Update!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

GønskE

anbo skriver:

Ihhh!! Hvor skønt for dig! Stort tillykke

tak  og ja ! <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

GønskE

HelenaJ skriver:

Det var SÅ lidt - det er da en fantastisk nyhed .. Smiler altid på andres vejne, når de står med noget så stort - OG ØNSKET

ja og tak  ved ikke lige hvordan jeg skal fortælle manden det, tror bestemt ikke han har regnet med det gik så stærkt, og troede også vi skulle prøve mellem 3-6 måneder men han bliver lige så glad! han skal bare lige synke den, der er langt fra at sige man ville, til man så skal være far

Anmeld

25. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke.

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

Frk-Lotusblomst skriver:

Stort tillykke.

tak!

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

GønskE skriver:

ja og tak  ved ikke lige hvordan jeg skal fortælle manden det, tror bestemt ikke han har regnet med det gik så stærkt, og troede også vi skulle prøve mellem 3-6 måneder men han bliver lige så glad! han skal bare lige synke den, der er langt fra at sige man ville, til man så skal være far

Præcis ... Har du nogle tanker om hvordan du vil sige det?

Jeg fandt ud af at jeg var gravid oppe på mit arbejde .. Er sygeplejerske i skadestuen! Og det var i en vagt hvor jeg mødte kl. 15.00.. Tog testen kl. 15.15 .. Så det var en LANG vagt!

Jeg ville få fri kl. 23.30 og jeg vidste, at på det tidspunkt ville min mand sove. Så jeg sendte ham en sms hvori der stod, at han skulle være vågen når jeg kom hjem...

Ja og så ville han jo vide hvorfor osv .. Men det ville jeg jo ikke sige over sms eller i tlf .. Så han endte med at blive småsur over, at jeg ikke bare kunne sige det .. Så endte med, at fortælle det over tlf .. Og det var ikke en planlagt graviditet..

Han brugte 4 dage på at sluge den, hvor vi næsten ikke talte sammen ...

Anmeld

25. oktober 2011

AnnaK89

Stort tillykke

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

HelenaJ skriver:

Præcis ... Har du nogle tanker om hvordan du vil sige det?

Jeg fandt ud af at jeg var gravid oppe på mit arbejde .. Er sygeplejerske i skadestuen! Og det var i en vagt hvor jeg mødte kl. 15.00.. Tog testen kl. 15.15 .. Så det var en LANG vagt!

Jeg ville få fri kl. 23.30 og jeg vidste, at på det tidspunkt ville min mand sove. Så jeg sendte ham en sms hvori der stod, at han skulle være vågen når jeg kom hjem...

Ja og så ville han jo vide hvorfor osv .. Men det ville jeg jo ikke sige over sms eller i tlf .. Så han endte med at blive småsur over, at jeg ikke bare kunne sige det .. Så endte med, at fortælle det over tlf .. Og det var ikke en planlagt graviditet..

Han brugte 4 dage på at sluge den, hvor vi næsten ikke talte sammen ...

sikke noget af en historie men ja, det ved jeg ikke endnu, venter lige til testen er helt tydelig og har været til lægen, for nu er det jo en utydelig streg, men kan godt se den er der, men den er ikke lige så tydelig som den anden - men ved ikke endnu, mine forældre får et scannings billede i julegave

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

AnnaKJ skriver:

Stort tillykke

tak!

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

GønskE skriver:

sikke noget af en historie men ja, det ved jeg ikke endnu, venter lige til testen er helt tydelig og har været til lægen, for nu er det jo en utydelig streg, men kan godt se den er der, men den er ikke lige så tydelig som den anden - men ved ikke endnu, mine forældre får et scannings billede i julegave

Nååå en sød tanke  Det er da den bedst tænkelige julegave nogensinde

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

HelenaJ skriver:

Nååå en sød tanke  Det er da den bedst tænkelige julegave nogensinde

tror også de bliver glade, håber i hvert fald måske min far ville synes jeg skulle vente, det ved jeg ikke, når kun at være færdig med 2 semester i uddannelsen, men har taget hf såe, er 21 til februar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.