Dårlig timing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

CmarianN

-Sigrid- skriver:

Jeg syntes det var så genial at jeg skulle føde i januar, lige indtil det for en halv time siden gik op for mig at jeg nu i løbet af de næste to måneder skulle købe; fødekar, julegaver, babyting og julepynt!  Derudover så lever man jo lidt bedre i julen end ellers, og skal på julebesøg og alt det der... SUK! Jeg trøster mig med at hvis JEG ikke får købt til lillepigen, så får jeg sikkert ikke andet i julegave end til hende - selv fra kæresten 

Er der andre den grufulde sandhed om vores timing er gået op for? 

Haha ja, totalt!!!

Jeg overvejer kraftigt at skære ALLE julegaver fra i år, som ikke er til nærmeste familie (søskende og forældre), bare for at kunne spare lidt dér...

Og så tænker jeg at jeg/vi må ønske os noget at de lidt dyere ting i julegave, eller tilskud til det. Bla. baby-alarm osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

CmarianN

Höör skriver:

nu "kender" du mig jo efterhånden lidt så du har nok opdaget at jeg er ekstrem meget kontrolfreak så jeg har jo både planer over hvad der skal købes, hvor den skal købes og hvornår det skal købes så her er økonomien planlagt derefter og der er blevet sat penge til side hver mdr så vi kan købe løbende og i november hvor vi holder store shoppe-dag  

men den grufulde sandhed omkring at jeg nu er i uge 30 og dvs han kan komme hvert et øjeblik er gået op for mig og med en mor der rejser frem og tilbage mellem spanien pga sygdom og en mand der er på øvelser i lorte oksbøl hver anden uge frygter jeg sku at føde uden nogle af dem 

Du er så (misundelsesværdig) praktisk anlagt! 

Vores eneste opsparing er bryllupsopsparingen, så den tager vi KUN fra i yderst nødstilfælde...

TÆNK du allerede er i uge 30  Det lyder så vildt - og under mig over hvor tiden blev af?!

Håber din mor og kæreste BEGGE er hjemme når fødslen står for døren 

Jeg kommer btw fra Oksbøl (mine foældre bor der endnu/igen) og jeg i Esbjerg, ik langt derfra 

Anmeld

26. oktober 2011

CmarianN

Møn-Mor skriver:

Julegaver og indkøb af babyting er nogenlunde koordineret - har kun sat halvt beløb af i december til babyting i forhold til de andre måneder, så der er rum til julegaveindkøb.

Men SNE dét bekymre mig lidt - jeg bor på Øst Møn og skal føde på Nykøbing Falster Sygehus. Det vil sige jeg har 1 times kørsel til sygehuset ad landevej og kun 10 min af turen tilbagelægges på motorvej.
Sidste vinter måtte min kæreste flere gange køre med rendegraveren foran bilen for, at jeg kunne komme ud af vores lange indkørsel og ned til den lidt større asfalterede vej, som også var meget sneet/fyet til for at komme på arbejde (som også er på Nykøbing Falster Sygehus).

Så jeg satser på, at det ikke er snevejr, når veerne melder sin ankomst.

/Winnie

nej puh nu ha da .... HÅBER  ik I ender ind i sådanne komplikationer når du skal føde.

Kan i første omgang slet ikke forestille mig, at have så langt til sygehuset. Jeg bor kun 4 km. fra sygehuset, så selvom der ville være meget sne, ville det ikke kunne holde mig væk 

Anmeld

26. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Det havde jeg slet ikke tænkt over! SNE!!  

Det ville da være meget romantisk hvis der dalede sne ned når hun blev født, men tænk hvis JM ikke kunne komme frem eller den fødende ikke kunne komme på hospitalet! 

Du er genial - min kæreste ville ikke lade mig købe inden vi skulle flytte, og så ville han gerne have nye gryder og nu ... Nu er jeg små-stresset! 

