Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg synes close up billedet er bedst egnet. Jeg arbejder med bl.a. at behandle og redigere billeder så mine betragtninger er faglige mere end hvilket firma der modtager det.
I mine øjne er nr 1det bedste billede og i bedst kvalitet. Nr 2 og 4 er ikke helt skarpe - ens ansigt er vigtigt så derfor bør det være i fokus. Nr 5 er lyset ikke helt godt. Det kan evt. hjælpes på vej ved lidt billedbehandling.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan bedst lige det sidste billede.. Ved ikke hvorfor for de andre er også gode, men der er bare noget ved det billde
Ville gerne hjælpe med dit CV, men jeg er desværre ikke stærk i stave/komma fejl!
Held og lykke med jobsøgningen!
Tina&Martin skriver: Deal... en IKKE grine, de er så KEDELIGT
Deal... en IKKE grine, de er så KEDELIGT
Så har jeg sendt mine rettelser til ansøgningen retur
bøgelund skriver: Jeg er helt vild med billede 3 og 4.. De er sindssyg gode.
Jeg er helt vild med billede 3 og 4.. De er sindssyg gode.
Tak!
Det er svært at tage stilling til når de er så store synes jeg. Derfor jeg lige smed eksemplet ind til sidst
DK skriver: Så har jeg sendt mine rettelser til ansøgningen retur
Tina&Martin skriver: Og jeg bukker og nejer for din hjælp... Bruger du et bestemt program til opstilling af cv eller er det bare word???
Og jeg bukker og nejer for din hjælp... Bruger du et bestemt program til opstilling af cv eller er det bare word???
Det er bare Word. Måske kan du bare skrive oveni min? Altså punkt for punkt udfylde dine data der hvor mine står?
businesstigger skriver: Jeg synes close up billedet er bedst egnet. Jeg arbejder med bl.a. at behandle og redigere billeder så mine betragtninger er faglige mere end hvilket firma der modtager det. I mine øjne er nr 1det bedste billede og i bedst kvalitet. Nr 2 og 4 er ikke helt skarpe - ens ansigt er vigtigt så derfor bør det være i fokus. Nr 5 er lyset ikke helt godt. Det kan evt. hjælpes på vej ved lidt billedbehandling.
Argh... jeg har selv taget billederne og det er UMULIGT at tage selvportrætter der bliver OK med spejlreflekset i strækt arm og en finger på aftrykkeren, he he... Men ja. Du har ret...
Kan du måske fikse lyset på det sidste billede?
Det er fra i sommer og jeg havde fået lidt for meget sol så jeg er sådan lidt rød i panden...
DK skriver: Det er bare Word. Måske kan du bare skrive oveni min? Altså punkt for punkt udfylde dine data der hvor mine står?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128