Vis mig din vinterjakke :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Chalala85

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Så vil jeg med!!! 

Hvad laver du i dag lækse? 

hehe jeg sidder og jobber derud af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Chalala85

Den er SÅ sej. Men kan desværre  umiddelbart ikke finde den i en vinterudgave . Elsker ellers den jakke. Du må evt låne den til foråret hvis jeg alligevel har den pakket væk. Den bliver gemt til næste gang. 

Jeg tror jeg køber den fra HM, for den er til at sælge igen, eller hænge væk i et skab. Kan godt lide formen på den. Man er jo lille, og så skal man ikke rende rundt i noget uden facon 

Nej lige præcis.. det ser skisme så kikset ud hehe..

Uhh jamen det vil jeg gerne.. Meeen hvis jeg føder til tiden så er det gode chancer for det stadig er med sne og det hele

Anmeld

27. oktober 2011

Truddi

Chalala85 skriver:

den er fin, kan den give sig til maven?

Altså, har ikke fået særlig meget mave på endnu, men synes den har en super god pasform da den er elastisk om livet men løs om maven :-) Og så er den super let og luftig, man kunne få den i 3 farver- beige, brun og sort :-)

Anmeld

27. oktober 2011

Chalala85

Truddi skriver:

Altså, har ikke fået særlig meget mave på endnu, men synes den har en super god pasform da den er elastisk om livet men løs om maven :-) Og så er den super let og luftig, man kunne få den i 3 farver- beige, brun og sort :-)

Hvor langt er du henne pt?

Synes nemlig min mave lkige tog nogen voksespring efter uge 15

Anmeld

27. oktober 2011

Chalala85

Giraffen skriver:

det er det bare! og er ret imponeret over at den skal til at gennemleve tredje vinter uden problemer men den fra H&M i uld er godt nok også flot, især til sådan en strutmave 

WOW 3 sæson.. det er da kvlitet så det batter

Jaa tror også den fra h&m vil være fin

Anmeld

27. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Chalala85 skriver:

Nej lige præcis.. det ser skisme så kikset ud hehe..

Uhh jamen det vil jeg gerne.. Meeen hvis jeg føder til tiden så er det gode chancer for det stadig er med sne og det hele

Nå ja. Vi ser 

Anmeld

27. oktober 2011

Chalala85

Nå ja. Vi ser 

Ja lad os det

Anmeld

27. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Chalala85 skriver:

hehe jeg sidder og jobber derud af..

Ihhh.. øøøøøvvv

Anmeld

27. oktober 2011

Truddi

Chalala85 skriver:

Hvor langt er du henne pt?

Synes nemlig min mave lkige tog nogen voksespring efter uge 15

er 15+2, så i 16'ende uge  Man kan kun ane en lille hård bule nederst på maven når jeg ligger på ryggen, ellers intet at se endnu  Venter spændt på at det tager til 

Anmeld

27. oktober 2011

Chalala85

Truddi skriver:

er 15+2, så i 16'ende uge  Man kan kun ane en lille hård bule nederst på maven når jeg ligger på ryggen, ellers intet at se endnu  Venter spændt på at det tager til 

Ahh okay Jamen bare vent til om små 5 uger så går det bare stærkt fra dag til anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.