Hvad ville i gøre, hvis i blev gravide NU? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

SaNiNa

Før Naia ville jeg helst sikker beholde det.

Men skulle det ske nu ja så ville jeg intetn vælge en fortrydelsepiller eller en abort.

Jeg kan og vil ikke byde min krop en 3 graviditet af somme omgang som de to sidste gane og et kejsersnit mere.

Går bestem ikke inde abort, men bliver nød til at tænke på mig selv hvis det skulle ske.

Det kan være jeg ændre mening om nogle månder måske år. men lige nu ser det sådan ud har også stadig smerter og bløder ret meget endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

HeidiØ

Kofoed. skriver:

I snakker prævention til 8 ugers tjek, men ammer du, så må du ikke få p-pille/stav/sprøjte.

Nå for dælans.. tak for det

Anmeld

28. oktober 2011

HeidiØ

Katte87 skriver:

Dejligt at have andre i samme båd! Synes sjældent at folk forstår, at man kun vil have en

Som Kofoed. skriver, så taler lægen om det til 8 ugers tjek. Jeg er også meget spændt på hvornår fanden man får mens igen 

Nej, nemlig, folk glor bare mærkeligt på en når man siger det .. så det er rart at vide! Men jeg tror ikke vi får en til ihvertfald!

Ja øv, den må godt blive heeeelt væk

Anmeld

28. oktober 2011

akskovmose

Her der der 100% lukket for det varme vand indtili jeg kan igen få lagt en spiral!! Vi er begge to enige om at det er svært at forholde sig til tanken om at Valdemar er vores sidste barn, men er samtidige også enige om at vi ikke vil have flere børn, Det er jo det mest vidunderlig i verden at blive forældre, også ligegyldig om det er 1. 2. 3. eller 4. gang.. Jeg bliver ked af det ved tanken om vi ikke skal opleve det at blive forældre igen, men fornuften må jo af og til sejre over hjertet.. Som i nok ved er Valdemar vores 4. barn, og 5 børn hmm.. nej ikke hos os, og slet ikke taget i betragtningen af vi bor i et lille hus med kun 2 børneværelser, vi har det trængt nok nu med 4 børn.. Og ikke kun rammerne, er små. Det er også dyrt.. Ikke fordi det kun er rammerne og økonomien der skal være afgørende, nu har vi været heldige 4 gange at vi har fået sunde og raske børn, hvem ved om man er heldig 5. gang, og det er en af de ting vi ikke magter, det ville tage alt for meget fra de andre børn...

I som kun har 1 eller 2 børn, glæd jer til næste gang (hvis i vil der bliver en næste gang) Jeg misunder jer meget..

Anmeld

28. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Sifling skriver:

Altså jeg har meget blandede følelser omkring det, og tænker faktisk rigtigt meget over det På den ene side, så syntes jeg jo bare min lille søn er SÅ dejlig og vidunderlig, og så er han bare så dejlig nem, så lige umiddelbart kunne jeg nu nok kunne klare to af ham Men der er jo bare ingen garanti for at den næste bliver ligeså nem, og nu syntes jeg jo personligt at det er et helvede at være gravid! Øv, hvor jeg ikke ville kunne magte at have det dårligt, være så stor igen og have ondt over det hele igen lige nu! Og jeg tror ærligt talt ikke jeg ville kunne være der 100% for Jolan, hvis jeg skulle rende rundt og have det sådan.. overskuddet ville simpelthen ikke være der! Men hvis jeg nu kunne springe graviditeten over, så gik jeg da gerne ind og fødte et par babyer til For syntes da godt nok det er noget mere overskueligt at skulle igennem en fødsel, end en graviditet

Hehe det er vi lidt modsatte Jeg havde en super graviditet. Og trods at jeg elsker Benjamin højt, så synes jeg tanken om to lyder hårdt. Og tanken om igen at ryge ud i et kejsersnit!  Det er jeg bare slet ikke interesseret i.

Men jeg kan godt forstå dig Når man forbinder de 9 månder med ubehag og smerte - så er det satme en lang ventetid.

