Abort - har truffet en beslutning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

lilledittemor

Smukkert skriver:

Præcis, det kunne han ikke.
Så hvis jeg skal føle vrede og sårbarhed overfor nogen, er det ham. Ikke mig.
Dét er det der har givet mig en følelse af lettelse over det her valg. Vil nok altid bebrejde mig selv lidt for at have været for hurtig til at planlægge et barn med den forkerte, men omvendt, så gjorde jeg det i en kærlig mening - ville give min søn en bror eller søster.
- og ingen tvivl om det ville han have elsket til fulde og jeg kunnet klare to små.
MEN den lille spire skal også have en ordentlig far - og det føler jeg ikke, jeg kunne give spiren.

Når alt kommer til alt, så er en glad mor også glade børn - og jeg fortjener en mand der vil os alle og som er en del af en graviditet, fødsel og de næste mange år frem.

Lige præcis! Hvor er det rigtigt sagt! Og din søn skal nok få et lille-bror/søster, når i har fundet manden i jeres liv

Det var også derfor jeg valgte en abort i sin tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Isabella_mor

det lyder som den rigtige beslutning... 

Anmeld

24. oktober 2011

Hasselnødden

Det lyder som det helt rette for dig og din søn. de varmeste og kærligste tanker til een, der har taget et stærkt valg! Tænkt på at få lagt spiral op under indgrebet?

Anmeld

24. oktober 2011

Smukkert

Hasselnødden skriver:

Det lyder som det helt rette for dig og din søn. de varmeste og kærligste tanker til een, der har taget et stærkt valg! Tænkt på at få lagt spiral op under indgrebet?

Nej, har haft spiral før. Tog 12 kg på på et år.
Vil gerne være fri for hormoner (har endda stadig mælk).

Vil i stedet gå i cølibat og ellers er der altid kondom.
Får jeg en fast vil jeg prøve plaster eller p-ring eller minipiller.. Noget med få hormoner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.