Ditte_Marie skriver:
Præcis. Du har handlet efter det bedste du kunne. Bare ærgeligt at din eks ikke lever op til de løfter han har givet.
Og jeg synes at det er rigtig flot af dig at se det fra alle de vinkler som du nu har set det fra.
Men det er jo også svært at vide om det er "den rigtige" - det er jo også en chance man vælger at tage
Men din eks lød bestemt ikke som en der kunne give dig eller baby hvad i har brug for.
Præcis, det kunne han ikke.
Så hvis jeg skal føle vrede og sårbarhed overfor nogen, er det ham. Ikke mig.
Dét er det der har givet mig en følelse af lettelse over det her valg. Vil nok altid bebrejde mig selv lidt for at have været for hurtig til at planlægge et barn med den forkerte, men omvendt, så gjorde jeg det i en kærlig mening - ville give min søn en bror eller søster.
- og ingen tvivl om det ville han have elsket til fulde og jeg kunnet klare to små.
MEN den lille spire skal også have en ordentlig far - og det føler jeg ikke, jeg kunne give spiren.
Når alt kommer til alt, så er en glad mor også glade børn - og jeg fortjener en mand der vil os alle og som er en del af en graviditet, fødsel og de næste mange år frem.
Anmeld