Billede til CV

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

DK

Mettemus skriver:

Seeejt! Hvornår er der ansøgningsfrist? Du må lige opdatere når du (selvfølgelig) bliver kaldt til samtale som du acer og derfor har job allerede inden spesjalød er afleveret

Jamen der er nemlig ingen sidste ansøgningsfrist... Så jeg går jo bare og venter og venter og venter.... Helt ærligt, hvor lang tid kan det tage at læse min kanon gode ansøgning (okay, den var godt nok GIGA lang, men alligevel?)

Jeg går allerede nu (okay da, allerede 30 min efter at jeg havde sendt ansøgningen) og tjekker min mail og tlf. for at se om de mon har ringet. Og håber (okay er sikker på) at det da er dem, hver gang jeg ser "you got mail" ikonet på min tlf. Og så bliver jeg SÅ skuffet når det alligevel ikke er dem.

Jeg fornemmer at jobsøgningsprocessen bliver lang. Meget laang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

DK

Carina87 skriver:

Absolut så enig som man kan være!

Smukke Ditte!!  Men det er som om man kan se der er noget power, visdom, humor og helt igennem godt menneske i hende på billedet!

Ihh tak

Anmeld

28. oktober 2011

Kruse90

Jeg vil gerne rette den Hvis du ikke har fået en til det søøde

Anmeld

31. oktober 2011

DK

Kruse90 skriver:

Jeg vil gerne rette den Hvis du ikke har fået en til det søøde

Tak, det er sødt af dig! Men jeg har sendt den. Måske hvis du kunne ringe og rykke metro for svar, he he he

Anmeld

31. oktober 2011

Kruse90

DK skriver:

Tak, det er sødt af dig! Men jeg har sendt den. Måske hvis du kunne ringe og rykke metro for svar, he he he

hehe ja den var straks værre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.