Dårlig timing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Møn-Mor

CmarianN
nej puh nu ha da .... HÅBER  ik I ender ind i sådanne komplikationer når du skal føde.

Kan i første omgang slet ikke forestille mig, at have så langt til sygehuset. Jeg bor kun 4 km. fra sygehuset, så selvom der ville være meget sne, ville det ikke kunne holde mig væk 

Jeg er fra barnsben også vokset op med et sygehus lige i nærheden (født og opvokset i Hvidovre) og flyttede herefter til Nykøbing F., som jo også har et sygehus i byen og er nu endt på Møn, hvor vi enten må til Næstved Sygehus el. Nykøbing F. Sygehus og for mit vedkommende er der lige langt til begge. Det er klart noget man skal vende sig til.
Så jeg satser på at styre uden om snestorm!

Vi har de sidste par år holdt igen på julegavebudgettet indbyrdes i familien, så jeg giver kun gaver til de nærmeste min familie (mor, far, søster, svorger og niece) og min kæreste står økonomisk for gaver til de nærmeste i hans familie.
Vi har valgt på min side at bruge 150 Kr. per mand og jeg skal derfor af med 750 Kr. + et beløb til min kærestes gave . Så det er lige til at overskue.

/Winnie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 27+ skriver:

Jeg håber det kommer til at lykkeds for dig.. Og der ikke kommer noget i vejen for en hjemmefødsel.. Hvad så hvis du går over tid? vil de så stadig lade dig føde hjemme?

Jeg er "heldigvis" meget tryg ved sygehuse.. Har været indlagt et par gange da jeg brækkede lårbenet.. og der fik jeg en super god behandling.. Ud over genoptræningen haha.. DET gjorde ondt.. Men det kan de jo ik gøre for For de var søde ved mig. Men det kunne man jo ikke liiige se når det bare gjorde hammer ondt.. og man kun var 13 år..

De har ikke rigtigt noget valg, hvis jeg fødte nu kunne jeg også vælge at føde hjemme - det er bare ikke forsvarligt, så de siger at man kun "må" føde hjemme mellem 37+0-42+0 - og man må ikke blive sat i gang...

Haha det er ikke fair at det gør ondt på en 13 årig - det skulle forbydes  

Ej det er dejligt at du har sådan en dejlig oplevelse med det 

Anmeld

27. oktober 2011

TbCp

Nitz - 27+ skriver:

Ja... SNE!! Tænk hvis det bliver lige midt i en snestorm

Jeg er glad for at jeg HAR købt så mange ting som jeg har.. For ellers bliver julegaverne godt nok lavbudget gaver Hihi

Min mand HÅBER der er sne til den tid... så skal han nemlig køre mig til fødegangen i hans landrover

Anmeld

27. oktober 2011

AnneH

Puha... har slet ikke tænkt tanken om det med sne. Heldigvis bor vi ikke så langt fra sygehuset og der er heldigvis store veje hele vejen dertil.

Alle julebesøg tager jeg ikke så tungt, vi skal heldigvis ikke køre landet rundt, har familien samlet i en radius af en køre tid på 20 min, så det skal nok gå.

Julegaverne sparrer vi op til løbende hele året, så dem er der penge til. Og det meste til lillepigen er købt. Det er i hvert fald ikke de store udgifter der er tilbage og tænker at nogen af tingene ryger på ønskelisten til jul.

Anmeld

27. oktober 2011

-Sigrid-

AnneH skriver:

Puha... har slet ikke tænkt tanken om det med sne. Heldigvis bor vi ikke så langt fra sygehuset og der er heldigvis store veje hele vejen dertil.

Alle julebesøg tager jeg ikke så tungt, vi skal heldigvis ikke køre landet rundt, har familien samlet i en radius af en køre tid på 20 min, så det skal nok gå.

Julegaverne sparrer vi op til løbende hele året, så dem er der penge til. Og det meste til lillepigen er købt. Det er i hvert fald ikke de store udgifter der er tilbage og tænker at nogen af tingene ryger på ønskelisten til jul.

