Her der der 100% lukket for det varme vand indtili jeg kan igen få lagt en spiral!! Vi er begge to enige om at det er svært at forholde sig til tanken om at Valdemar er vores sidste barn, men er samtidige også enige om at vi ikke vil have flere børn, Det er jo det mest vidunderlig i verden at blive forældre, også ligegyldig om det er 1. 2. 3. eller 4. gang.. Jeg bliver ked af det ved tanken om vi ikke skal opleve det at blive forældre igen, men fornuften må jo af og til sejre over hjertet.. Som i nok ved er Valdemar vores 4. barn, og 5 børn hmm.. nej ikke hos os, og slet ikke taget i betragtningen af vi bor i et lille hus med kun 2 børneværelser, vi har det trængt nok nu med 4 børn.. Og ikke kun rammerne, er små. Det er også dyrt.. Ikke fordi det kun er rammerne og økonomien der skal være afgørende, nu har vi været heldige 4 gange at vi har fået sunde og raske børn, hvem ved om man er heldig 5. gang, og det er en af de ting vi ikke magter, det ville tage alt for meget fra de andre børn...
I som kun har 1 eller 2 børn, glæd jer til næste gang (hvis i vil der bliver en næste gang) Jeg misunder jer meget..
Anmeld