jeg er bange for at jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

delimus skriver:

Tag en test mere og hvis den stadig er utydelig, så tag til lægen.
Vi har alle forskellige drømme og bare fordi vi ikke har den samme, skal du ikke have dårlig samvittighed.
Held og lykke med det hele. 

Tak Jeg tænker jeg tester igen i morgen tidlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Det er træls at få lavet noget møg, men tag det roligt og test så igen om et par dage. Lav en aftale med lægen hurtigst muligt og få den nødvendige abort inden der bliver et rigtigt barn af det! Hvis det overhovedet er muligt inden uge 7.

Inden uge 7 er fostret ikke rigtig "levende" - hjertet slår ikke, så det er bare en lille klump celler!

Sådan ser jeg på det og det ville gøre at jeg kunne have med en abort at gøre hvis det var mig som stod i situationen.

Håber du/i finder ud af det på bedste måde

Line

men det er stadig en abort...

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Det var en øv'er.

Den dag du opdagede, du havde glemt at tage pillerne og 72 timer frem fra samlejet, kunne du have taget en fortrydelsespille, som fås i håndkøb på apoteket.

Det havde sparet dig for en positiv graviditetstest.

Øv også!

Moms

Jeg ved heller ikke hvorfor jeg ikke tænkte sådan.. Tror ikek rigtig det gik op for mig at det var så mange dage.. Forsøgte at indhente pillerne, men droppede det da jeg kunne se at jeg ville skyde min cyklus for langt.. Så jeg aner jo ikke hvornår min mens burde komme...

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hov, her slog hjertet i uge 6. Men men. Uanset, så skal TS da gøre det som passer ind i hendes liv!! 

Til TS.

Sikke noget rod. Håber det er falsk alarm. Ellers vil jeg forslå dig P sprøjten, hvis du har tendens til at glemme pillerne. Kender flere som er glade for den. 

Jeg havde egentlig planer om en homon spiral, men turde ikke få den lagt op og så var p pillerne det nemmeste alternativ, men det er det jo så bare ikke når man er en klovn til at tage dem

Anmeld

27. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg havde egentlig planer om en homon spiral, men turde ikke få den lagt op og så var p pillerne det nemmeste alternativ, men det er det jo så bare ikke når man er en klovn til at tage dem

Nej. 

Hvorfor ikke P sprøjten?  Det ville jeg vælge frem for spiral.

Jeg håber du ikke er gravid, nu du virkelig ikke ønsker det. Og hvis du er, at du så træffer det valg som er bedst for dig. 

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nej. 

Hvorfor ikke P sprøjten?  Det ville jeg vælge frem for spiral.

Jeg håber du ikke er gravid, nu du virkelig ikke ønsker det. Og hvis du er, at du så træffer det valg som er bedst for dig. 

Fordi min læge ikke anbefaler p sprøjten og fordi jeg er røv bange for nåle

Tak for dine  det betyder meget.

Anmeld

27. oktober 2011

Aagaard

Hov, her slog hjertet i uge 6. Men men. Uanset, så skal TS da gøre det som passer ind i hendes liv!! 

Til TS.

Sikke noget rod. Håber det er falsk alarm. Ellers vil jeg forslå dig P sprøjten, hvis du har tendens til at glemme pillerne. Kender flere som er glade for den. 

Selfølgelig skal hun da gøre som det nu passer ind i hendes liv, det var såmænd slet ikke sådan ment.
Hun lød ikke som om hun var i tvivl om at hun skulle ha en abort, selv om hun havde det lidt skidt med det. Jeg ville egentlig bare opfordre til at få aborten hurtigstmuligt og så ikke ha' dårlig samvitighed over det

Men kan godt se at det kan misforstås lidt

Anmeld

27. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Fordi min læge ikke anbefaler p sprøjten og fordi jeg er røv bange for nåle

Tak for dine  det betyder meget.

Hm, ok. Ved godt en del er skeptiske over for p sprøjten, men har nu kun hørt godt fra dem som bruger den.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Selfølgelig skal hun da gøre som det nu passer ind i hendes liv, det var såmænd slet ikke sådan ment.
Hun lød ikke som om hun var i tvivl om at hun skulle ha en abort, selv om hun havde det lidt skidt med det. Jeg ville egentlig bare opfordre til at få aborten hurtigstmuligt og så ikke ha' dårlig samvitighed over det

Men kan godt se at det kan misforstås lidt

Jeg forstod godt dit indlæg retsmæssigt

En abort ville passe bedst ind i mit liv , men ikke ind i det psykiske.. Den ville hjemsøge mig altid tror jeg..

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hm, ok. Ved godt en del er skeptiske over for p sprøjten, men har nu kun hørt godt fra dem som bruger den.

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.