Dårlig timing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

Du er så (misundelsesværdig) praktisk anlagt! 

Vores eneste opsparing er bryllupsopsparingen, så den tager vi KUN fra i yderst nødstilfælde...

TÆNK du allerede er i uge 30  Det lyder så vildt - og under mig over hvor tiden blev af?!

Håber din mor og kæreste BEGGE er hjemme når fødslen står for døren 

Jeg kommer btw fra Oksbøl (mine foældre bor der endnu/igen) og jeg i Esbjerg, ik langt derfra 

hahah hvor er du sød  men tror også det har taget totalt overhånd i denne her graviditet pga jeg ved at i sidste ende der er fødslen og der har jeg INTET at kunne planlægge eller bestemme da det går som det går  

jeg synes også det er ekstrem vildt at jeg idag er i uge 30, forstår slet heller ikke hvor tiden er forsvundet hen synes det er ekstrem skræmmende at vi allerede er nået så langt men samtidig fantastisk  

tusind tak, jeg håber også virkelig de er hjemme begge to, det burde de være men det danske militær er sku så underlige så man ikke kan forudsige noget ( det er faktisk værre end UCC )

Hvor snyyyyyyyd  ville sprøjtme gerne være derover eller bare ude i Agerbæk der er jeg kommet meget en gang det er jo heller ikke langt fra Oksbøl  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Haha ja, lige i januar iår må det ikke sne alt for meget og helst ingen is overhoved 

Nej risiko for at man falder pga. is.. Puha.. tør slet ikke tænke på hvad der kan ske..

Anmeld

26. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 27+ skriver:

Nej risiko for at man falder pga. is.. Puha.. tør slet ikke tænke på hvad der kan ske..

Nemlig, og så at bilen glider på vejen og man ... skal vi ikke stoppe tankegangen nu 

Anmeld

26. oktober 2011

Nitz - <3 David

Nemlig, og så at bilen glider på vejen og man ... skal vi ikke stoppe tankegangen nu 

Jo lad os det..

Her er en bedre tanke..

Du vågner på terminsdagen kl 9. efter en god nats søvn..
Solen står op, vandet går, vejret er det smukkeste snevejr du nogensiden har set..
Du ringer efter JM, og får en fantastisk fødsel

Ingen ulykker, ingen snestorm, og en vidunderlig velskabt, sund og smuk baby

Anmeld

26. oktober 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Haha bare rolig, om ikke andet kan du sende manden ud mellem veerne og købe en - eller hvem der nu kommer med

EJ hvor dejligt - vi har krydset af så jeg kan se hvor fantastisk meget vi allerede har købt

Vi købte det sidste til barnevognen igår og en voksi med bæreplade (900 kr ned i pris ) og nogle bodyer 

Vi mangler de fleste "bløde" ting - vi har lidt tøj, en voksi og det er så det  Og d-dråber, sinksalve, ammebrikker og så skal manden have lavet puslebordet færdigt 

Jeg elsker at du også har glemt noget, det gør at jeg føler mig menneskelig igen - og din kæreste har det da dejlig nemt 

Hvor er du SØD!!  d. 12 er den eneste dag jeg bare ikke vil føde, der har kærestens 2 brødre fødselsdag, og svigerfar er meget opsat på at så kan vi holde en stor fest - men l*rten gider ikke engang andet end at sige tillykke til sine børn - hvis han da gør det  Der skal min datter ikke fødes!

Ej hvor træls, hvorfor er der ikke nogen plan  (  til dig)

Ja, så går det jo ikke så stærkt 

(haha du er gravid, det kommer over os alle  .)

hahah nej han kommer bare med en lyserød hello kitty og det prøver jeg lidt at fra vænne mig så jeg er lidt mere voksen nu jeg skal være mor hahah

det lyder også dejligt så kan man også bedre følge med og virkelig føle det er rigtigt at man snart skal have en lille trold  

hvor lyder det dejligt med det sidste til barnevognen Vi skal ud og købe madrasser til barnevogn og lift og seng i løbet af november fordi det har vi ikke fået købt endnu

Vi mangler så modsat jer intet blødt udover de der madrasser.. men puuuha tøj kan man jo shoppe så meget af det købte vi i starten og har ALT for meget nu  vi har valgt IKKE at købe d dråber da vi har læst og kender så mange hvor det bare har været en skod oplevelse.. men man kan få nogle andre dråber der er mildere for de små maver, dem skal vi lave have undersøgt..

gud ja pusleplads.. godt du da lige sagde det jeg mangler at få sat kanten på, syet forhæng/gardin, liste til forhænget, og sådan en kant langs væggen så den er pæn, og finde og bestille wall stickers dertil  jesus christ...

