jeg er bange for at jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Aagaard skriver:

Selfølgelig skal hun da gøre som det nu passer ind i hendes liv, det var såmænd slet ikke sådan ment.
Hun lød ikke som om hun var i tvivl om at hun skulle ha en abort, selv om hun havde det lidt skidt med det. Jeg ville egentlig bare opfordre til at få aborten hurtigstmuligt og så ikke ha' dårlig samvitighed over det

Men kan godt se at det kan misforstås lidt

Åh det var heller ikke skæld ud herfra.  Bare lige det med hjertet jeg måtte kommentere, for det kan godt gå i gang tidligere. .

Men men vendte tilbage til emnet på den måde, fordi det jo ikke var så relevant for TS hvordan og hvorledes, nu hun - som du selv siger - umiddelbart ønsker sig en abort. Og nej, hun skal da bestemt ikke have dårlig samvittighed, selv om jeg godt kan forstå hun har.

Tror vi er fuldstændig enige. Alt forladt herfra ihvertfald. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Aagaard

Anonym skriver:

men det er stadig en abort...

Ja, det er det - men hvis det ikke passer ind og du har bestemt dig for at det bare ikke passer ind?
Hvis det var mig ville jeg syntes at det føles bedre hvis man ved at det ikke er "levende" endnu...

Anmeld

27. oktober 2011

Aagaard

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh det var heller ikke skæld ud herfra.  Bare lige det med hjertet jeg måtte kommentere, for det kan godt gå i gang tidligere. .

Men men vendte tilbage til emnet på den måde, fordi det jo ikke var så relevant for TS hvordan og hvorledes, nu hun - som du selv siger - umiddelbart ønsker sig en abort. Og nej, hun skal da bestemt ikke have dårlig samvittighed, selv om jeg godt kan forstå hun har.

Tror vi er fuldstændig enige. Alt forladt herfra ihvertfald. 

Jeg tror du har ret vi er vidst enige

Anmeld

27. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Du skal i hvertfald have enstor krammer ..

det er på ingen måde en særlig rar situation at sidde i ..

Anmeld

27. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Aagaard skriver:

Jeg tror du har ret vi er vidst enige

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Du skal i hvertfald have enstor krammer ..

det er på ingen måde en særlig rar situation at sidde i ..

TUSIND TAK!

Anmeld

27. oktober 2011

Aagaard

Anonym skriver:

Jeg forstod godt dit indlæg retsmæssigt

En abort ville passe bedst ind i mit liv , men ikke ind i det psykiske.. Den ville hjemsøge mig altid tror jeg..

Det er jeg glad for

Jeg tror jeg ville have det på samme måde - derfor ville jeg vælge som jeg skriver tidligere

Håber du finder ro med det du nu ender med at vælge

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Det er jeg glad for

Jeg tror jeg ville have det på samme måde - derfor ville jeg vælge som jeg skriver tidligere

Håber du finder ro med det du nu ender med at vælge

tusind tak.. Jeg håber min mens kommer og jeg slet ikke behøver tage stilling til det

Anmeld

27. oktober 2011

babymus77

Kram kram kram så træls at sku igennem det?!!! Prøv en clearblue test!!! Og se... Det endten eller!! Sender dig de bedste tanker !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.