Hvad ville i gøre, hvis i blev gravide NU? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Er den mindste af 5 Hehe. Eller mine stedbrødre kom først ind i familien da jeg var 11. Så det har sikker noget med det at gøre

Jeg var sgu klar dagen efter, det eneste jeg ikke gider er udvigleses veerne, AV AV AV AV !!!

Du siger bare til

Meeeen nu kræver det vist noget at få barn, har fået et ok fra lægen, men der er stadig en vis afstand mellem os.

Hehe ja mon ikke det har haft sin indflydelse!

Tja, det ved jeg af gode grunde ikke så meget om Men HVIS jeg nu skulle have flere, så ville jeg alligevel gerne prøve at opleve det

Hvad mener du med ok fra lægen? Og afstand imellem jer? Er det mhp. lillepigen eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Har du ikke fået den endnu? argh, jeg har mens smerter hver eneste morgen i den her uge og tror hver gang, mon den er komme i nat, men nej nej, der sker ingen ting.

Øv øv øv! Det er noget jeg bestemt ikke savner! Men nej, jeg har endnu ikke fået det. Det er lidt underligt, ikke at vide hvornår der sker noget.

Man kunne jo være gravid uden at vide det 

Anmeld

27. oktober 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hehe ja mon ikke det har haft sin indflydelse!

Tja, det ved jeg af gode grunde ikke så meget om Men HVIS jeg nu skulle have flere, så ville jeg alligevel gerne prøve at opleve det

Hvad mener du med ok fra lægen? Og afstand imellem jer? Er det mhp. lillepigen eller hvordan?

Mit understel er kommet sig. Var ved læge da jeg er blevet deform dernede.

Hehe det er hyggeligt med mange søskende.

Det kan jeg godt forstå du vil, men det gør av

Anmeld

27. oktober 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Øv øv øv! Det er noget jeg bestemt ikke savner! Men nej, jeg har endnu ikke fået det. Det er lidt underligt, ikke at vide hvornår der sker noget.

Man kunne jo være gravid uden at vide det 

Savner det heller ikke, men må gerne overståes nu.

Anmeld

27. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Mit understel er kommet sig. Var ved læge da jeg er blevet deform dernede.

Hehe det er hyggeligt med mange søskende.

Det kan jeg godt forstå du vil, men det gør av

Ahh på den måde! Ja, så er det jo meget rart at vide, at det hele er i orden. Specielt når man ønsker mange flere børn

Anmeld

27. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Savner det heller ikke, men må gerne overståes nu.

Det kan jeg godt forstå! Det er heller ikke sjovt at have smerter uden grund

Anmeld

27. oktober 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Ahh på den måde! Ja, så er det jo meget rart at vide, at det hele er i orden. Specielt når man ønsker mange flere børn

Det jo det men jeg er vist selv skyld i deformateten, da jeg ville træde over en skammel 4 dage efter at blive syet, ikke skide smart tænkt.

Anmeld

27. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Det jo det men jeg er vist selv skyld i deformateten, da jeg ville træde over en skammel 4 dage efter at blive syet, ikke skide smart tænkt.

Puuh, av av av! 

Anmeld

27. oktober 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Puuh, av av av! 

Nemlig

Anmeld

28. oktober 2011

Sifling

Katte87 skriver:

Hej skønne september piger!

En tanke har strejfet mig her på det sidste. Hvad nu hvis jeg blev gravid igen?  

Et er, at jeg ikke umiddelbart ønsker flere børn - men at blive gravid nu, med et lille spædbarn! Jeg ved seriøst ikke, hvad jeg så skulle gøre. Har i tænkt over det?

Jeg har altid været lidt løssluppen med mine p-piller, og mere eller mindre ligeglad, da jeg jo gerne ville have et barn. Men nu kan jeg mærke, at jeg er helt panisk ved tanken om svigtende prævention!  

Tænk engang, at noget man i så mange år har ønsket sig så inderligt højt, pludseligt at noget man frygter! Altså altså! 

Altså jeg har meget blandede følelser omkring det, og tænker faktisk rigtigt meget over det På den ene side, så syntes jeg jo bare min lille søn er SÅ dejlig og vidunderlig, og så er han bare så dejlig nem, så lige umiddelbart kunne jeg nu nok kunne klare to af ham Men der er jo bare ingen garanti for at den næste bliver ligeså nem, og nu syntes jeg jo personligt at det er et helvede at være gravid! Øv, hvor jeg ikke ville kunne magte at have det dårligt, være så stor igen og have ondt over det hele igen lige nu! Og jeg tror ærligt talt ikke jeg ville kunne være der 100% for Jolan, hvis jeg skulle rende rundt og have det sådan.. overskuddet ville simpelthen ikke være der! Men hvis jeg nu kunne springe graviditeten over, så gik jeg da gerne ind og fødte et par babyer til For syntes da godt nok det er noget mere overskueligt at skulle igennem en fødsel, end en graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.