ikke er noget at bekymre sig for??

Anmeld

27. oktober 2011

Clisolka

gravid20 skriver:

Jeg ved ikke om du bør være bekymret, men jeg kan i hvert fald fortælle dig, at min datter lå hele tiden i min venstre side og hyggede sig - det var sjældent hun lå i højre side 

Anmeld

27. oktober 2011

Zeus

På et tidspunkt får de en ynglingside.. Både Cajsa og Isabella lå som regel i højre side

Anmeld

27. oktober 2011

Nettemor

Wimmie skriver:

Når du er så langt henne som du er tror jeg ikke du skal bekymre dig...måske er det endda et godt tegn (alt efter hvordan baby ligger naturligvis)

Min har heller ikke flyttet sig de sidste 3 uger, hun ligger med hovedet nedad, numse og ryg i højre side og ben/fødder i venstre side (og sparker i mine stakkels ribben).

Jeg var til jordemoder den 6. oktober og hun sagde at det var en god ting, hvis hun blev liggende sådan - var til scanning den 24. og der lå hun på samme måde

hehe ej undskyld måtte altså lige læse den sætning som jeg har markeret med rødt.. læste det som at du skrev. min far har heller ikke flyttet sig de sidste 3 uger.. tænkte: hmm specielt men hvad har det med hvordan hendes baby ligger sorry

Anmeld

27. oktober 2011

-Sigrid-

gravid20 skriver:

Det er helt normalt

Her ligger Krøllen lidt over det hele, og sparker meget (!) når jeg ligger på højre side 

Anmeld

27. oktober 2011

Moms

Jeg tror ikke du skal bekymre dig.

Min kan ligge 3 dage i den samme side, men kan også skifte side fra dag til dag. Han vender sig om natten.

Har ligget med hovedet nedad i ihvertfald 5 uger.

Førstegangsfødende.

Moms

Anmeld

27. oktober 2011

Anette&Sophia

gravid20 skriver:

lille pigen her ligger også meget tit i højre side, det er nok dejligt at ligge der

Anmeld

27. oktober 2011

baby012

det var godt at høre  

er glad for det ikke kun er mig der har det sådan, og ja, det går meget ud over riddenene lige for tiden og ja det føles meget tomt i venstre side, det meget sjældent jeg mærker noget overhoved der .. men heldigvis lidt engang imellem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.