Julegave fra Albert til bedste- og oldeforældre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Kvist

Mamalou skriver:

De er superfine - og alletiders gaveidé! Hvilket program at du redigeret dem i? Det er så fedt at tæppet har farve, mens resten er sort hvid...

Ja sys nemlig også det er en super fin detalje at tæppet har en farve mens resten er sort/hvid..

Jamen de er faktisk bare taget på min Iphone, og der har jeg et program som hedder ColorBlast Lite, og der har jeg gjort dem sorthvide og så lagt farven på tæppet frem igen.. Det er faktisk helt vildt nemt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Pige2009

Skønne billeder

Anmeld

25. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Kvist skriver:

Det lyder da som om jeg har fundet en god ide til gave så

Det er det helt sikkert

Det er jo noget de har resten a livet og er nu også lidt sjovt for ham når han bliver stor og kan se sig selv på billeder Det har jeg altid syntes det var når jeg var hos min mormor og morfar  (har ingen farmor og farfar)

Anmeld

25. oktober 2011

Kvist

MillesMor111010 skriver:

Det er det helt sikkert

Det er jo noget de har resten a livet og er nu også lidt sjovt for ham når han bliver stor og kan se sig selv på billeder Det har jeg altid syntes det var når jeg var hos min mormor og morfar  (har ingen farmor og farfar)

Ja der er næsten ikke noget bedre end at kigge på billeder af sig selv da man var lille.. Kan jeg også bruge lang tid på..

Anmeld

25. oktober 2011

Victoriasmor88

Rigtig gode billeder 

Anmeld

25. oktober 2011

Sakris

Jeg synes de er super fine! Din søn er bare super cute. Men synes det grønne tæppe tager utrolig meget fokus. Det er slet ikke din søn man så lægger mærke til. Så jeg ville måske lave det helt i gråtoner!?!

Anmeld

25. oktober 2011

Kvist

Sakris skriver:

Jeg synes de er super fine! Din søn er bare super cute. Men synes det grønne tæppe tager utrolig meget fokus. Det er slet ikke din søn man så lægger mærke til. Så jeg ville måske lave det helt i gråtoner!?!

Hehe, mange tak

Har overvejet at lave det helt i gråtoner, og har også lavet et par stykker bare sådan.. Jeg sys bare de bliver lidt almindelige at kigge på så, men det er da helt klart vær at overveje, for det skulle jo gerne være Albert der er i fokus

Anmeld

25. oktober 2011

Muhmi

Jeg er SÅ vild med billede 3!!

Anmeld

25. oktober 2011

Sakris

Kvist skriver:

Hehe, mange tak

Har overvejet at lave det helt i gråtoner, og har også lavet et par stykker bare sådan.. Jeg sys bare de bliver lidt almindelige at kigge på så, men det er da helt klart vær at overveje, for det skulle jo gerne være Albert der er i fokus

Ellers kan det være det ville hjælpe at lave den grønne farve svagere? altså giver den noget "gråtone" uden at tage farven helt væk.

Synes ellers det er fedt at lave noget i én farve. Og det fungere vildt godt på dit profilbillede 

Anmeld

25. oktober 2011

Mamalou

Kvist skriver:

Ja sys nemlig også det er en super fin detalje at tæppet har en farve mens resten er sort/hvid..

Jamen de er faktisk bare taget på min Iphone, og der har jeg et program som hedder ColorBlast Lite, og der har jeg gjort dem sorthvide og så lagt farven på tæppet frem igen.. Det er faktisk helt vildt nemt..

Det program henter jeg da li med det samme. Det skal prøves

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.