Julegave fra Albert til bedste- og oldeforældre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Mamalou

Og forresten, tak for tippet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Kvist skriver:

Ja der er næsten ikke noget bedre end at kigge på billeder af sig selv da man var lille.. Kan jeg også bruge lang tid på..

Neej  Det er så sjovt

Anmeld

25. oktober 2011

Dinna88

Kvist skriver:

Ja det kan jeg da godt se, det havde jeg slet ikke lagt mærke til.. Derfor det er rart med lidt ander øjne på billederne..

Havde dog regnet med de skulle have en 2-3 stykker i en af de der sorte rammer fra IKEA.. En hvor han er i baljen og en hvor han står op, men må lige have kigget alle 60 igennem igen og se om der er en hvor gulvet er mere lige..

Tak for respons

Det er heller ikke fordi det ødelægger billederne, overhovedet! Jeg ligger meget mærke til sådan noget fordi jeg selv fotograferer, men det er jo ikke noget man ellers ville tænke over - så du kan sagtens bruge dem, synes jeg, det irriterer bare mig en smule, fordi jeg tænker over det  

Anmeld

25. oktober 2011

MaleneJensen

Dem kan du sagtens give som gave   Sikke en Charmetrold du har

Anmeld

25. oktober 2011

Kvist

Sakris skriver:

Ellers kan det være det ville hjælpe at lave den grønne farve svagere? altså giver den noget "gråtone" uden at tage farven helt væk.

Synes ellers det er fedt at lave noget i én farve. Og det fungere vildt godt på dit profilbillede 

Hehe, nu bliver det hvis mere avanceret end mit mobilprogram kan følge med til..

Men det var jo noget man kunne snakke med fotomanden om, når han alligevel skal fjerne skygger..

Anmeld

25. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Super gode billeder til julegave

Anmeld

25. oktober 2011

Kvist

Muhmi skriver:

Jeg er SÅ vild med billede 3!!

Hehe ja, men nu meget godt der ikke er lyd på billeder.. For den fik ikke for lidt..

Anmeld

25. oktober 2011

Kvist

Mamalou skriver:

Og forresten, tak for tippet 

Var da så lidt, håber du får nogle fine billeder ud af det

Anmeld

25. oktober 2011

Kvist

Dinna88 skriver:

Det er heller ikke fordi det ødelægger billederne, overhovedet! Jeg ligger meget mærke til sådan noget fordi jeg selv fotograferer, men det er jo ikke noget man ellers ville tænke over - så du kan sagtens bruge dem, synes jeg, det irriterer bare mig en smule, fordi jeg tænker over det  

Men det ville måske ikke se så smart ud hvis der nu skulle være 3 billeder og så 2 af dem hælder.. Men det må jeg lige have overvejet.. Men rart med en profs mening

Havde regnet med fotomanden skulle have lov og fjerne skygger og evt. se om han kunne "udviske" fodlisterne, det har han nemlig gjort med et billed af min hund, og det ser lidt smartere ud at de ikke er der..

Anmeld

26. oktober 2011

Dinna88

Kvist skriver:

Men det ville måske ikke se så smart ud hvis der nu skulle være 3 billeder og så 2 af dem hælder.. Men det må jeg lige have overvejet.. Men rart med en profs mening

Havde regnet med fotomanden skulle have lov og fjerne skygger og evt. se om han kunne "udviske" fodlisterne, det har han nemlig gjort med et billed af min hund, og det ser lidt smartere ud at de ikke er der..

Jeg er helt enig! (Jeg er ikke prof, gid det var så vel, haha)

Lyder som en god idé Nogle gange øger de også skarpheden en smule.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.