Hvad ville i gøre, hvis i blev gravide NU? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

HeidiØ

Katte87 skriver:

Hehe sådan er det også med mig Enebarn og fantastisk opvækst!

Ja, man må jo se hvad tiden bringer Savner da allerede at være gravid! hehe

Me too .. men savner dog ikke de to første uger efter fødslen! Huha da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Det kan jeg så absolut godt forstå!  Tror slet ikke din krop ville have godt af endnu en graviditet. Og som du skriver, endnu et kejsersnit.

Bare tanken om, at kunne risikere endnu et kejsersnit - det tiltaler mig slet slet ikke  Endnu en ting, der får mig til at frygte en evt. nummer to.

Selve kejsersnittet frygter jeg ikke det skal bare være planlagt så jeg ikke når at gå i fødsel for er helt sikker på det er en af grundene til jeg stadig har ondt.

Men nej her er sku lukket for flere børn. og min bækkenløsning er også stadig meget slem

Anmeld

29. oktober 2011

lykkelige-mor

Katte87 skriver:

Hej skønne september piger!

En tanke har strejfet mig her på det sidste. Hvad nu hvis jeg blev gravid igen?  

Et er, at jeg ikke umiddelbart ønsker flere børn - men at blive gravid nu, med et lille spædbarn! Jeg ved seriøst ikke, hvad jeg så skulle gøre. Har i tænkt over det?

Jeg har altid været lidt løssluppen med mine p-piller, og mere eller mindre ligeglad, da jeg jo gerne ville have et barn. Men nu kan jeg mærke, at jeg er helt panisk ved tanken om svigtende prævention!  

Tænk engang, at noget man i så mange år har ønsket sig så inderligt højt, pludseligt at noget man frygter! Altså altså! 

jeg skal ihvertfald ik ha flere. og da slet ik lige nu. med min møg graviditet vil jeg helst ikke ha flere, men med den nemme og hurtige fødsel ja der vil jeg gerne, men arh, p-pillerne er jeg påbegyndt og jeg husker dem hver eneste dag, hvor imod før jeg blev gravid var ret slem til at glemme dem og inden jeg forsøgte at blive gravid..

Anmeld

30. oktober 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

Selvom at der ville være nok at se til, ville jeg alligevel beholde barnet. Jeg vil ikke kunne klare tanken om, at jeg kunne risikere at have vinket farvel til et lille vidunder. Nu er Zander også en skøn, lille dreng, der er nem at have med at gøre, og der udover har jeg jo min skønne kæreste og vores begges skønne familier, der vil træde til, hvis vi fik brug for det.

Men hvis alt går efter planen, planlægger vi dog først at få nummer to om et par år, så vi først lige kan nå at nyde vores skønne august-2011-søn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.