Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har lige købt min og den kan lukkes uden problemer skønt http://www.hm.com/dk/product/95231?article=95231-A
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ihhh.. øøøøøvvv
Ihhh.. øøøøøvvv
Ja synes sku også det er øv at have et job der tager tid hehe.. men sådan er det hvis man er selvstændig MEN, når vi er på barsel, så skal vi hygge. Nøj hvor jeg glæder mig
mor2011_ skriver: har lige købt min og den kan lukkes uden problemer skønt http://www.hm.com/dk/product/95231?article=95231-A
Den er også sød, de har lidt den samme udgave i MAMA
Chalala85 skriver: Ja synes sku også det er øv at have et job der tager tid hehe.. men sådan er det hvis man er selvstændig MEN, når vi er på barsel, så skal vi hygge. Nøj hvor jeg glæder mig
Ja... jeg kunne jo også bare tage på studiet selv om jeg har søgt barsel . Har bare sovet SÅ elendigt de sidste to nætter. .
Tror vitterligt det nærmer sig smukke.
Chalala85 skriver: Den er også sød, de har lidt den samme udgave i MAMA
det er den samme ingen forskel på dem de hænger bare i to afdelinger den korte koster 400kr og lange 349 jeg har købt den lange og er i uge 40 og kan lukke den uden problemer
mor2011_ skriver: det er den samme ingen forskel på dem de hænger bare i to afdelinger den korte koster 400kr og lange 349 jeg har købt den lange og er i uge 40 og kan lukke den uden problemer
Wow ja så burde der jo ikke være nogen problemer med at lukke overhovedet. FEDT
Chalala85 skriver: Wow ja så burde der jo ikke være nogen problemer med at lukke overhovedet. FEDT
nemlig det.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja... jeg kunne jo også bare tage på studiet selv om jeg har søgt barsel . Har bare sovet SÅ elendigt de sidste to nætter. . Tror vitterligt det nærmer sig smukke.
Jeg synes en fridag er helt velfortjent smukke
Tiden går så stærkt, jeg glæder mig så meget til du får veer og jeg kan komme og se vidunderet
Chalala85 skriver: Jeg synes en fridag er helt velfortjent smukke Tiden går så stærkt, jeg glæder mig så meget til du får veer og jeg kan komme og se vidunderet
Barsel er vel velfortjent. hehe. Ja jeg glæder mig også afsindigt meget.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128