Det er ALDRIG en god ide at spørge hvad andre er bange for, burde have lært det Skønt at turen går ret nemt for jer 

Suk - jeg kan godt mærke at det der med opsparing til jul måske er noget vi skal have gang i 

Dejligt at I har hele familien tæt på! Vi skal heller ikke køre sååå langt, det længste væk er mine bedsteforældre, som er 35-45 min væk, så det går nok

Anmeld

27. oktober 2011

Nitz - <3 David

TbCp skriver:

Min mand HÅBER der er sne til den tid... så skal han nemlig køre mig til fødegangen i hans landrover

Haha ja så kan jeg da godt se at han håber Så må man bare håbe at der ikke kommer så meget sne at du bliver nød til at føde I hans Rover hihi (det ville han sikkert syns var endnu federe bagefter )

Anmeld

27. oktober 2011

AnneH

-Sigrid- skriver:

Det er ALDRIG en god ide at spørge hvad andre er bange for, burde have lært det Skønt at turen går ret nemt for jer 

Suk - jeg kan godt mærke at det der med opsparing til jul måske er noget vi skal have gang i 

Dejligt at I har hele familien tæt på! Vi skal heller ikke køre sååå langt, det længste væk er mine bedsteforældre, som er 35-45 min væk, så det går nok

Er også rigtig glad for at vi sætter penge ind på en konto hver mdr. kun til det. Så skal vi ikke tænke på udgifterne til julegaverne, sådan har vi haft det i godt 3 år og det er så dejligt.

Nej man skal ikke spørge om hvad andre er bange for, i sær hvis man selv bliver bange. Så ja, det må man passe på med.

Ja det er super dejligt at have familien så tæt på og det er jo ikke kun i julen det er godt, men kan også allerede nu se en masse muligheder i det

Anmeld

27. oktober 2011

TbCp

Nitz - 27+ skriver:

Haha ja så kan jeg da godt se at han håber Så må man bare håbe at der ikke kommer så meget sne at du bliver nød til at føde I hans Rover hihi (det ville han sikkert syns var endnu federe bagefter )

Hahaha det tvivler jeg nu på at han ville synes var fedt

Anmeld

27. oktober 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Haha en desperat kamp?

Ja, nemlig, og jeg skriver også op hvad vi har brugt, så jeg kan se mig ud af ulykken nu her 

Barnevognen er også bare den ting som skal være helt perfekt  ALT skal være klart inden betten kommer

Jeg vidste ikke der var et alternativ - giver du en opdatering, for jeg har da ikke lyst til min lille pige får dårlig mave 

Det lyder som om du har noget at lave på barslen nu her

Nej, vi (Peder) bygger selv en kommode

Haha hvad gør I så med den?  

Det er helt klart positivt

Haha hvor er det synd for dig at du skal spørge ham hvad han syntes Herhjemme undersøger jeg en ting, argumentere og så siger han 95% af gange ja - og gør han ikke mere så argumentere jeg endnu mere og får så tit ret  

Ja, jeg er virkelig træt af ham, især efter jeg blev gravid. Han slikkede røv i starten, opdagede at jeg ikke stak af med hans barnebarn, så havde vi en diskosion om racisme, og så svinede han min kæreste til, og kunne slet ikke klare det 

Nå okay - og det er da godt at der er opsyn, er det ikke? 

heheh fornuftigt at skrive op hvad I har brugt så man har lidt overblik og ro over det

jamen ABC dråber skulle være det der gør de ikke for ondt i maven, det har jeg ihvertfald læst flere gange herinde og andre steder, men om det er sandt ja det ved jeg så ikke

hahah mig på barsel? Skønne pige jeg har sku først barsel når jeg føder ej det lidt løgn, uge 50 er min sidste uge på arbejdet men jeg går først på barsel fra mit studie når jeg føder.. har så lige fået skema idag, hver dag er der undervisning frem til juleferien og 2-3 dage om ugen er det forelæsning fra 08.30-15.45 føj for fyyyfer-byyyfer.. også lige 20-25 timers arbejde oven i.. gad vide hvornår jeg har tid til at være menneske

