Veninder... Randers og omegn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
heidi_anna_1982 skriver:

Hej, det kan jeg sagtens!

Men hvis du har lyst til at komme lidt væk fra flytterodet, så kan vi også sagtens mødes på et café her i Randers.

Du siger bare til...  

Jeg tænkte at det måske var lettere med børnene, hvis de havde plads at lege på - min datter bliver i hvert fald hurtigt træt af at være på cafe. , og jeg har ikke mulighed for på søndag at tage afsted uden hende, desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

heidi_anna_1982

PT skriver:

Jeg tænkte at det måske var lettere med børnene, hvis de havde plads at lege på - min datter bliver i hvert fald hurtigt træt af at være på cafe. , og jeg har ikke mulighed for på søndag at tage afsted uden hende, desværre.

Nåh.
Ja, jeg kan godt komme, hvis det er... 

Hvor gammel er din datter?

Anmeld

1. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
heidi_anna_1982 skriver:

Nåh.
Ja, jeg kan godt komme, hvis det er... 

Hvor gammel er din datter?

Min datter er to år. Ville du have dine drenge med, hvis det var eller efterlader du dem hjemme?

Anmeld

4. november 2011

heidi_anna_1982

PT skriver:

Min datter er to år. Ville du have dine drenge med, hvis det var eller efterlader du dem hjemme?

Hej!
Er vant til at få email, hvis jeg får svar.

Kigg' lige til dit inbox, har skrevet post til dig.  

Anmeld

4. november 2011

heidi_anna_1982

heidi_anna_1982 skriver:

Hej!
Er vant til at få email, hvis jeg får svar.

Kigg' lige til dit inbox, har skrevet post til dig.  

Haha, ups.
Altså ville beklage, at jeg ikke har svaret før.

Var lidt for hurtig.  

Anmeld

21. november 2011

gobleboble

hej piger, har lige oprettet mig herinde - jeg bor også lidt udenfor randers og er mor til 2 børn....det ku da være super hyggeligt at møde nogen her fra egnen af med børn....er selv tilflytter også.

Anmeld

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
gobleboble skriver:

hej piger, har lige oprettet mig herinde - jeg bor også lidt udenfor randers og er mor til 2 børn....det ku da være super hyggeligt at møde nogen her fra egnen af med børn....er selv tilflytter også.

Velkommen til . Jeg er 29 år og bor i Hadsten. Jeg er helt klart med på at mødes en dag. Hvor bor du henne, og hvor gammel er du?

Anmeld

21. november 2011

heidi_anna_1982

gobleboble skriver:

Hej, det vil jeg også meget gerne. Har faktisk ikke så megen tid lige p.t., da jeg snart skal til eksamen. 

Men jeg er helt frisk på at mødes i tidligt i januar, regner med at  drukne i studiebøger de næste par uger! 

Anmeld

21. november 2011

maisofie

heidi_anna_1982 skriver:

Hej.
Har skrevet her i to "veninde ønskes" tråde, men ikke rigtigt fået svar fra nogen, så jeg prøver her igen som et sidste forsøg.

Anyhow, så jeg fortæller lidt om mig:
jeg er 29 år, har tvillingedrenge snart på 5 år, en mand og en hund. Jeg studerer, min mand arbejder som en pædagog og drengene går i børnehave. Jeg interesser mig for mange ting, og kan som regel diskutere et eller andet, med de fleste. 

Jeg kommer fra et andet land, og føler som jeg mangler et stk. veninde at snakke med nogen gange, da de fleste af dem bor langt væk. Det er ikke altid nok med lidt telefonisk kontakt engang imellem.
Jeg drikker ikke, så på den måde har jeg måske været lidt "handicappet", når det kommer til fester og sådan noget.

Jeg har lagt mærke til ved de andre emner, at så er der altid et par stykker der svarer, får I alle sammen respons?
I hvert fald fik jeg den idé, at det kunne være hyggeligt hvis vi mødtes et par stykker på et café, og lærte hinanden lidt at kende?
... og måske få lidt socialt samvær, og evt. venskaber ud af det?

Bare et forslag.  

hey jeg er osse frisk.. jeg bor et par kilometer ude for randers. jeg bor sammen med kæresten og vores datter på 3 mdr.

Anmeld

25. november 2011

gobleboble

heidi_anna_1982 skriver:

Hej, det vil jeg også meget gerne. Har faktisk ikke så megen tid lige p.t., da jeg snart skal til eksamen. 

Men jeg er helt frisk på at mødes i tidligt i januar, regner med at  drukne i studiebøger de næste par uger! 

pøj pøj med eksamen - hva læser du?

synes da det lyder fint med at finde ud af noget i januar - måske flere ville være med

der er alligevel ofte så meget man ska her i julemåneden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.