Katte87 skriver:
Hej skønne september piger! 
En tanke har strejfet mig her på det sidste. Hvad nu hvis jeg blev gravid igen?
Et er, at jeg ikke umiddelbart ønsker flere børn - men at blive gravid nu, med et lille spædbarn! Jeg ved seriøst ikke, hvad jeg så skulle gøre. Har i tænkt over det?
Jeg har altid været lidt løssluppen med mine p-piller, og mere eller mindre ligeglad, da jeg jo gerne ville have et barn. Men nu kan jeg mærke, at jeg er helt panisk ved tanken om svigtende prævention!
Tænk engang, at noget man i så mange år har ønsket sig så inderligt højt, pludseligt at noget man frygter! Altså altså! 

Altså jeg har meget blandede følelser omkring det, og tænker faktisk rigtigt meget over det

På den ene side, så syntes jeg jo bare min lille søn er SÅ dejlig og vidunderlig, og så er han bare så dejlig nem, så lige umiddelbart kunne jeg nu nok kunne klare to af ham

Men der er jo bare ingen garanti for at den næste bliver ligeså nem, og nu syntes jeg jo personligt at det er et helvede at være gravid! Øv, hvor jeg ikke ville kunne magte at have det dårligt, være så stor igen og have ondt over det hele igen lige nu! Og jeg tror ærligt talt ikke jeg ville kunne være der 100% for Jolan, hvis jeg skulle rende rundt og have det sådan.. overskuddet ville simpelthen ikke være der!

Men hvis jeg nu kunne springe graviditeten over, så gik jeg da gerne ind og fødte et par babyer til

For syntes da godt nok det er noget mere overskueligt at skulle igennem en fødsel, end en graviditet