jeg er bange for at jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.020 visninger
28 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja det er jeg godt nok lige nu....

Et barn passer SÅ dårligt ind i vores liv lige nu og jeg føler mig så utaknemmelig når jeg sidder her og læser om Jer der brændende ønsker jer en graviditet.. Jeg er ked af at jeg måske står med jeres drøm og så bare smider den væk....

Men jeg har klokket i mine p piller - af en eller anden mærkelig grund har jeg FULDSTÆNDIG og jeg mener FULDSTÆNDIG glemt at tage 5 piller! Haft ubeskyttet sex 1 gang (den dag jeg opdagede de manglende p piller) - ja kald mig uansvarlig, for det er hvad jeg er, og jeg ved virkelig ikke hvordan det er gået til, men her sidder jeg altså med en meget utydelig test!! Altså som i virkelig utydelig!

ÅHHHH hvor er jeg bange!!

Ville ikke noget andet end at ytre mig lidt herinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Måske I kan hjælpe mig med hvor tydelig en streg skal være før den anses som værende positiv??

Anmeld

27. oktober 2011

lycly

Altså man siger jo, at den er positiv hvis der er en streg. Også selvom den er utydelig .

Tag evt en test når du tisser første gang om morgenen . 

Du får lige en

Anmeld

27. oktober 2011

malliebooh

Jeg ville sige at så snart du kan ane streg nr 2, så er den positiv!

Anmeld

27. oktober 2011

delimus

Tag en test mere og hvis den stadig er utydelig, så tag til lægen.
Vi har alle forskellige drømme og bare fordi vi ikke har den samme, skal du ikke have dårlig samvittighed.
Held og lykke med det hele. 

Anmeld

27. oktober 2011

Aagaard

Anonym skriver:

Et barn passer SÅ dårligt ind i vores liv lige nu og jeg føler mig så utaknemmelig når jeg sidder her og læser om Jer der brændende ønsker jer en graviditet.. Jeg er ked af at jeg måske står med jeres drøm og så bare smider den væk....

Men jeg har klokket i mine p piller - af en eller anden mærkelig grund har jeg FULDSTÆNDIG og jeg mener FULDSTÆNDIG glemt at tage 5 piller! Haft ubeskyttet sex 1 gang (den dag jeg opdagede de manglende p piller) - ja kald mig uansvarlig, for det er hvad jeg er, og jeg ved virkelig ikke hvordan det er gået til, men her sidder jeg altså med en meget utydelig test!! Altså som i virkelig utydelig!

Det er træls at få lavet noget møg, men tag det roligt og test så igen om et par dage. Lav en aftale med lægen hurtigst muligt og få den nødvendige abort inden der bliver et rigtigt barn af det! Hvis det overhovedet er muligt inden uge 7.

Inden uge 7 er fostret ikke rigtig "levende" - hjertet slår ikke, så det er bare en lille klump celler!

Sådan ser jeg på det og det ville gøre at jeg kunne have med en abort at gøre hvis det var mig som stod i situationen.

Håber du/i finder ud af det på bedste måde

Line

Anmeld

27. oktober 2011

Moms

Anonym skriver:

Det var en øv'er.

Den dag du opdagede, du havde glemt at tage pillerne og 72 timer frem fra samlejet, kunne du have taget en fortrydelsespille, som fås i håndkøb på apoteket.

Det havde sparet dig for en positiv graviditetstest.

Øv også!

Moms

Anmeld

27. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Det er træls at få lavet noget møg, men tag det roligt og test så igen om et par dage. Lav en aftale med lægen hurtigst muligt og få den nødvendige abort inden der bliver et rigtigt barn af det! Hvis det overhovedet er muligt inden uge 7.

Inden uge 7 er fostret ikke rigtig "levende" - hjertet slår ikke, så det er bare en lille klump celler!

Sådan ser jeg på det og det ville gøre at jeg kunne have med en abort at gøre hvis det var mig som stod i situationen.

Håber du/i finder ud af det på bedste måde

Line

Hov, her slog hjertet i uge 6. Men men. Uanset, så skal TS da gøre det som passer ind i hendes liv!! 

Til TS.

Sikke noget rod. Håber det er falsk alarm. Ellers vil jeg forslå dig P sprøjten, hvis du har tendens til at glemme pillerne. Kender flere som er glade for den. 

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Altså man siger jo, at den er positiv hvis der er en streg. Også selvom den er utydelig .

Tag evt en test når du tisser første gang om morgenen . 

Du får lige en

Den i dag var med morgen urin, men jeg aner jo ikke hvornår min mens reelt skulle komme.. Så om jeg er gået iver tid aner jeg jo ikke.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

MalleH skriver:

Jeg ville sige at så snart du kan ane streg nr 2, så er den positiv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.