norenberg skriver:
min personlige mening er at 2 mdrs barsel er alt for lidt både for mor og barns skyld, hvis man ikke kan afse mere barsel syntes jeg man skal vente med at få sat et barn til verden...meningen med 1 års barsel er jo at man kan gå hjemme og nusse og hygge om den lille og knytte sig til barnet....man får jo ikke børn for bare at smide det i armene i fremmede efter 8 uger...det er jo ikke ligesom med dyr der er klar efter 8 uger...
Jeg bliver ked at det når jeg læser dit indlæg. Du får det til at lyde som om jeg ikke ønsker det bedste for mit barn. Jeg har lavet en debat for at høre hvad andre har gjort og har erfaringer med og har i den forbindelse luften mine og kærestens tanker.
Har det fint med at du er uenig, men som jeg har skrevet til nogle af de andre tror jeg da heller ikke jeg kan få min selv til at starte så hurtigt, men derfor ville jeg da stadig gerne høre fra andre som har prøvet det.
Jeg ønsker mig brændene et barn og ønsker intet andet end det bedste for det!! Det må du endelig ikke tvivle på.
Anmeld