ligger i den samme side ???????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

otlitrom

Boas lå på samme måde i evigheder, og det fik jeg aldrig nogle bemærkninger om af JM eller læger. Men jeg blev en anelse øm i min højre side, og sagde mange gange "Den unge har spidse hæle".. Og ganske rigtigt. Hans fødder var nærmest trekantede De hæle kendte jeg igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

MorTil4<3

gravid20 skriver:

Jaa, oplever i at den bette er i den samme tide hele tiden ?? jeg mærker hende de samme steder næsten hele tiden, hun vil helst ligge i den højre side åbenbart .. 

er det noget jeg bør været bekymret over ??  

jeg ville være bekymret hvis det var mmig, men det er fordi at Nick lå over i min højre side konstant, og først ved fødslen opdagede de at han faktisk lå så forbanede langt til højre og skævt at han sad fast
hvis de havde vist det før var jeg røget til KS men med en del skubben og massen fra jordmoderen og nogle hårde pres fra mig fik vi nogenlunde rettet ham så han kunne komme ud, min mave var skæv i over 1 ½ måned efter , så dårligt han han ligget

så selvom det er meget normalt så hvis du har meget ondt i ribene altid så få det helllere tjekket en gang mere end for lidt

Anmeld

27. oktober 2011

Drømme

gravid20 skriver:

Jaa, oplever i at den bette er i den samme tide hele tiden ?? jeg mærker hende de samme steder næsten hele tiden, hun vil helst ligge i den højre side åbenbart .. 

Lyder da som om hun er dejlig "nem"
Mærker du hende så også på de samme tidspunkter, sådan ca. ?

Vores lille spirevip foretrækker også højre side, og har billeder fra uge 16 hvor den "tendens" begyndte - min mave var næsten dobbelt så stor i højre side som venstre xD
Og siden da så er det bare højre side den lille har foretrukket

Tror det er ganske normalt, og tror ikke det er noget du skal bekymre dig om, men jeg ved det ikke

Anmeld

27. oktober 2011

NilleG

Min baby ligger også på samme måde og har hvertfald gjort det den sidste måned, både da jeg var til læge og jordemoder og det er med hovedet ned af i venstre side og benene under ribbene i højre side og det er bare godt hun allerede er ved at ligge sig godt til rette til fødslen!! Så tror slet ikke du skal være bekymret

Anmeld

27. oktober 2011

Aagaard

gravid20 skriver:

Jep! Milja lå i højreside fra omkring uge 32 og resten af graviditeten

Anmeld

27. oktober 2011

norenberg

der er ikke noget at bekymre sig over, alle mine tre unger har hele graviditeten igennem lagt i højre side....

Anmeld

28. oktober 2011

baby012

Drømme skriver:

Lyder da som om hun er dejlig "nem"
Mærker du hende så også på de samme tidspunkter, sådan ca. ?

Vores lille spirevip foretrækker også højre side, og har billeder fra uge 16 hvor den "tendens" begyndte - min mave var næsten dobbelt så stor i højre side som venstre xD
Og siden da så er det bare højre side den lille har foretrukket

Tror det er ganske normalt, og tror ikke det er noget du skal bekymre dig om, men jeg ved det ikke

ja jeg mærker hende altid på de samme tidspunkter  

hun er meget aktiv fra 8- 10 så er der stille til omkring kl. 12 og så går det ellers løs igen til kl. 15. så er der stille til kl. 18 og det fortsætter til kl. 23 .. derefter mærker jeg hende kun en gang om natten omkring 01  tiden, og så der ro til kl 8 igen  

Sådan ca.  

gør din baby også det ?  

det vr godt nok tidligt i uge 16  

Anmeld

28. oktober 2011

louisevl

gravid20 skriver:

Det skal du overhovedet ikke bekymre dig om. Gennem hele min graviditet lå knægten i højre side, kunne nogle gange tvinge ham til at flytte sig lidt, hvis jeg lagde mig på højre side, men det samme jeg ikke gjorde det mere suste han derover igen 

Anmeld

28. oktober 2011

Drømme

gravid20 skriver:

ja jeg mærker hende altid på de samme tidspunkter  

hun er meget aktiv fra 8- 10 så er der stille til omkring kl. 12 og så går det ellers løs igen til kl. 15. så er der stille til kl. 18 og det fortsætter til kl. 23 .. derefter mærker jeg hende kun en gang om natten omkring 01  tiden, og så der ro til kl 8 igen  

Sådan ca.  

gør din baby også det ?  

det vr godt nok tidligt i uge 16  

Det lyder altså rart at det er så regelmæssigt, så ved du jo også hvis der er noget der ikke er som det plejer

Tja, jeg kan ikke sige det præcist, for jeg har ikke rigtig lagt mærke til mønsteret, men det er da nogenlunde de samme tidspunkter hver dag - der er i hvert fald spjet omkring middagstid, når den kommende farmand kommer hjem og før jeg skal sove

Altid meget om aftenen

Jah, jeg har virkelig været en af de heldig

Har mærket liv siden uge 13, bare sådan hvor jeg kunne mærke bobler i maven

16+0 mærkede jeg det første spark, 18+0 mærkede kæresten den lille for første gang, og 20+0 mærkede jeg et spark uden på maven selv

Og siden i mandags - 22+0 - har sparkene været helt tydlige at se

Alt dette på trods af.. Det er foranliggende moderkage det hedder, ikke ? samtidig med jeg er førstegangs gravid

Så det er virkelig fantastisk  Føler mig helt priviligeret

Anmeld

28. oktober 2011

Drømme

louisevl skriver:

Det skal du overhovedet ikke bekymre dig om. Gennem hele min graviditet lå knægten i højre side, kunne nogle gange tvinge ham til at flytte sig lidt, hvis jeg lagde mig på højre side, men det samme jeg ikke gjorde det mere suste han derover igen 

Ej hvor sjovt - ligger jeg mig på højre side er det HELT tydeligt det er der den lille ligger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.