Haha jeg kender en der har termin 14 dage før mig.. vi snakkede om at vi hellere måtte campere oppe ved siden af sygehuset hvis de lover snestorm hehe.. Sidste år var der da en kvinde der endte med at føde i militørets bæltevogn fordi de ikke kunne komme frem til fødeafdelingen.. :O
Det er nok det fedeste man kunne blære sig med.. "ja jeg blev så født i en kampvogn" Meeen.. tror nu ik jeg ville syns det var særlig fedt liiige i situationen

Anmeld

26. oktober 2011

-Sigrid-

CmarianN skriver:

Haha ja, totalt!!!

Jeg overvejer kraftigt at skære ALLE julegaver fra i år, som ikke er til nærmeste familie (søskende og forældre), bare for at kunne spare lidt dér...

Og så tænker jeg at jeg/vi må ønske os noget at de lidt dyere ting i julegave, eller tilskud til det. Bla. baby-alarm osv. 

Haha den plan har vi sat i værk for længe siden - og så lige min bedste veninde, men hun kalder sig moster 

Det lyder som en rigtig god ide 

Anmeld

26. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 27+ skriver:

Haha jeg kender en der har termin 14 dage før mig.. vi snakkede om at vi hellere måtte campere oppe ved siden af sygehuset hvis de lover snestorm hehe.. Sidste år var der da en kvinde der endte med at føde i militørets bæltevogn fordi de ikke kunne komme frem til fødeafdelingen.. :O
Det er nok det fedeste man kunne blære sig med.. "ja jeg blev så født i en kampvogn" Meeen.. tror nu ik jeg ville syns det var særlig fedt liiige i situationen

Uh ja, højgravid og sneet inde i et telt 

Wow :O

Jeg er næsten skuffet over at jeg bor 3 km fra sygehuset via den største vej i Esbjerg - kampvogn havde været SÅ cool!

Anmeld

26. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Uh ja, højgravid og sneet inde i et telt 

Wow :O

Jeg er næsten skuffet over at jeg bor 3 km fra sygehuset via den største vej i Esbjerg - kampvogn havde været SÅ cool!

Hehe neej så skulle det da være i campingvogn hihi..

Jeg har 13 km til sygehuset.. heldigvis er det en sådan rimelig stor vej det meste af vejen.. Men vi bor på en lille villa vej.. hvor de bestemt ikke er gode til at rydde sne.. sidste år måtte min kæreste to gange opgive at komme på arbejde.. (med firmabilen) fordi det var fuldstændig umuligt at komme ud.. Han knoklede i 1½ - 2 timer.. og det kunne bare ikke lade sig gøre..

FEDT hvis man står der med veer... Haha

Anmeld

26. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 27+ skriver:

Hehe neej så skulle det da være i campingvogn hihi..

Jeg har 13 km til sygehuset.. heldigvis er det en sådan rimelig stor vej det meste af vejen.. Men vi bor på en lille villa vej.. hvor de bestemt ikke er gode til at rydde sne.. sidste år måtte min kæreste to gange opgive at komme på arbejde.. (med firmabilen) fordi det var fuldstændig umuligt at komme ud.. Han knoklede i 1½ - 2 timer.. og det kunne bare ikke lade sig gøre..

FEDT hvis man står der med veer... Haha

Ej hvor træls! Kan I gå ned for enden af vejen og så ringe efter en ambulance? 

Anmeld

26. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Ej hvor træls! Kan I gå ned for enden af vejen og så ringe efter en ambulance? 

Jaa det håber jeg da vi kan.. Hvis det bliver nødvendigt.. for at der bare er skønt vejr den dag han bestemmer sig for at komme ud til os.. Der må gerne sne.. bare ikke i voldsomme mængder Sgu jo os gerne hjem fra sygehuset igen..

Anmeld

26. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 27+ skriver:

Jaa det håber jeg da vi kan.. Hvis det bliver nødvendigt.. for at der bare er skønt vejr den dag han bestemmer sig for at komme ud til os.. Der må gerne sne.. bare ikke i voldsomme mængder Sgu jo os gerne hjem fra sygehuset igen..

Haha ja, lige i januar iår må det ikke sne alt for meget og helst ingen is overhoved 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.