Toiletbesøg efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mor010711 skriver:

Jeg blev syet begge steder, altså både bagtil og foran og så fik jeg et par afførende piller fra hospitalet. Du kan købe dem i håndkøb på apoteket. Mener de hed Magnesia eller magnesium. 

Men hvis du prøver det, så hold dig i nærheden af et tiolet, for når det er tid, så er det tid!

dem fik jeg også.

men de var så virkningsløse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

ano14316

En herinde fra gav MIG et godt råd for maven da jeg kun havde været på wc et par gange på 10 dage..
Lactulose, det holder afføringen løs..

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg tror faktisk der gik 2 uger, men så gjorde det heller ikke ondt.

Anmeld

25. oktober 2011

_-Kathrine-_

Efter 2 dage blev jeg nødt til det for det pressede helt vildt i syningen... Men jeg gav mig rigtig god tid og holdte en våd, kold klud på mellemkødet.. Du kan få magnesia i håndkøb på apoteket som blødgører afførringen...

Anmeld

25. oktober 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Skriver lige anonymt da det er lidt pinligt et emne.

Hvor længe gik der før i kunne komme på toilettet(afføring) efter fødslen?

Jeg har nemlig ingen følelse af at skulle på wc(udover at tisse), og nu er det efterhånden noget tid siden jeg fødte(4 dage).

Jeg er forresten blevet syet en del.

Jeg blev syet i mellemkødet , men dagen efter jeg havde født blev jeg nød til at gå på toilettet .. Detvar ikke særlig rart og jeg skulle koncentrerer mig rigtig meget 

Anmeld

25. oktober 2011

Mor010711

Anonym skriver:

dem fik jeg også.

men de var så virkningsløse

Virkelig?!  De var mega effektive her

Anmeld

25. oktober 2011

MIWULA

Hos mig gik der lidt over 1 uge og jeg havde heller ikk den følese af jeg skulle af med noget før den dag jeg kom af med det. Og der var ingen problemer med det.

Anmeld

25. oktober 2011

Frøken J.

Her gik der et par dage. Anbefaler også du eventuelt tager et bind og holder imod med, så føles det knap så skræmmende :-)

Anmeld

25. oktober 2011

Muhmi

Der gik ret lang tid her (ca. halvanden uge) og jeg vil IKKE anbefale at man venter så længe.... Følte at jeg fødte igen Men det skal så også hilses at siges, at jeg først nogenlunde er mig selv igen nu her, så der gik lang tid med smerter nede fra.... Masser af vand, lav nogle bøjninger/rulninger med maven for lisom at sætte lidt skub i tarmen, evt. lidt sveskemos/juice og så er der nogle hørfrøskaller der hedder HUSK... Det skulle efter sigende være rigtig godt for mavsen

Held og lykke med det

Anmeld

25. oktober 2011

twinny

Mor010711 skriver:

Jeg blev syet begge steder, altså både bagtil og foran og så fik jeg et par afførende piller fra hospitalet. Du kan købe dem i håndkøb på apoteket. Mener de hed Magnesia eller magnesium. 

Men hvis du prøver det, så hold dig i nærheden af et tiolet, for når det er tid, så er det tid!

Jeg blev også syet fra a-z.. Jeg fik også de piller, jeg var på toilettet samme aften jeg fødte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.