Anmeld

28. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Før Naia ville jeg helst sikker beholde det.

Men skulle det ske nu ja så ville jeg intetn vælge en fortrydelsepiller eller en abort.

Jeg kan og vil ikke byde min krop en 3 graviditet af somme omgang som de to sidste gane og et kejsersnit mere.

Går bestem ikke inde abort, men bliver nød til at tænke på mig selv hvis det skulle ske.

Det kan være jeg ændre mening om nogle månder måske år. men lige nu ser det sådan ud har også stadig smerter og bløder ret meget endnu

Det kan jeg så absolut godt forstå!  Tror slet ikke din krop ville have godt af endnu en graviditet. Og som du skriver, endnu et kejsersnit.

Bare tanken om, at kunne risikere endnu et kejsersnit - det tiltaler mig slet slet ikke  Endnu en ting, der får mig til at frygte en evt. nummer to.

Anmeld

28. oktober 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Nej, nemlig, folk glor bare mærkeligt på en når man siger det .. så det er rart at vide! Men jeg tror ikke vi får en til ihvertfald!

Ja øv, den må godt blive heeeelt væk

Har manden det ligesådan? Mit dilemma er, at kæresten gerne vil have en til en dag. Det er noget vi skal snakke godt igennem i hvert fald. 

Anmeld

28. oktober 2011

Ka+Ma=Be

akskovmose skriver:

Her der der 100% lukket for det varme vand indtili jeg kan igen få lagt en spiral!! Vi er begge to enige om at det er svært at forholde sig til tanken om at Valdemar er vores sidste barn, men er samtidige også enige om at vi ikke vil have flere børn, Det er jo det mest vidunderlig i verden at blive forældre, også ligegyldig om det er 1. 2. 3. eller 4. gang.. Jeg bliver ked af det ved tanken om vi ikke skal opleve det at blive forældre igen, men fornuften må jo af og til sejre over hjertet.. Som i nok ved er Valdemar vores 4. barn, og 5 børn hmm.. nej ikke hos os, og slet ikke taget i betragtningen af vi bor i et lille hus med kun 2 børneværelser, vi har det trængt nok nu med 4 børn.. Og ikke kun rammerne, er små. Det er også dyrt.. Ikke fordi det kun er rammerne og økonomien der skal være afgørende, nu har vi været heldige 4 gange at vi har fået sunde og raske børn, hvem ved om man er heldig 5. gang, og det er en af de ting vi ikke magter, det ville tage alt for meget fra de andre børn...

I som kun har 1 eller 2 børn, glæd jer til næste gang (hvis i vil der bliver en næste gang) Jeg misunder jer meget..

Puh det er også noget af et dilemma Hvis man så gerne vil have flere børn.

Jeg kan egentlig godt sætte mig ind i og forstå dine tanker. I nogle situationer må man også være realistisk - selvom det ikke nødvendigvis er det man helst vil.

Anmeld

28. oktober 2011

HeidiØ

Katte87 skriver:

Har manden det ligesådan? Mit dilemma er, at kæresten gerne vil have en til en dag. Det er noget vi skal snakke godt igennem i hvert fald. 

Han er nærmest mere på den end jeg er .. det er egentlig ham der startede med at sige "kun én, skat" .. han er selv enebarn og har haft en riiiigtig dejlig opvækst.. så det er hans argument!

Du må lige arbejde på det ... men altså, man ved jo aldrig - det er svart at ta stilling til lige nu

Anmeld

28. oktober 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Han er nærmest mere på den end jeg er .. det er egentlig ham der startede med at sige "kun én, skat" .. han er selv enebarn og har haft en riiiigtig dejlig opvækst.. så det er hans argument!

Du må lige arbejde på det ... men altså, man ved jo aldrig - det er svart at ta stilling til lige nu

Hehe sådan er det også med mig Enebarn og fantastisk opvækst!

Ja, man må jo se hvad tiden bringer Savner da allerede at være gravid! hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.