Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
amerikanermor skriver:
Hej,
Jeg hedder Birgitte og er mor til Christian (5 1/2 år) og selv er jeg 40 år. Jeg bor i Albuquerque, New Mexico i USA med min amerikanske mand. Christian og jeg kommer til Danmark (Randers -Hornbæk) hver sommer, og mangler i den grad legekammerater mens vi er der!! I år kommer vi 18. Juni til 18. Juli. Jeg ville høre om der var nogle af jer der har børn på samme alder og måske havde lyst til at mødes? Vi kunne tage en kop kaffe sammen hos mig mens ungerne leger, eller mødes på en legeplads eller hos en af jer? Christian keder sig frygteligt mens vi er i Danmark. Det er så synd.
Håber i er friske.
Hilsen
Birgitte
Hej Birgitte.
Jeg bor i Hadsten med min datter, som fylder 3 til september og min nyfødte søn.
Jeg vil gerne mødes med dig og lege, og jeg har en veninde, som har to drenge på 5,5 år. Jeg kan høre hende, om hun ikke vil med

Vi kunne tage i Doktorparken eller sådan noget, da vejret jo gerne skulle være godt, og ungerne så har plads til at løbe rundt og lege.
Du må meget gerne sende mig en besked, så kan vi aftale nærmere

Anmeld