Billede til CV

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket er bedst i CV'et. Det er hos METRO, dvs. en handelsvirksomhed og ikke et advokatfirma.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.824 visninger
34 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

DK

Hej

Hvilket billede skal jeg bruge i mit cv? Jeg søger et graduate forløb hos METRO. Det er jo en handelsvirksomhed, og jeg fornemmer at det ikke skal være helt så "stift" billedet som hos de advokatfirmaer hvor jeg plejer at søge. Jeg plejer at bruge billedet i farver hvor jeg har jakke på.

Hvad siger i?

Billedet bliver ca. 5*4 cm kun. Dem der er lidt slørede i store, er ikke slørede på cv'et når de ikke er større. Man kan stemme på flere

Plus, er der mon en stave/komma haj der gider læse ansøgning og CV igennem for fejl? Har gloet på den ansøgning i timer nu og helt sikkert stirret mig blind på det hele.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

2babygirls

DK skriver:

Hej

Hvilket billede skal jeg bruge i mit cv? Jeg søger et graduate forløb hos METRO. Det er jo en handelsvirksomhed, og jeg fornemmer at det ikke skal være helt så "stift" billedet som hos de advokatfirmaer hvor jeg plejer at søge. Jeg plejer at bruge billedet i farver hvor jeg har jakke på.

Hvad siger i?

Billedet bliver ca. 5*4 cm kun. Dem der er lidt slørede i store, er ikke slørede på cv'et når de ikke er større. Man kan stemme på flere

Plus, er der mon en stave/komma haj der gider læse ansøgning og CV igennem for fejl? Har gloet på den ansøgning i timer nu og helt sikkert stirret mig blind på det hele.

Jeg gad godt læse din ansøgning.. Ikke at jeg sikkert er bedre til punktum og komma, men mere for noget inspiration... Er kørt lidt bedstemor tør i mine

Anmeld

26. oktober 2011

DK

Tina&Martin skriver:

Jeg gad godt læse din ansøgning.. Ikke at jeg sikkert er bedre til punktum og komma, men mere for noget inspiration... Er kørt lidt bedstemor tør i mine

Vi kan bytte en ansøgning? Send mig din email på pb

Anmeld

26. oktober 2011

2babygirls

DK skriver:

Vi kan bytte en ansøgning? Send mig din email på pb

Deal... en IKKE grine, de er så KEDELIGT

Anmeld

26. oktober 2011

bøgelund

DK skriver:

Hej

Hvad siger i?

Jeg er helt vild med billede 3 og 4.. De er sindssyg gode.

Anmeld

26. oktober 2011

Sofia

Enten nummer 3 eller det sidste! SMUK! Du kan bare sende det til mig hvis det er.

Anmeld

26. oktober 2011

DK

Sofia skriver:

Enten nummer 3 eller det sidste! SMUK! Du kan bare sende det til mig hvis det er.

Det sidste som i det med jakken?

Anmeld

26. oktober 2011

Sofia

Ja, jeg synes det er godt det med jakken, og ikke for stift, du ser lidt fræk ud glimt i øjet - som i "dig vil jeg lære at kende" agtigt

Anmeld

26. oktober 2011

Sofia

Spændende job iøvrigt

Anmeld

26. oktober 2011

Janni.

Bum bum, jeg synes det er svært, du er køn på dem alle  

Personligt havde jeg nok valgt nr 3, fordi det er "ligepå" og jeg føler at man kan mærke hvem der er bag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.