graviditet og sex....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2009

82Miraklet

Pia skriver:

Hi hi hi hi hih hi...

Godt og se at det ikke kun er mig der ikke lige havde fået læst hvornår denne debat egentlig var startet..
Jeg havde heller ikke set at det var en gammel tråd..
Men en ting er sikkert.. vi lader ikke Mathilde glemme hvor langt hun er henne

Så Mathilde du bliver holdt øje med

Kh Pia.

hehe ja jeg er også glad for at jeg ikke er den eneste med ammehjerne... hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

vanessa

Vi gjor det lidt i starten af graviditeten, men da jeg var noget dertil ca i uge 19 hvor man begyndte at mærke hende i maven...tja så bakke min kæreste lige et skridt tilbage...han kunne ikke få sig selv til at vi skulle have sex..efter han havede mærke liv i maven....
så sådanne er det her.... savner det hellere ikke lige nu..

Anmeld

7. maj 2009

Natasja Savage Andersen

Vi er lidt mindre sexuelt aktive nu når vi er gravide.. kun sådan hver 2. til hver 3. dag .. tænker meget på baby, og så er det ikk lige sex jeg har lyst til.. Men kæle og kramme og kysse er godt..

i starten af graviditeten havde jeg også meget kvalme, så der var det meget mindre..

har ikke i sinde at holde med sex inden jeg skal føde, med mindre lægen råder i mod det, eller jeg selv sys der er noget ubehageligt ved det...

mvh Natasja (24+0)

Anmeld

7. maj 2009

Mathilde

Pia skriver:

Hi hi hi hi hih hi...

Godt og se at det ikke kun er mig der ikke lige havde fået læst hvornår denne debat egentlig var startet..
Jeg havde heller ikke set at det var en gammel tråd..
Men en ting er sikkert.. vi lader ikke Mathilde glemme hvor langt hun er henne

Så Mathilde du bliver holdt øje med

Kh Pia.

*griner* hvor er i søde...
Det er godt i har tjek på det herinde hvis jeg skulle gå hen og blive i tvivl

Knus Mathilde 30+1

Anmeld

7. maj 2009

LotteGabriella

mette moren skriver:

jeg har hun haft kvalme i de første 3 mdr, denne her gang så har stadig sex med kæresten, tænkte bare når jeg er så tæt på ternin(36+4), og hovedet er sunket helt ned, så kan man vel ikk skade barnets hovede el??? sidst var jeg så dårlig hele graviditeten at vi stoppede sex livet ca 4 mdr før termin..så syntes også kæresten er forståene hvis jeg ikk har lydst

Havde sex på normal vis hele vejen igennem graviditeten, så det var bare dejligt

Man kan ikke skade barnet, faktisk siger man at det er sundt at dyrke sex under en graviditet med så mange orgasmer som muligt til kvinden, da det træner livmoderen i at trække sig sammen...man oplever dog at maven kan blive helt hård og det er der ikke noget galt i

Hvis man er tæt på terminen eller over, fik jeg at vide at min jordemoder, at det eneste der rent faktisk kunne sætte gang i fødslen er en rigtig god gang sex

Anmeld

30. juli 2009

TbCp

mette moren skriver:

hej piger. lige lidt nys.. hvordan havde/har i det med sex under graviditeten? og hvornår stoppede i? el stoppede i før fødsel??

Vi havde sex som inden jeg blev gravid, faktisk også aftenen før jeg fødte

Anmeld

30. juli 2009

mette moren

TbCp skriver:

Vi havde sex som inden jeg blev gravid, faktisk også aftenen før jeg fødte

hey jeg har født, mig og kærsten havde også sex aftnen før jeg blev sat igang og min lille pige er sund og rask    mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.