Kender i det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.567 visninger
44 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hmm , i fredags begyndte jeg at bløde en smule , kun på papiret og det stoppede hurtigt ..
Jeg fik så tid til en scanning igår mandag , jeg gik ind med store forventninger om at man ville kunne se et eller andet , men det eneste hun blot kunne se var bare en opklaring ..
Beskeden var du er enten kun i uge 5 eller det er gået til grunde ..

Min egen beregning siget at jeg kun ville være i uge 5 nu , men lægens beregning siger 6+ ..

Hmm , nu sidder jeg her og kan ikk lade vær at tænke og mæske efter i min krop , jeg sidder med den følelse inden i at det heler er slut , at der ikk er noget tilbage der inde ..

Men hvorfor der er jo stadig håb , men det føler jeg bare ikk der er ..

Jeg fik taget en blodprøve for mit hcg og skal igen i morgen ..
Men vente tiden kan jeg slllllllllet ikk holde ud ..
Jeg føler mig så tom ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

DreamChild

Puha uvisheden er forfærdelig, jeg føler med dig, for har selv prøvet det. Kæmpe kram herfra

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Øv , jeg ville ønske nogen bare havde sendt et kram ..

Det er dælme en hård situation ..

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

DreamChild skriver:

Puha uvisheden er forfærdelig, jeg føler med dig, for har selv prøvet det. Kæmpe kram herfra

Jaaa det er et helved med den uvished ..

Jeg kunne sætte mig til at græde konstant , men jeg kommer ingen vejene med det ..

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

HVor bliver man mega trist og ked i sådan en situation når folk ikke engang har overskud til at sende et kram .

Måske jeg bare skulle melde mig ud her inde i stedet synes sku ikke der har været noget med et skulder klap i den her situation

Anmeld

25. oktober 2011

AnnaB.

Hey. Jeg gir dig gerne et kram. Det lyder som om du har brug for det.

Men lad være med at tage det så tungt, at der ikke er ret mange der har reageret. Overskriften på dit indlæg hedder "kender I det"? Og det er måske ikke så sigende for, hvor ked du egentlig er, og hvor meget du gerne vil høre fra folk.

Håber det går godt ved lægen, og at alt er som det skal være.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam 

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

AnnaB. skriver:

Hey. Jeg gir dig gerne et kram. Det lyder som om du har brug for det.

Men lad være med at tage det så tungt, at der ikke er ret mange der har reageret. Overskriften på dit indlæg hedder "kender I det"? Og det er måske ikke så sigende for, hvor ked du egentlig er, og hvor meget du gerne vil høre fra folk.

Håber det går godt ved lægen, og at alt er som det skal være.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam 

Tusinde tak skal du have .

OG ja du har da nok ret , men ja jeg vidste bare ikke lige hvad jeg skulle skrive .

Men tak for kram i hvertfald

Anmeld

25. oktober 2011

sweet

Anonym skriver:

Hmm , i fredags begyndte jeg at bløde en smule , kun på papiret og det stoppede hurtigt ..
Jeg fik så tid til en scanning igår mandag , jeg gik ind med store forventninger om at man ville kunne se et eller andet , men det eneste hun blot kunne se var bare en opklaring ..

Min egen beregning siget at jeg kun ville være i uge 5 nu , men lægens beregning siger 6+ ..

Hmm , nu sidder jeg her og kan ikk lade vær at tænke og mæske efter i min krop , jeg sidder med den følelse inden i at det heler er slut , at der ikk er noget tilbage der inde ..

Jeg føler mig så tom ..

kender det godt, har selv tabt 6 gange, men op på hesten igen selvom det kan virker svært lige nu..

Anmeld

25. oktober 2011

sweet

Anonym skriver:

Jeg føler mig så tom ..

kender det godt, har selv tabt 6 gange, men op på hesten igen selvom det kan virker svært lige nu..

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

Ja der er ikke andet for .
Og tusind tak
KRam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.