Kender i det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Tona

Anonym skriver:

Hmm , i fredags begyndte jeg at bløde en smule , kun på papiret og det stoppede hurtigt ..
Jeg fik så tid til en scanning igår mandag , jeg gik ind med store forventninger om at man ville kunne se et eller andet , men det eneste hun blot kunne se var bare en opklaring ..
Beskeden var du er enten kun i uge 5 eller det er gået til grunde ..

Min egen beregning siget at jeg kun ville være i uge 5 nu , men lægens beregning siger 6+ ..

Hmm , nu sidder jeg her og kan ikk lade vær at tænke og mæske efter i min krop , jeg sidder med den følelse inden i at det heler er slut , at der ikk er noget tilbage der inde ..

Men hvorfor der er jo stadig håb , men det føler jeg bare ikk der er ..

Jeg fik taget en blodprøve for mit hcg og skal igen i morgen ..
Men vente tiden kan jeg slllllllllet ikk holde ud ..
Jeg føler mig så tom ..

Jeg føler virkelig med dig, for jeg har lige været igennem det du prøver nu så du får en stor krammer fra mig

Jeg tænker lidt på...har du blødt mere end det du beskriver? For ellers vil jeg nu altså  mene at der klart må være håb endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

KRAM til dig - mon ikke du bare er helt tidlig gravid??

Altså lægerne går jo ud fra en almindelig cyklus på 28 dage, og hvor ÆL falder på dag 14 - det er så bare laaaangt fra alle der har en sådan cyklus.

Har man f.eks. en cyklus på 33 dage og med sen æl, jamen så kan man jo let være 8-10 dage bagud i forhold til lægens beregning...

Op med humøret, slaget er jo slet ikke tabt endnu!

Anmeld

25. oktober 2011

AnnaK89

Trøstekram 

Ventetiden er hård - jeg fik selv taget en blodprøve i fredags, svaret i mandags var et tal på 173. Min læge mente det var aaaaaaalt for lavt, fik taget en blodprøve igen mandag og får første svaret i morgen - der er bare super lang tid til 

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Jeg føler virkelig med dig, for jeg har lige været igennem det du prøver nu så du får en stor krammer fra mig

Jeg tænker lidt på...har du blødt mere end det du beskriver? For ellers vil jeg nu altså  mene at der klart må være håb endnu

NEj jeg har kun blødt en smule i fredags og kun på papiret meget meget lyserødt .

SÅ ja der er bestemt håb endnu men det er svært at holde håbet oppe når man konstant bliver mødt at sure sygeplejsker som ikke gider gøre tingene ordentligt . Og kigge ordentlig efter , men bare springer hurtigt igennem scanningen og konstater at der er en opklaring i min livmoder ikke andet .
Så enten f det gået til grunde eller er jeg ikke mere end 5+5 idag

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

SØS skriver:

KRAM til dig - mon ikke du bare er helt tidlig gravid??

Altså lægerne går jo ud fra en almindelig cyklus på 28 dage, og hvor ÆL falder på dag 14 - det er så bare laaaangt fra alle der har en sådan cyklus.

Har man f.eks. en cyklus på 33 dage og med sen æl, jamen så kan man jo let være 8-10 dage bagud i forhold til lægens beregning...

Op med humøret, slaget er jo slet ikke tabt endnu!

TUsind tusind tak for de opmuntrende ord det varmer så meget hos mig er virkelig det jeg har brug for .

Og ja jeg har haft en meget svingende cyklus derfor er der ikke 28 dage imellem her .
Men det gider de bare ikke Ja undskyld fatte .
Men i stedet skyder de bare mit håb til bund ved at sige Det er nok gået til grunde .
Hmm fed info at få .
Jeg har kan slet ikke sætte mig ind i at det skulle være tilfældet da jeg kun har blødt minimalt og ingen smerter .

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Trøstekram 

Ventetiden er hård - jeg fik selv taget en blodprøve i fredags, svaret i mandags var et tal på 173. Min læge mente det var aaaaaaalt for lavt, fik taget en blodprøve igen mandag og får første svaret i morgen - der er bare super lang tid til 

TUsind tak .

Ja vente tiden er et helved og den æder mig op indefra .
Inderst inde ved jeg der stadig er håb , men alt det håb der er bliver konstant overvældet af alt det negative .

Ringede idag i håb om at få svar på blodprøven , men nej eneste svar var de ringer til dig når du har fået taget den i morgen og der er svar på dem .
Jamen fedt , prøv engang at sætte jer ind i situationen engang og tænkt hus det nu var jer selv .

Anmeld

25. oktober 2011

Kris89

hvornår får du svar?

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

hvornår får du svar?

Forhåbentlig får jeg svar på blodprøven senest fredag .

Har så købt mig til en scanning på mandag .
Og ellers skal jeg scannes igen d 7 det kunne jeg bare ikke vente på .

Jeg er ved at blive ædt op inden fra af bekymring .

Anmeld

25. oktober 2011

baby012

hold håbet oppe ! 

Anmeld

25. oktober 2011

DreamChild

Krydser alt hvad jeg har. Og kom endelig med en update når du ved noget mere... Lov mig det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.