Kæledyrs guldkorn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.000 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

mariamiss6

Okay, de kan godt nok ikke tale, men en slags guldkorn er det jo altid, når man ender med at grine voldsomt af sin hund, hvad enten denhar gjort noget sjovt og smart, eller blot noget rigtig dumt set fra et menneskes vinkel i hvert fald....

Vi havde en hund engang, noget labrador kryds. Charlie hed den, og den var virkelig ikke særligt klog, virkelig, det var den altså bare ikke....

Nåh, ude i haven havde vi så et lille træ, og da det er omkring påske beslutter min far at plante en masse påskeliljer i en cirkel hele vejen rundt om træet... Min laver hullerne, i en sirlig cirkel, med lige meget afstand mellem hvert hul og alt det der... Så henter han blomsterne, lægger en ved hvert hul, og sætter sig på knæ, og krabler så hele vejen rundt og propper planterne i hullerne, og dækker til....

Efter et stykke tid synes han det er som om han allerede HAR plantet denne blomst een gang, og da han ser at den næste blomst også stadig ligger på jorden. ved siden af hullet, tror han først han er blevet lidt skør. Men det går op for ham, at hunden bare simpelthen lige har opdaget at dens menneske kan en rigtig sjov ny leg.

En leg som går sådan her....

Mennesket, på alle 4, kravler omkring og planter fine blomster med løg. Bag mennesket går hunden lige så stille, og graver tålmodigt løgene op, og lægger dem ved siden af hullet igen... Mennesket når hele vejen rundt, og planter på ny blomsterne... og sådan kan man jo så fortsætte, lige så længe mennesket er distræt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Janni.

Ha ha !! Den var god 

Anmeld

26. oktober 2011

vitapigen

Haha sidder og klukker Kunne lige se det for mig.... Haha

Anmeld

26. oktober 2011

Mi

Vores hun var bestemt ikke populær idag da jeg kom hjem. Den havde spist et par af mine trusser, et sok og et par af mandens boxers i stykker. Men da min mand ville rydde det op grinede vi alligevel. Den havde bidt perfekt runde ruller i hans boxers, præcis hvor testiklerne skulle være

Anmeld

26. oktober 2011

Isabella_mor

vi havde haft obi i et par måneder.. 

ejerforeningen holdte sommerfest i gården og vi skulle op i lejligheden og da vi så kom igennem kælderen på vej op var obi helt hvid i halvdelen af sit hovede.. han løb ind i væggen nede i kælderen og det hvide puds gav han så et flot aftryk i hans hovede.... han lignede phantom og the opera.. og jeg optog det selvfølgelig på video. jeg har den på face. men jeg prøver liiiiige at linke her for at se om det virker... 

for det er bare SÅÅÅÅÅ SJOVT... 

Obi løb ind i væggen  <----- ved ikke om den virker... 

Anmeld

26. oktober 2011

mariamiss6

isabellamor skriver:

vi havde haft obi i et par måneder.. 

ejerforeningen holdte sommerfest i gården og vi skulle op i lejligheden og da vi så kom igennem kælderen på vej op var obi helt hvid i halvdelen af sit hovede.. han løb ind i væggen nede i kælderen og det hvide puds gav han så et flot aftryk i hans hovede.... han lignede phantom og the opera.. og jeg optog det selvfølgelig på video. jeg har den på face. men jeg prøver liiiiige at linke her for at se om det virker... 

for det er bare SÅÅÅÅÅ SJOVT... 

Obi løb ind i væggen  <----- ved ikke om den virker... 

Hej, dit link virker ikke

Arh men altså de dyr de dyr... Jeg havde også engang en kat som var sær... eller jeg havde faktisk to, den ene var dum, og den andenvar tilsyneladen ualmindeligt klog altså....

det er sjovt synes jeg, at dyr er lige så forskellige som mennesker, også når det kommer til IQ hehehehe....

Anmeld

26. oktober 2011

mariamiss6

Mi skriver:

Vores hun var bestemt ikke populær idag da jeg kom hjem. Den havde spist et par af mine trusser, et sok og et par af mandens boxers i stykker. Men da min mand ville rydde det op grinede vi alligevel. Den havde bidt perfekt runde ruller i hans boxers, præcis hvor testiklerne skulle være

aaaaarj det er bare SÅ irriterende... Min mosters gamle hund åd også ALLE underbukser den kunne komme i nærheden af.... Man skulle virkelig tænke sig om hvor man stillede vasketøjskurven, og hvad der var i den når man tog hjemmefra....

Anmeld

26. oktober 2011

Mi

mariamiss6 skriver:

aaaaarj det er bare SÅ irriterende... Min mosters gamle hund åd også ALLE underbukser den kunne komme i nærheden af.... Man skulle virkelig tænke sig om hvor man stillede vasketøjskurven, og hvad der var i den når man tog hjemmefra....

Jeg er også bare træt af den. Helt vild  Den er blevet rigtig dårlig til at være alene hjemme her på dens gamle dage, det har ellers aldrig været et problem. Men nu har jeg gået hjemme i så lang tid, så den er ikke vant til det mere.

Anmeld

26. oktober 2011

mariamiss6

Mi skriver:

Jeg er også bare træt af den. Helt vild  Den er blevet rigtig dårlig til at være alene hjemme her på dens gamle dage, det har ellers aldrig været et problem. Men nu har jeg gået hjemme i så lang tid, så den er ikke vant til det mere.

Hvis den ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt når i er ude, så var det måske en idé at vænne den til et bur?

Det skal jo så ende ud med at blive et frivilligt hvilested for den

Anmeld

26. oktober 2011

Mi

mariamiss6 skriver:

Hvis den ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt når i er ude, så var det måske en idé at vænne den til et bur?

Det skal jo så ende ud med at blive et frivilligt hvilested for den

Det har jeg slet ikke overvejet. Syntes også at den skal have det så den kan gå rundt. Ofte er den i haven, og så bider den ikke så meget i stykker, men her om vinteren syntes jeg ikke den skal gå ude en hel dag. Ikke når den er så gammel. Hvis vi husker det, så smider vi lige en karklud på gulvet, og så tager den den, eller også smider vi et par tyggeben. Vi har også sådan en aktivitetsting, til at putte maden i. Det er bare når vi fx idag har travlt med at komme ud af døren. Jeg var ikke hjemme, og min mand skulle have de store med til taekwondo, så han havde nok om ørene da han skulle ud af døren. Så går den simpelthen i vasketøjskurven og henter tøj der  Møgkøter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.