Veninder... Randers og omegn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.118 visninger
44 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

heidi_anna_1982

Hej.
Har skrevet her i to "veninde ønskes" tråde, men ikke rigtigt fået svar fra nogen, så jeg prøver her igen som et sidste forsøg.

Anyhow, så jeg fortæller lidt om mig:
jeg er 29 år, har tvillingedrenge snart på 5 år, en mand og en hund. Jeg studerer, min mand arbejder som en pædagog og drengene går i børnehave. Jeg interesser mig for mange ting, og kan som regel diskutere et eller andet, med de fleste. 

Jeg kommer fra et andet land, og føler som jeg mangler et stk. veninde at snakke med nogen gange, da de fleste af dem bor langt væk. Det er ikke altid nok med lidt telefonisk kontakt engang imellem.
Jeg drikker ikke, så på den måde har jeg måske været lidt "handicappet", når det kommer til fester og sådan noget.

Jeg har lagt mærke til ved de andre emner, at så er der altid et par stykker der svarer, får I alle sammen respons?
I hvert fald fik jeg den idé, at det kunne være hyggeligt hvis vi mødtes et par stykker på et café, og lærte hinanden lidt at kende?
... og måske få lidt socialt samvær, og evt. venskaber ud af det?

Bare et forslag.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
heidi_anna_1982 skriver:

Hej.
Har skrevet her i to "veninde ønskes" tråde, men ikke rigtigt fået svar fra nogen, så jeg prøver her igen som et sidste forsøg.

Anyhow, så jeg fortæller lidt om mig:
jeg er 29 år, har tvillingedrenge snart på 5 år, en mand og en hund. Jeg studerer, min mand arbejder som en pædagog og drengene går i børnehave. Jeg interesser mig for mange ting, og kan som regel diskutere et eller andet, med de fleste. 

Jeg kommer fra et andet land, og føler som jeg mangler et stk. veninde at snakke med nogen gange, da de fleste af dem bor langt væk. Det er ikke altid nok med lidt telefonisk kontakt engang imellem.
Jeg drikker ikke, så på den måde har jeg måske været lidt "handicappet", når det kommer til fester og sådan noget.

Jeg har lagt mærke til ved de andre emner, at så er der altid et par stykker der svarer, får I alle sammen respons?
I hvert fald fik jeg den idé, at det kunne være hyggeligt hvis vi mødtes et par stykker på et café, og lærte hinanden lidt at kende?
... og måske få lidt socialt samvær, og evt. venskaber ud af det?

Bare et forslag.  

Hej.

Jeg er lige flyttet til Hadsten og søger nye bekendskaber. Jeg er 29 år, har en datter og er gravid med nr 2. Jeg ville gerne mødes med dig til en kop kaffe en dag

Anmeld

28. oktober 2011

M&F&C

Hej

Jeg bor i Randers - og kunne godt være frisk på at få veninder hernede også Jeg selv er 23 og jeg har en datter på 3 år

Hvor kommer du fra, siden du skriver du ikke er fra DK?

Hilsen Malene

Anmeld

28. oktober 2011

heidi_anna_1982

Hej, tak for svar begge to! :-)

Jeg kommer fra Island, men jeg kan godt tale og forstå dansk. Taler naturligvis med en hård dialekt, men jeg tror de fleste jeg omgås har vænnet sig til den.

Hvilke tidspunkter passer bedst for jer, til at mødes?
Jeg har det lidt travlt i hverdagene p.t. , men mindst hver anden weekend så kan jeg godt - når manden har fri, eller er færdig tidligt.

Anmeld

28. oktober 2011

butterflyPhoto

PT skriver:

Hej.

Jeg er lige flyttet til Hadsten og søger nye bekendskaber. Jeg er 29 år, har en datter og er gravid med nr 2. Jeg ville gerne mødes med dig til en kop kaffe en dag

hej så lige dit indlæg. Jeg flyttede til Hadsten 1 dec. sidste år og kender faktisk kun de 4 piger fra min mødregruppe.. Har ike mulighed for at komme til Randers og mødes med trådstarter, men hvis du har mod på at mødes , og trådstarter har lyst til at komme til hadsten, kunne vi da mødes?

Hvis du kommer til sundhedsplejerske-tjek på sløjfen hver den første torsdag i måneden, var det også et oplagt sted at mødes.. jeg skal i hvert fald derned torsdag d. 3/11 

Skriv gerne PB hvis det er.

Hilsen Christina   - ButterflyPhoto.dk

Anmeld

28. oktober 2011

heidi_anna_1982

Ja, det lyder fint.
Jeg  har bil så M&F kunne evt. køre med mig, hvis hun havde mod på det og lyst til at komme til Hadsten. 

Anmeld

28. oktober 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har ikke noget problem med at tage bus eller tog til Randers, men vi kan også godt mødes i Hadsten. Jeg er åben for både hverdag og weekend

Anmeld

29. oktober 2011

heidi_anna_1982

PT skriver:

Jeg har ikke noget problem med at tage bus eller tog til Randers, men vi kan også godt mødes i Hadsten. Jeg er åben for både hverdag og weekend

Jamen, alt efter der passer dig, og jer. 

Altså, jeg kan godt kommer hvis det er. Er der nogen hyggelige caféer i Hadsten?

Jeg har været ind og kigge på min kalender, og kan se at søndageftermiddag i næste uge, passer fint (6. nov.). Jeg har det lidt travlt i de her dage, opgaveskrivning og noget ekstra arbejde, men hvis I kan det - så vil jeg gerne mødes for en kop kaffe og snak. 

Anmeld

29. oktober 2011

PT

Profilbillede for PT
heidi_anna_1982 skriver:

Jamen, alt efter der passer dig, og jer. 

Altså, jeg kan godt kommer hvis det er. Er der nogen hyggelige caféer i Hadsten?

Jeg har været ind og kigge på min kalender, og kan se at søndageftermiddag i næste uge, passer fint (6. nov.). Jeg har det lidt travlt i de her dage, opgaveskrivning og noget ekstra arbejde, men hvis I kan det - så vil jeg gerne mødes for en kop kaffe og snak. 

Der er slet ikke nogen cafe'er i Hadsten, men du må gerne komme hjem til mig, hvis du vil. Jeg vil dog advare dig om, at der nok vil være lidt flytterod, da jeg flytter ind på mandag. Men hvis du kam leve med det, er du meget velkommen og I andre også

Anmeld

1. november 2011

heidi_anna_1982

PT skriver:

Der er slet ikke nogen cafe'er i Hadsten, men du må gerne komme hjem til mig, hvis du vil. Jeg vil dog advare dig om, at der nok vil være lidt flytterod, da jeg flytter ind på mandag. Men hvis du kam leve med det, er du meget velkommen og I andre også

Hej, det kan jeg sagtens!

Men hvis du har lyst til at komme lidt væk fra flytterodet, så kan vi også sagtens mødes på et café her i Randers.

Du siger bare til...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.