Carina87 skriver:
Den drøm lever Johannes også i! Han får 2x210 ml mme i løbet af dagen og en 200 ml. vælling til nat... Det har fungeret rigtig godt lige indtil nu. Nu er det som om han lever lidt mere på flasken end vores mad. Altså han vil ikke undvære flasken, men springer gerne alm. mad over.
Jeg tænker, om det kan være fordi han ikke vokser helt vildt lige nu, og derfor ikke har lige så stor appetit som han har haft de sidste måneder
Anyways, så er der også skåret ned på flasken fra nu af
Btw... Min mor som har været DP siger, at man ikke sådan skal bekymre sig for om de er flaskebørn til konfirmationen. Hun siger at hun kun har oplevet at flaskebørn har droppet flasken i DP. Måske fordi det er en anden der gir den...
Ditte: Jeg tror bestemt ikke Richard er for tyk! Min Sp(ja de er jo så forskellige de damer), sagde at vi gerne måtte begynde at skære lidt ned på dag-flaskerne af hensyn til appetitten, men at der ikke er nogen grund til at droppe natflaske før de er 18 mdr. Og der har de måske endda droppet den selv...
Hun sagde også, at det kunne være en dum vej at gå ind på med sødmælk i flasken. Grundet at de på et tidspunkt helt naturligt ikke kan li mme mere. Sødmælk bliver de dog ved med at kunne li, så den er sværre at få et naturligt stop på.
Men ja, de sp'ere er absolut ikke uddannet på samme skole
Ok, det er da godt det er flere der lever af MME
Og godt det din mor siger, man skal nok ikke være så hysterisk mht til den flaske der.
Jeg synes også det går meget i rykk og napp med maden hos oss. Lige nu er vi i en flaskeperiode hvor hun kun spiser små mængder med brød, grød og aftensmad. Hun begynte at kravle for en måned siden, og jeg troede at hun ville få øget sit energibehov og dermed spise mere, men det er som det motsatte har sket for hun spiser jo faktisk mindre!
Ja, disse søde små giver virkelig noget hovedbry fra tid til anden 
Anmeld