-Sigrid- skriver:
Haha bare rolig, om ikke andet kan du sende manden ud mellem veerne og købe en - eller hvem der nu kommer med 
EJ hvor dejligt
- vi har krydset af så jeg kan se hvor fantastisk meget vi allerede har købt 
Vi købte det sidste til barnevognen igår og en voksi med bæreplade (900 kr ned i pris
) og nogle bodyer 
Vi mangler de fleste "bløde" ting - vi har lidt tøj, en voksi og det er så det
Og d-dråber, sinksalve, ammebrikker og så skal manden have lavet puslebordet færdigt 
Jeg elsker at du også har glemt noget, det gør at jeg føler mig menneskelig igen
- og din kæreste har det da dejlig nemt 
Hvor er du SØD!!
d. 12 er den eneste dag jeg bare ikke vil føde, der har kærestens 2 brødre fødselsdag, og svigerfar er meget opsat på at så kan vi holde en stor fest - men l*rten gider ikke engang andet end at sige tillykke til sine børn - hvis han da gør det
Der skal min datter ikke fødes! 
Ej hvor træls, hvorfor er der ikke nogen plan
(
til dig)
Ja, så går det jo ikke så stærkt 

(haha du er gravid, det kommer over os alle
.)
hahah nej han kommer bare med en lyserød hello kitty og det prøver jeg lidt at fra vænne mig så jeg er lidt mere voksen nu jeg skal være mor
hahah
det lyder også dejligt
så kan man også bedre følge med og virkelig føle det er rigtigt at man snart skal have en lille trold
hvor lyder det dejligt med det sidste til barnevognen
Vi skal ud og købe madrasser til barnevogn og lift og seng i løbet af november fordi det har vi ikke fået købt endnu 
Vi mangler så modsat jer intet blødt udover de der madrasser.. men puuuha tøj kan man jo shoppe så meget af
det købte vi i starten og har ALT for meget nu
vi har valgt IKKE at købe d dråber da vi har læst og kender så mange hvor det bare har været en skod oplevelse.. men man kan få nogle andre dråber der er mildere for de små maver, dem skal vi lave have undersøgt..
gud ja pusleplads.. godt du da lige sagde det
jeg mangler at få sat kanten på, syet forhæng/gardin, liste til forhænget, og sådan en kant langs væggen så den er pæn, og finde og bestille wall stickers dertil
jesus christ...
Har I selv bygget en plade eller hvordan??
Vi har bygget sådan en stor stor plade/hylde ude på badeværelset med hylder neden under. ( så den puslekommode vi ( jeg) købte i juni er totalt spild

hahah hvor er du kær
føler dig menneskelig
tror jeg tager det som noget positivt
tror nu nogle gange han synes det er lidt slemt at jeg er så hurtig til det hele, men prøver at sætte tempoet ned og først spørge ham hvad han synes.. at det så ofte bliver en kombi så jeg lidt for min vilje er jo noget andet 

øv øv øv han lyder da måske ikke ligefrem som den hyggeligste fætter ham der svigerfar
kan godt forstå at du gerne vil have hun skal have sin "egen" dag, det er der ligesom også bare noget mere specielt over ikke?? 
der er ikke nogen kemoplan endnu fordi at han først er kommet hjem fra hospitalet igår og skal starte kemo imorgen
og i spanien er de liiiiiidt specielle i deres sygehus verden, og han kan kun få kemo når min mor ellers hendes onkel er nede hos ham, fordi han kan ikke få kemo også komme alene hjem til sit hus hvis han nu bliver dårlig/syg af det, så det kræver ret meget planlægning