Har I selv bygget en plade eller hvordan??

Vi har bygget sådan en stor stor plade/hylde ude på badeværelset med hylder neden under. ( så den puslekommode vi ( jeg) købte i juni er totalt spild &nbsp 

hahah hvor er du kær føler dig menneskelig tror jeg tager det som noget positivt  

tror nu nogle gange han synes det er lidt slemt at jeg er så hurtig til det hele, men prøver at sætte tempoet ned og først spørge ham hvad han synes.. at det så ofte bliver en kombi så jeg lidt for min vilje er jo noget andet 

øv øv øv han lyder da måske ikke ligefrem som den hyggeligste fætter ham der svigerfar  kan godt forstå at du gerne vil have hun skal have sin "egen" dag, det er der ligesom også bare noget mere specielt over ikke?? 

der er ikke nogen kemoplan endnu fordi at han først er kommet hjem fra hospitalet igår og skal starte kemo imorgen og i spanien er de liiiiiidt specielle i deres sygehus verden, og han kan kun få kemo når min mor ellers hendes onkel er nede hos ham, fordi han kan ikke få kemo også komme alene hjem til sit hus hvis han nu bliver dårlig/syg af det, så det kræver ret meget planlægning 

Anmeld

26. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 27+ skriver:

Jo lad os det..

Her er en bedre tanke..

Du vågner på terminsdagen kl 9. efter en god nats søvn..
Solen står op, vandet går, vejret er det smukkeste snevejr du nogensiden har set..
Du ringer efter JM, og får en fantastisk fødsel

Ingen ulykker, ingen snestorm, og en vidunderlig velskabt, sund og smuk baby

Det lyder fantastisk

(Endnu en fordel ved ved hjemmefødsel; jeg skal føde i januar og JM kommer til MIG!  .)

Anmeld

26. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Det lyder fantastisk

(Endnu en fordel ved ved hjemmefødsel; jeg skal føde i januar og JM kommer til MIG!  .)

Hihi ja..

Tager godt nok hatten af for at du "tør" Jeg føler slet ikke kan ville kunne overskue det.. slet ikke med 3 hunde i huset, og en kælder der er under renovering

Anmeld

26. oktober 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

hahah nej han kommer bare med en lyserød hello kitty og det prøver jeg lidt at fra vænne mig så jeg er lidt mere voksen nu jeg skal være mor hahah

det lyder også dejligt så kan man også bedre følge med og virkelig føle det er rigtigt at man snart skal have en lille trold  

hvor lyder det dejligt med det sidste til barnevognen Vi skal ud og købe madrasser til barnevogn og lift og seng i løbet af november fordi det har vi ikke fået købt endnu

Vi mangler så modsat jer intet blødt udover de der madrasser.. men puuuha tøj kan man jo shoppe så meget af det købte vi i starten og har ALT for meget nu  vi har valgt IKKE at købe d dråber da vi har læst og kender så mange hvor det bare har været en skod oplevelse.. men man kan få nogle andre dråber der er mildere for de små maver, dem skal vi lave have undersøgt..

gud ja pusleplads.. godt du da lige sagde det jeg mangler at få sat kanten på, syet forhæng/gardin, liste til forhænget, og sådan en kant langs væggen så den er pæn, og finde og bestille wall stickers dertil  jesus christ...

Har I selv bygget en plade eller hvordan??

