Update!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

HelenaJ

GønskE skriver:

tror også de bliver glade, håber i hvert fald måske min far ville synes jeg skulle vente, det ved jeg ikke, når kun at være færdig med 2 semester i uddannelsen, men har taget hf såe, er 21 til februar

Altså hvis man føler sig klar til det osv, så er der jo ingen alder på den slags .. Så hvis I føler at det skal være nu - så lad jer ikke gå på af andres bemærkninger! Vil ikke kalde det bekymringer - for det er det ikke ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

PernilleogDennis

GønskE skriver:

tak, det ikke helt til at forstå endnu! det var første gang efter p pille stop, og vi ville jo bare tage det roligt  men fantastisk

Ja kender det alt for godt.. Jeg havde en sa den 3 marts i år.. og vi var helt knuste og aftalte vi ville tage det stille og roligt.. 12 dage efter havde jeg æl og vi havde sex en gang, og vupti.. jeg var gravid..

Hverken læger eller nogen andre troede på det kunne lade sig gøre på kun 12 dage.. men jo.. Jeg nægtede også at tro på det gør de første scanninger var overstået. Det er fantastisk når det sker hurtigt. STORT TILLYKKE igen.

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

HelenaJ skriver:

Altså hvis man føler sig klar til det osv, så er der jo ingen alder på den slags .. Så hvis I føler at det skal være nu - så lad jer ikke gå på af andres bemærkninger! Vil ikke kalde det bekymringer - for det er det ikke ..

Jeg fik en abort sidste år i december, og har aldrig fortrudt noget så meget, og siden der, har mine tanker ikke stået på andet, han skulle også bare lige ville og det var nu,

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

PernilleogDennis skriver:

Ja kender det alt for godt.. Jeg havde en sa den 3 marts i år.. og vi var helt knuste og aftalte vi ville tage det stille og roligt.. 12 dage efter havde jeg æl og vi havde sex en gang, og vupti.. jeg var gravid..

Hverken læger eller nogen andre troede på det kunne lade sig gøre på kun 12 dage.. men jo.. Jeg nægtede også at tro på det gør de første scanninger var overstået. Det er fantastisk når det sker hurtigt. STORT TILLYKKE igen.

Jeg er også helt chokeret på en god måde, men tester lige de næsten par dage alligevel men tak! Det ikke helt gået op for mig

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

GønskE skriver:

Jeg fik en abort sidste år i december, og har aldrig fortrudt noget så meget, og siden der, har mine tanker ikke stået på andet, han skulle også bare lige ville og det var nu,

Det er jo perfekt så

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

HelenaJ skriver:

Det er jo perfekt så

Jep! :')

Anmeld

25. oktober 2011

SaraB

Dejligt!

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

SaraB skriver:

Dejligt!

Ja!

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

Nu må tiden godt gå stærkt

Anmeld

25. oktober 2011

Nina Amelia

Nej hvor skønt! Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.