Vis mig din vinterjakke :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.985 visninger
44 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Chalala85

Ja, jeg kommer jo ikke uden om at jeg ikke kan lukke min nuværende jakke haha

Så mine søde svigerforældre har givet mig 2000,-  til en ny jakke samt hvad jeg ellers lige mangler. Den behøver altså ikke koste 2000,- , vil hellere have en der er billigere og så jeg kan købe lidt lækkert til mig selv også.

Så hvilken en har i? hvad vil i anbefale?

Det må meget gerne være fra et sted hvor jeg har mulighed for at tage ind og prøve den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

lycly

dJeg synes de her er super fine (fra H&M), og så det jo bare om man er til den fine uld jakke eller til dunjakken

Anmeld

27. oktober 2011

Chalala85

LunaLykke skriver:

dJeg synes de her er super fine (fra H&M), og så det jo bare om man er til den fine uld jakke eller til dunjakken

Lige præcis dem har jeg faktisk selv kigget på Jeg tænker dog mest på den i uld halløj, mere fordi jeg vil være sikker på at kunne passe den hele vinteren Aner jo ikke hvor stor jeg bliver og den anden er med lynlås så er lidt påpaslig med det hehe

Anmeld

27. oktober 2011

lycly

Chalala85 skriver:

Lige præcis dem har jeg faktisk selv kigget på Jeg tænker dog mest på den i uld halløj, mere fordi jeg vil være sikker på at kunne passe den hele vinteren Aner jo ikke hvor stor jeg bliver og den anden er med lynlås så er lidt påpaslig med det hehe

Nå ja, godt tænkt

Anmeld

27. oktober 2011

Chalala85

LunaLykke skriver:

Nå ja, godt tænkt

hehe tak Må jo lige sikre maven holder varmen

Anmeld

27. oktober 2011

lilledittemor

er det nogen de har i H&M i denne sæson???

Anmeld

27. oktober 2011

lycly

Ditte_Marie skriver:

er det nogen de har i H&M i denne sæson???

Jeps, de er i hvert fald på deres hjemmeside

Anmeld

27. oktober 2011

lilledittemor

LunaLykke skriver:

Jeps, de er i hvert fald på deres hjemmeside

perfekt tak!

Anmeld

27. oktober 2011

Truddi

NICE PADDED JACKET, SOFT CLAY, main

Har lige købt denne lune jakke fra Vila på tilbud til 200'- ...

Anmeld

27. oktober 2011

L.J.L

Chalala85 skriver:

Ja, jeg kommer jo ikke uden om at jeg ikke kan lukke min nuværende jakke haha

Så mine søde svigerforældre har givet mig 2000,-  til en ny jakke samt hvad jeg ellers lige mangler. Den behøver altså ikke koste 2000,- , vil hellere have en der er billigere og så jeg kan købe lidt lækkert til mig selv også.

Så hvilken en har i? hvad vil i anbefale?

Det må meget gerne være fra et sted hvor jeg har mulighed for at tage ind og prøve den

"Strut" på Fælledvej har mange fine graviditetsjakker, og en masse andet flot ventetøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.