Vi har bygget sådan en stor stor plade/hylde ude på badeværelset med hylder neden under. ( så den puslekommode vi ( jeg) købte i juni er totalt spild &nbsp 

hahah hvor er du kær føler dig menneskelig tror jeg tager det som noget positivt  

tror nu nogle gange han synes det er lidt slemt at jeg er så hurtig til det hele, men prøver at sætte tempoet ned og først spørge ham hvad han synes.. at det så ofte bliver en kombi så jeg lidt for min vilje er jo noget andet 

øv øv øv han lyder da måske ikke ligefrem som den hyggeligste fætter ham der svigerfar  kan godt forstå at du gerne vil have hun skal have sin "egen" dag, det er der ligesom også bare noget mere specielt over ikke?? 

der er ikke nogen kemoplan endnu fordi at han først er kommet hjem fra hospitalet igår og skal starte kemo imorgen og i spanien er de liiiiiidt specielle i deres sygehus verden, og han kan kun få kemo når min mor ellers hendes onkel er nede hos ham, fordi han kan ikke få kemo også komme alene hjem til sit hus hvis han nu bliver dårlig/syg af det, så det kræver ret meget planlægning 

Haha en desperat kamp?

Ja, nemlig, og jeg skriver også op hvad vi har brugt, så jeg kan se mig ud af ulykken nu her 

Barnevognen er også bare den ting som skal være helt perfekt  ALT skal være klart inden betten kommer

Jeg vidste ikke der var et alternativ - giver du en opdatering, for jeg har da ikke lyst til min lille pige får dårlig mave 

Det lyder som om du har noget at lave på barslen nu her

Nej, vi (Peder) bygger selv en kommode

Haha hvad gør I så med den?  

Det er helt klart positivt

Haha hvor er det synd for dig at du skal spørge ham hvad han syntes Herhjemme undersøger jeg en ting, argumentere og så siger han 95% af gange ja - og gør han ikke mere så argumentere jeg endnu mere og får så tit ret  

Ja, jeg er virkelig træt af ham, især efter jeg blev gravid. Han slikkede røv i starten, opdagede at jeg ikke stak af med hans barnebarn, så havde vi en diskosion om racisme, og så svinede han min kæreste til, og kunne slet ikke klare det 

Nå okay - og det er da godt at der er opsyn, er det ikke? 

Anmeld

26. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 27+ skriver:

Hihi ja..

Tager godt nok hatten af for at du "tør" Jeg føler slet ikke kan ville kunne overskue det.. slet ikke med 3 hunde i huset, og en kælder der er under renovering

Tror sgu heller ikke jeg ville gøre det hvis jeg havde hunde  Eller at der var noget med huset eller varmen eller noget  

Jeg tror helt seriøst at det er det bedste for mig og Krøllen - hvis alt fortsat er så godt som det er nu - at føde hjemme, når jeg har det sådan med sygehuse. Det sted min datter skal fødes skal være et sted hvor jeg er tryg, og jeg tror amning kommer bedre op og køre og sådan når jeg er glad fremfor utryg

Jeg sidder og får en hatten af of jeg forsvare stadig 

Anmeld

27. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Tror sgu heller ikke jeg ville gøre det hvis jeg havde hunde  Eller at der var noget med huset eller varmen eller noget  

Jeg tror helt seriøst at det er det bedste for mig og Krøllen - hvis alt fortsat er så godt som det er nu - at føde hjemme, når jeg har det sådan med sygehuse. Det sted min datter skal fødes skal være et sted hvor jeg er tryg, og jeg tror amning kommer bedre op og køre og sådan når jeg er glad fremfor utryg

Jeg sidder og får en hatten af of jeg forsvare stadig 

Jeg håber det kommer til at lykkeds for dig.. Og der ikke kommer noget i vejen for en hjemmefødsel.. Hvad så hvis du går over tid? vil de så stadig lade dig føde hjemme?

Jeg er "heldigvis" meget tryg ved sygehuse.. Har været indlagt et par gange da jeg brækkede lårbenet.. og der fik jeg en super god behandling.. Ud over genoptræningen haha.. DET gjorde ondt.. Men det kan de jo ik gøre for For de var søde ved mig. Men det kunne man jo ikke liiige se når det bare gjorde hammer ondt.. og man kun var 13 år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.