Julegave fra Albert til bedste- og oldeforældre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Dinna88

Genial gaveidé
Jeg synes I skal bruge det første! Det er bare lige i kassen. På de andre hælder gulvet, hvilket er ærgeligt - men på det 1. billede er den lille gut jo helt i top og der er balance i billedet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

DortheSimonsen

Ej, jeg synes de er gode!!
Vi skal selv have taget billeder til julegaver til bedsteforældre og oldeforældre.
Min søns dagplejers mand er fritidsfotograf, og mangler protræt, så han spurgte om vi ikke manglede lidt billeder til julegaver
Så det er jo super!

Mon ikke alle bedste- og oldeforældre bliver glade for sådanne billeder?  

Anmeld

24. oktober 2011

Mor-til-asta-09

Kvist skriver:

Har taget lidt billeder af Albert herhjemme i dag, med henblik på at de kunne være en julegave fra ham til hans bedste- og oldeforældre..

Regner med de skal smides ned til den lokale fotomand, som lige kan gøre dem helt rigtige..

Men hvad sys i, kan de bruges som en gave, og er det noget i har gjort?????????????

Ja de kan bestemt bruges. Jeg er mere til naturlige fjollebilleder end de opsatte.

Anmeld

24. oktober 2011

Mi

De er da gode. Vores bedsteforældre siger at de ligeså gerne vil have billeder vi selv har taget.

Anmeld

25. oktober 2011

Kvist

Dinna88 skriver:

Genial gaveidé
Jeg synes I skal bruge det første! Det er bare lige i kassen. På de andre hælder gulvet, hvilket er ærgeligt - men på det 1. billede er den lille gut jo helt i top og der er balance i billedet 

Ja det kan jeg da godt se, det havde jeg slet ikke lagt mærke til.. Derfor det er rart med lidt ander øjne på billederne..

Havde dog regnet med de skulle have en 2-3 stykker i en af de der sorte rammer fra IKEA.. En hvor han er i baljen og en hvor han står op, men må lige have kigget alle 60 igennem igen og se om der er en hvor gulvet er mere lige..

Tak for respons

Anmeld

25. oktober 2011

Kvist

DortheSimonsen skriver:

Ej, jeg synes de er gode!!
Vi skal selv have taget billeder til julegaver til bedsteforældre og oldeforældre.
Min søns dagplejers mand er fritidsfotograf, og mangler protræt, så han spurgte om vi ikke manglede lidt billeder til julegaver
Så det er jo super!

Mon ikke alle bedste- og oldeforældre bliver glade for sådanne billeder?  

Ej hvor lækkert, gad også godt vi havde en fotograf i omgangskredsen.. Sys ikke der er noget bedre en super billeder man kan smække op på væggen og gå og nyde..

Anmeld

25. oktober 2011

B&J

det er verdens bedste gave syntes jeg den er så personlig og fuld af kærlighed og sikke nogle dejlige billeder i har fået af albert...

Anmeld

25. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Kvist skriver:

Har taget lidt billeder af Albert herhjemme i dag, med henblik på at de kunne være en julegave fra ham til hans bedste- og oldeforældre..

Regner med de skal smides ned til den lokale fotomand, som lige kan gøre dem helt rigtige..

Men hvad sys i, kan de bruges som en gave, og er det noget i har gjort?????????????

Sidste år fik oldeforældre og bedsteforældre et billede a Mille  den gik rent ind  og de billeder du har taget a den lille charmør, dem kan du helt sikkert bruge til gave

Anmeld

25. oktober 2011

Mamalou

De er superfine - og alletiders gaveidé! Hvilket program at du redigeret dem i? Det er så fedt at tæppet har farve, mens resten er sort hvid...

Anmeld

25. oktober 2011

Kvist

MillesMor111010 skriver:

Sidste år fik oldeforældre og bedsteforældre et billede a Mille  den gik rent ind  og de billeder du har taget a den lille charmør, dem kan du helt sikkert bruge til gave

Det lyder da som om jeg har fundet en god ide til gave så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.