Billede til CV

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

businesstigger

Jeg synes close up billedet er bedst egnet. Jeg arbejder med bl.a. at behandle og redigere billeder så mine betragtninger er faglige mere end hvilket firma der modtager det.

I mine øjne er nr 1det bedste billede og i bedst kvalitet. Nr 2 og 4 er ikke helt skarpe - ens ansigt er vigtigt så derfor bør det være i fokus. Nr 5 er lyset ikke helt godt. Det kan evt. hjælpes på vej ved lidt billedbehandling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

blomst84

Helt sikkert billede 4 du ser så naturlig ud med håret løst og med et naturligt look krydser for at jobbet bliver dit

Anmeld

26. oktober 2011

Rødhætte

Jeg kan bedst lige det sidste billede.. Ved ikke hvorfor for de andre er også gode, men der er bare noget ved det billde 

Ville gerne hjælpe med dit CV, men jeg er desværre ikke stærk i stave/komma fejl!

Held og lykke med jobsøgningen!

Anmeld

26. oktober 2011

DK

Tina&Martin skriver:

Deal... en IKKE grine, de er så KEDELIGT

Så har jeg sendt mine rettelser til ansøgningen retur

Anmeld

26. oktober 2011

DK

bøgelund skriver:

Jeg er helt vild med billede 3 og 4.. De er sindssyg gode.

Tak!

Det er svært at tage stilling til når de er så store synes jeg. Derfor jeg lige smed eksemplet ind til sidst

Anmeld

26. oktober 2011

2babygirls

DK skriver:

Så har jeg sendt mine rettelser til ansøgningen retur

Og jeg bukker og nejer for din hjælp... Bruger du et bestemt program til opstilling af cv eller er det bare word???

Anmeld

26. oktober 2011

DK

Tina&Martin skriver:

Og jeg bukker og nejer for din hjælp... Bruger du et bestemt program til opstilling af cv eller er det bare word???

Det er bare Word. Måske kan du bare skrive oveni min? Altså punkt for punkt udfylde dine data der hvor mine står?

Anmeld

26. oktober 2011

DK

businesstigger skriver:

Jeg synes close up billedet er bedst egnet. Jeg arbejder med bl.a. at behandle og redigere billeder så mine betragtninger er faglige mere end hvilket firma der modtager det.

I mine øjne er nr 1det bedste billede og i bedst kvalitet. Nr 2 og 4 er ikke helt skarpe - ens ansigt er vigtigt så derfor bør det være i fokus. Nr 5 er lyset ikke helt godt. Det kan evt. hjælpes på vej ved lidt billedbehandling.

Argh... jeg har selv taget billederne og det er UMULIGT at tage selvportrætter der bliver OK med spejlreflekset i strækt arm og en finger på aftrykkeren, he he... Men ja. Du har ret...

Anmeld

26. oktober 2011

DK

businesstigger skriver:

Kan du måske fikse lyset på det sidste billede?

Det er fra i sommer og jeg havde fået lidt for meget sol så jeg er sådan lidt rød i panden...

Anmeld

26. oktober 2011

2babygirls

DK skriver:

Det er bare Word. Måske kan du bare skrive oveni min? Altså punkt for punkt udfylde dine data der hvor mine står?

Uhh ja det kan jeg da lige forsøge !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.