Veninder... Randers og omegn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

gobleboble

PT skriver:

Jeg ved godt, hvor den ligger, og den ligger tættere på mig end fakta og superbest fx, men i mit hovede er det en Alta (hed det i gamle dage), og der ville jeg ikke købe ind. 

Derfor er det lidt svært at overbevise sig selv om, at det er et ok sted, hvis du forstår 

ej ja...alta....det havde jeg helt glemt de havde heddet engang.

var heller ik stor fan af kiwi før jeg kom hertil - har haft dårlige erfaringer med de ik har haft deres tilbud hjemme, for rodet osv- men synes denne her er fantastisk  - ihvertilfald det bedste bud i hadsten når de nu ik vil ha en rema i byen :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
gobleboble skriver:

ej ja...alta....det havde jeg helt glemt de havde heddet engang.

var heller ik stor fan af kiwi før jeg kom hertil - har haft dårlige erfaringer med de ik har haft deres tilbud hjemme, for rodet osv- men synes denne her er fantastisk  - ihvertilfald det bedste bud i hadsten når de nu ik vil ha en rema i byen :p

Jamen, så må jeg jo hellere prøve den af, når jeg kommer hjem fra ferie. 

Anmeld

25. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
maisofie skriver:

nej det er vist det man kalder for 5 huse og 1 fælles lokum

Det lyder som en fantastisk stor by 

Anmeld

24. maj 2012

amerikanermor

Hej,

Jeg hedder Birgitte og er mor til Christian (5 1/2 år) og selv er jeg 40 år. Jeg bor i Albuquerque, New Mexico i USA med min amerikanske mand. Christian og jeg kommer til Danmark (Randers -Hornbæk) hver sommer, og mangler i den grad legekammerater mens vi er der!! I år kommer vi 18. Juni til 18. Juli. Jeg ville høre om der var nogle af jer der har børn på samme alder og måske havde lyst til at mødes? Vi kunne tage en kop kaffe sammen hos mig mens ungerne leger, eller mødes på en legeplads eller hos en af jer? Christian keder sig frygteligt mens vi er i Danmark. Det er så synd.

Håber i er friske.

Hilsen 

Birgitte

Anmeld

24. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
amerikanermor skriver:

Hej,

Jeg hedder Birgitte og er mor til Christian (5 1/2 år) og selv er jeg 40 år. Jeg bor i Albuquerque, New Mexico i USA med min amerikanske mand. Christian og jeg kommer til Danmark (Randers -Hornbæk) hver sommer, og mangler i den grad legekammerater mens vi er der!! I år kommer vi 18. Juni til 18. Juli. Jeg ville høre om der var nogle af jer der har børn på samme alder og måske havde lyst til at mødes? Vi kunne tage en kop kaffe sammen hos mig mens ungerne leger, eller mødes på en legeplads eller hos en af jer? Christian keder sig frygteligt mens vi er i Danmark. Det er så synd.

Håber i er friske.

Hilsen 

Birgitte

Hej Birgitte.

Jeg bor i Hadsten med min datter, som fylder 3 til september og min nyfødte søn.

Jeg vil gerne mødes med dig og lege, og jeg har en veninde, som har to drenge på 5,5 år. Jeg kan høre hende, om hun ikke vil med

Vi kunne tage i Doktorparken eller sådan noget, da vejret jo gerne skulle være godt, og ungerne så har plads til at løbe rundt og lege.

Du må meget gerne sende mig en besked, så kan vi aftale nærmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.