-Sigrid- skriver:
Haha en desperat kamp? 
Ja, nemlig, og jeg skriver også op hvad vi har brugt, så jeg kan se mig ud af ulykken nu her 

Barnevognen er også bare den ting som skal være helt perfekt
ALT skal være klart inden betten kommer 
Jeg vidste ikke der var et alternativ - giver du en opdatering, for jeg har da ikke lyst til min lille pige får dårlig mave 
Det lyder som om du har noget at lave på barslen nu her 
Nej, vi (Peder) bygger selv en kommode 
Haha hvad gør I så med den?
Det er helt klart positivt 

Haha hvor er det synd for dig at du skal spørge ham hvad han syntes
Herhjemme undersøger jeg en ting, argumentere og så siger han 95% af gange ja - og gør han ikke mere så argumentere jeg endnu mere og får så tit ret
Ja, jeg er virkelig træt af ham, især efter jeg blev gravid. Han slikkede røv i starten, opdagede at jeg ikke stak af med hans barnebarn, så havde vi en diskosion om racisme, og så svinede han min kæreste til, og kunne slet ikke klare det 
Nå okay
- og det er da godt at der er opsyn, er det ikke? 
heheh fornuftigt at skrive op hvad I har brugt så man har lidt overblik og ro over det 
jamen ABC dråber skulle være det der gør de ikke for ondt i maven, det har jeg ihvertfald læst flere gange herinde og andre steder, men om det er sandt ja det ved jeg så ikke 
hahah mig på barsel? Skønne pige jeg har sku først barsel når jeg føder
ej det lidt løgn, uge 50 er min sidste uge på arbejdet men jeg går først på barsel fra mit studie når jeg føder.. har så lige fået skema idag, hver dag er der undervisning frem til juleferien og 2-3 dage om ugen er det forelæsning fra 08.30-15.45 føj for fyyyfer-byyyfer.. også lige 20-25 timers arbejde oven i.. gad vide hvornår jeg har tid til at være menneske 
Iiih hvor dejligt at I selv bygger
så kan du/I jo også selv bestemme 
Jamen kommoden bliver brugt som alm. kommode i hans del af værelset også kommer der en stor tallerkenrække op ovenover og hænger som skal bruges til bøger og sko mm
hahah ja det er ekstrem synd for mig
heheh jeg får jo som regel også min vilje men viser mig som en lille engel og spørger ham først fordi så bliver han lidt ekstra glad og det passer mig fint for så kan jeg få lidt ekstra massage
hahah
Han lyder godt nok ikke som en særlig rar fætter altså
er din kæreste og ham tætte??
Joeh det er skønt der er opsyn er bare hårdt at det er nødt til at være familie herhjemme fra der skal rejse derned, det er jo så primært min mor som er dernede og jeg er jo meget mors pige så kan godt mærke det er meget frustrerende ikke at vide noget som helst om hvad der skal ske dernede fordi jeg er jo kontrol-freak så ville gerne kunne planlægge min tid og kan jeg ikke når jeg jo ikke ved hvornår jeg kan flytte hjem igen