Kender i det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

hold håbet oppe ! 

DEt gør jeg os , men nøj hvor er det svært .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

DreamChild skriver:

Krydser alt hvad jeg har. Og kom endelig med en update når du ved noget mere... Lov mig det 

TUsind tusind tak , hvor er du sød .

JEG lover at komme med update så snart jeg ved noget nyt , desværre bliver det nok først fredag .
Da jeg skal have taget ny blod prøve i morgen . Og de skal samlignes .

Anmeld

25. oktober 2011

baby012

Anonym skriver:

DEt gør jeg os , men nøj hvor er det svært .

Det ved jeg, blødte rigtig meget i starten af min graviditet selv, så kender den der følelse med at man bare er sikker på at nu er det slut.. men jeg er i uge 31 nu på trods af mine mange og en gang voldsom blødning.. 

- for dig, håber hcg er steget imorgen 

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

Det ved jeg, blødte rigtig meget i starten af min graviditet selv, så kender den der følelse med at man bare er sikker på at nu er det slut.. men jeg er i uge 31 nu på trods af mine mange og en gang voldsom blødning.. 

- for dig, håber hcg er steget imorgen 

Ih det er da skønt at hører nogen solstråle historier .
Min største bekymring går på hun ikke kunne se noget der inde i mandags andet end en opklaring i min livmoder .

Anmeld

25. oktober 2011

Mamalou

Jeg krydser fingere for, at dine beregninger er de rigtige og dit lille spir har det godt!

Et kæmpe til dig 

Anmeld

25. oktober 2011

baby012

Anonym skriver:

Ih det er da skønt at hører nogen solstråle historier .
Min største bekymring går på hun ikke kunne se noget der inde i mandags andet end en opklaring i min livmoder .

i 4+ og 5+ kan man jo ikke se ret meget 

i min skanning 6+5 var de sikker på der var to meen, de tager jo også fejl engang imellem.. 

håber på at den bette har det godt derinde, og du bare ligesom jeg, har nogen rester fra tidligere ægløsning deroppe.. så længe der ikke er klumper, tror jeg ikke du skal være så nervøs, det var ihvertfald hvad jeg fik a vide 

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg krydser fingere for, at dine beregninger er de rigtige og dit lille spir har det godt!

Et kæmpe til dig 

TUsind tak skal du have .
Jeg har en i forvejen og der kunne jeg først teste positiv på dagen .
Jeg havde min sidste mens d 11 september , men kunne først teste positiv d 14 derfor ved jeg at Jeg ikke har en cyklus på 28 dage med æl på 14 dagen .

Min cyklus har svinget 4 dage siden jeg har født . Så jeg er næsten sikker på jeg kun var 5+4 måske lidt kortere igår til scanningen .
Men det bekymre mig nu alligevel man ikke kunne se noget
ANdet end en opklaring .

OG tak

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

i 4+ og 5+ kan man jo ikke se ret meget 

i min skanning 6+5 var de sikker på der var to meen, de tager jo også fejl engang imellem.. 

håber på at den bette har det godt derinde, og du bare ligesom jeg, har nogen rester fra tidligere ægløsning deroppe.. så længe der ikke er klumper, tror jeg ikke du skal være så nervøs, det var ihvertfald hvad jeg fik a vide 

Det har der på intet tidspunkt være klumper .

Jeg ved godt man ikke kan se meget og jeg håber bare hun ikke lige kunne finde den der mikro prik der er på nuværende tidspunkt .
Hun snakkede bare mere om at det nok var gået til end at prøve og sige du er måske bare ikke så langt hende som vi lige tror . Men næ nej . Negativt negativt .

Men ja jeg håber os den lille har det godt der inde .

Anmeld

25. oktober 2011

baby012

Anonym skriver:

Det har der på intet tidspunkt være klumper .

Jeg ved godt man ikke kan se meget og jeg håber bare hun ikke lige kunne finde den der mikro prik der er på nuværende tidspunkt .
Hun snakkede bare mere om at det nok var gået til end at prøve og sige du er måske bare ikke så langt hende som vi lige tror . Men næ nej . Negativt negativt .

Men ja jeg håber os den lille har det godt der inde .

glæder mig til update imorgen

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

glæder mig til update imorgen

Ja hvis jeg får noget svar i morgen .
Tvivler meget de ville nemlig sammenligne blod prøverne . Så får nok først svar torsdag fredag efter hvor hurtige de er .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.