Veninder... Randers og omegn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.118 visninger
44 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

heidi_anna_1982

Hej.
Har skrevet her i to "veninde ønskes" tråde, men ikke rigtigt fået svar fra nogen, så jeg prøver her igen som et sidste forsøg.

Anyhow, så jeg fortæller lidt om mig:
jeg er 29 år, har tvillingedrenge snart på 5 år, en mand og en hund. Jeg studerer, min mand arbejder som en pædagog og drengene går i børnehave. Jeg interesser mig for mange ting, og kan som regel diskutere et eller andet, med de fleste. 

Jeg kommer fra et andet land, og føler som jeg mangler et stk. veninde at snakke med nogen gange, da de fleste af dem bor langt væk. Det er ikke altid nok med lidt telefonisk kontakt engang imellem.
Jeg drikker ikke, så på den måde har jeg måske været lidt "handicappet", når det kommer til fester og sådan noget.

Jeg har lagt mærke til ved de andre emner, at så er der altid et par stykker der svarer, får I alle sammen respons?
I hvert fald fik jeg den idé, at det kunne være hyggeligt hvis vi mødtes et par stykker på et café, og lærte hinanden lidt at kende?
... og måske få lidt socialt samvær, og evt. venskaber ud af det?

Bare et forslag.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
heidi_anna_1982 skriver:

Hej.
Har skrevet her i to "veninde ønskes" tråde, men ikke rigtigt fået svar fra nogen, så jeg prøver her igen som et sidste forsøg.

Anyhow, så jeg fortæller lidt om mig:
jeg er 29 år, har tvillingedrenge snart på 5 år, en mand og en hund. Jeg studerer, min mand arbejder som en pædagog og drengene går i børnehave. Jeg interesser mig for mange ting, og kan som regel diskutere et eller andet, med de fleste.