Iiih hvor dejligt at I selv bygger så kan du/I jo også selv bestemme

Jamen kommoden bliver brugt som alm. kommode i hans del af værelset også kommer der en stor tallerkenrække op ovenover og hænger som skal bruges til bøger og sko mm  

hahah ja det er ekstrem synd for mig heheh jeg får jo som regel også min vilje men viser mig som en lille engel og spørger ham først fordi så bliver han lidt ekstra glad og det passer mig fint for så kan jeg få lidt ekstra massage hahah 

Han lyder godt nok ikke som en særlig rar fætter altså er din kæreste og ham tætte??

Joeh det er skønt der er opsyn er bare hårdt at det er nødt til at være familie herhjemme fra der skal rejse derned, det er jo så primært min mor som er dernede og jeg er jo meget mors pige så kan godt mærke det er meget frustrerende ikke at vide noget som helst om hvad der skal ske dernede fordi jeg er jo kontrol-freak så ville gerne kunne planlægge min tid og kan jeg ikke når jeg jo ikke ved hvornår jeg kan flytte hjem igen  

Anmeld

27. oktober 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

heheh fornuftigt at skrive op hvad I har brugt så man har lidt overblik og ro over det

jamen ABC dråber skulle være det der gør de ikke for ondt i maven, det har jeg ihvertfald læst flere gange herinde og andre steder, men om det er sandt ja det ved jeg så ikke

hahah mig på barsel? Skønne pige jeg har sku først barsel når jeg føder ej det lidt løgn, uge 50 er min sidste uge på arbejdet men jeg går først på barsel fra mit studie når jeg føder.. har så lige fået skema idag, hver dag er der undervisning frem til juleferien og 2-3 dage om ugen er det forelæsning fra 08.30-15.45 føj for fyyyfer-byyyfer.. også lige 20-25 timers arbejde oven i.. gad vide hvornår jeg har tid til at være menneske

Iiih hvor dejligt at I selv bygger så kan du/I jo også selv bestemme

Jamen kommoden bliver brugt som alm. kommode i hans del af værelset også kommer der en stor tallerkenrække op ovenover og hænger som skal bruges til bøger og sko mm  

hahah ja det er ekstrem synd for mig heheh jeg får jo som regel også min vilje men viser mig som en lille engel og spørger ham først fordi så bliver han lidt ekstra glad og det passer mig fint for så kan jeg få lidt ekstra massage hahah 

Han lyder godt nok ikke som en særlig rar fætter altså er din kæreste og ham tætte??

Joeh det er skønt der er opsyn er bare hårdt at det er nødt til at være familie herhjemme fra der skal rejse derned, det er jo så primært min mor som er dernede og jeg er jo meget mors pige så kan godt mærke det er meget frustrerende ikke at vide noget som helst om hvad der skal ske dernede fordi jeg er jo kontrol-freak så ville gerne kunne planlægge min tid og kan jeg ikke når jeg jo ikke ved hvornår jeg kan flytte hjem igen  

Jeg er også lidt stolt af mit system 

Genialt, den bliver skrevet på 

Puha, der fik vi lige slået fast at du ikke er menneskelig - ikke helt i hvert fald

Ja, det er også fordelen - og pladen ovenpå bliver 80x110 

Arh, smart  Dumme mig 

Haha samme herhjemme, og hvis jeg så piver lidt henter han ting og har SÅ ondt af mig Inden jeg blev gravid troede jeg man var sej hvis man bed smerterne i sig, men nu har jeg opdaget at en mand som passer på sin kæreste er meget kærlig (massage  .)

Det er han også  Og nej heldigvis ikke

Åh hvor er det træls for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.