Årh jeg er frustreret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Hvor længe har han svinget frem og tilbage på denne måde?
Og hvor længe har I kendt hinanden?

Har han selv udtrygt ønske om børn i fremtiden?

Tror du det ville virke at give det en tidsfrist ala 3-6 måneder; du tænker og jeg plager ikke? 

Han har svinget sådan godt og vel de sidste par måneder.. Vi har været sammen i 2½ år, vi bor også sammen og har haft hund i 1½ år.

Han siger han gerne vil have børn på et tidspunkt.

Jeg startede ud med tidsfristen og så kom det med vægttabet et par uger efter og nu igen et par uger efter det med jul.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Det håber jeg.. Ville bare ønske at han holdte mund hvis han ikke mener det alligevel, for det sårer godt nok med de falske forhåbninger!

Tror nu nok han mener det... Tror bare at nogle mænd aldrig bliver 100% klar før de nærmest får det smidt i hovedet.. Giver det mening?

Altså  man nærmest skal stå med en positv test før det ligesom siver ind... Tror ikke det er fordi de ikke vil men fordi det kommer alt for tæt på og de så alligevel bliver bange for hvad det er og hvad der skal ske osv.

Anmeld

26. oktober 2011

UnderCover37

Så synes jeg du må sætte jer ned og sige til ham hvordan du har det - ikke presse ham for "her og nu" men gerne for at tage en beslutning han kan stå ved og IKKE ændrer igen!

Det er ikke fair overfor dig heller jo!

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Tror nu nok han mener det... Tror bare at nogle mænd aldrig bliver 100% klar før de nærmest får det smidt i hovedet.. Giver det mening?

Altså  man nærmest skal stå med en positv test før det ligesom siver ind... Tror ikke det er fordi de ikke vil men fordi det kommer alt for tæt på og de så alligevel bliver bange for hvad det er og hvad der skal ske osv.

Ja det tror jeg nemlig også.. Jeg har også prøvet at forklare ham at han aldrig bliver 100% klar før han står med baby, det jo ikke ham der gennemgår alle forandringerne og mærker baby osv. men han siger ikke rigtigt noget til det.. 

Nogle gange så håber jeg også bare at mine p-piller ikke virker i håb om at blive gravid, så er det jo ikke min skyld  - for at det, som du siger, siver ind.. 

- men det sker bare ikke alligevel, øv !

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Så synes jeg du må sætte jer ned og sige til ham hvordan du har det - ikke presse ham for "her og nu" men gerne for at tage en beslutning han kan stå ved og IKKE ændrer igen!

Det er ikke fair overfor dig heller jo!

Nej det er rigtigt..

Jeg blev bare så glad igår da han sagde det med til jul, for det var ikke så langt væk og det er heller ikke lige nu, og det vil passe godt med at jeg er færdiguddannet og det hele.. og jeg følte at han endelig forstod mig.. så kom det bare som en bombe med at han gik lidt i panik og rykkede det.

Anmeld

26. oktober 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Ja det tror jeg nemlig også.. Jeg har også prøvet at forklare ham at han aldrig bliver 100% klar før han står med baby, det jo ikke ham der gennemgår alle forandringerne og mærker baby osv. men han siger ikke rigtigt noget til det.. 

Nogle gange så håber jeg også bare at mine p-piller ikke virker i håb om at blive gravid, så er det jo ikke min skyld  - for at det, som du siger, siver ind.. 

- men det sker bare ikke alligevel, øv !

Nej desværre sker det sjældent og nok ikke hos dem der ønsker det...! Men nej han bliver ikke klar før... Så på et tidspunkt må man bare tage springet!

men måske hvis du forklarer ham at at der jo kan gå længe inden du bliver gravid... Bare fordi i prøver er det jo ikke ens betydende med at det sker lige med det samme Så har han også tid til at vende sig til tanken!

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Nej desværre sker det sjældent og nok ikke hos dem der ønsker det...! Men nej han bliver ikke klar før... Så på et tidspunkt må man bare tage springet!

men måske hvis du forklarer ham at at der jo kan gå længe inden du bliver gravid... Bare fordi i prøver er det jo ikke ens betydende med at det sker lige med det samme Så har han også tid til at vende sig til tanken!

Jeg synes jeg har prøvet med mange argumenter, og synes ikke han kommer videre end til overvejelserne

Anmeld

26. oktober 2011

muzen

Som andre skriver bliver han nok ikke klar før du står med en positiv test. Men prøv og forslå at du købes en pakke p-piller. Han må ikke vide hvornår. Du starter på den pakke. Så skal du sige til ham at når pakken er slut så starter i pb. Og han skal ikke vide noget om at i er startet. Meningen med det her er at han ikke får følsen af at i planlægger. Min kammerat gjorde sådan. Og som han siger han ville aldrig været blevet far hvis de sammen skulle have fundet en dato for start. Håbe. det giver mening.

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

Som andre skriver bliver han nok ikke klar før du står med en positiv test. Men prøv og forslå at du købes en pakke p-piller. Han må ikke vide hvornår. Du starter på den pakke. Så skal du sige til ham at når pakken er slut så starter i pb. Og han skal ikke vide noget om at i er startet. Meningen med det her er at han ikke får følsen af at i planlægger. Min kammerat gjorde sådan. Og som han siger han ville aldrig været blevet far hvis de sammen skulle have fundet en dato for start. Håbe. det giver mening.

Hm ja, det kunne man måske prøve 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.