graviditet og sex....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2009

mortil(nichlasogmathias)

mette moren skriver:

hej piger. lige lidt nys.. hvordan havde/har i det med sex under graviditeten? og hvornår stoppede i? el stoppede i før fødsel??

vi havde sex hele vejen igemmen... sidst i graviditeten havde jeg mest lyst...
mærkeligt, for jeg ku ikke li min krop til sidst... men min mand fik mig til at føle mig lækker, selvom jeg nok ikke var den mest tiltrækkende på det tidspunkt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2009

mortil(nichlasogmathias)

mette moren skriver:

jeg har hun haft kvalme i de første 3 mdr, denne her gang så har stadig sex med kæresten, tænkte bare når jeg er så tæt på ternin(36+4), og hovedet er sunket helt ned, så kan man vel ikk skade barnets hovede el??? sidst var jeg så dårlig hele graviditeten at vi stoppede sex livet ca 4 mdr før termin..så syntes også kæresten er forståene hvis jeg ikk har lydst

man kan ikke skade barnet.... det siges faktisk at det er godt med sex når fødslen skal sættes i gang...

Anmeld

5. marts 2009

MoarViborg

Jeg har pt. en uge til termin, og vi har stadig sex lige så tit som vi altid har haft! Lysten har heldigvis været der gennem hele graviditeten, og ja, jeg har også hørt at sex skulle være en god kick-start til fødslen, så vi fortsætter skam også den sidste uge op til terminen.. er SÅ klar til at poppe

Anmeld

5. marts 2009

pusling30

Med den første kunne jeg simpelhen ikke have at han rørte ved mig for jeg syntes at han lugtede (det gjorde han dog ikke) Det var først da jeg var ca 7 md henne at lysten kom.

Med den anden havde jeg lyst hver dag gerne flere gange om dagen, jeg var så sexsulten at han næsten ikke kunne følge med.

Med den 3 havde jeg lyst, men vi gik fra hinanden inden jeg vidste at jeg var gravid!

Anmeld

5. marts 2009

charlottekri

vi dyrkede også sex som normalt det meste af graviditeten, men den sidste del var det nu ikke maven der var i vejen... ca. en halv time efter sex fik jeg simpelthen så mega ondt i lænden, at jeg næsten ikke kunne være nogen steder... Det blev værre og værre jo længere hen jeg kom, og 6 dage inden jeg fik kejsersnit, skete det en sidste gang... det føltes som veer (tror jeg, for har aldrig haft nogen) som varede konstant i 8 stive timer.... For at jeg kunne holde det ud, var jeg nødt til at bevæge mig hele tiden eller være i bad med varmt vand der spulede på ryggen, og smertestillende virkede heller ikke (ville ikke tage for mange pga. lillepigen)... det var så slemt at jeg ringede til fødegangen, for vidste ikke om det jo var fødslen der var igang (måtte ikke føde selv pga. hun vendte med numsen nedad og strakte ben)
håber ikke at det sker med den næste

Anmeld

16. marts 2009

mette moren

karina22 skriver:

man kan ikke skade barnet.... det siges faktisk at det er godt med sex når fødslen skal sættes i gang...

hej. blev sat igang her den 11/2, og nej det har bestemt ikk skadet min lille guld klump

Anmeld

6. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

Det var godt ..

Ej er super glad for at jeg ikke er "unormal" jeg har bare overhoved ikk lyst, men det mest prg af kvalmen, men troede det var normalt til sidst, men det er forskelligt fra person til person. så der blev jeg lige lidt glad, at det ikke var mig der var noget galt med, at jeg overhoved inegn lyst har..

Anmeld

7. maj 2009

4xGreve

Da jeg var gravid fik maven mig til at føle mig enormt pæn og fræk, og både før efter vi blev gravide dyrket vi sex flere gange om dage, og det holdte først sin pause da jeg fødte...
Min mave blev ikke lige så stor som en der er højgravid, men da jeg var meget tynd så og føltes den meget hurtigt stor, og den kunne godt være lidt i "vejen" men nød den i fulde drag...
Mange mænd syntes ikke der er noget mere frækt en en gravid kvinde, så nyd det...

Anmeld

7. maj 2009

Mira0911

Vores sexliv stoppede 1. Juni... Der begyndte jeg og kaste op, og kunne ikke holde ud og være oppe... Blev sygemeldt derefter.. Kunne ikke passe jobbet..

Anmeld

7. maj 2009

Pia

Mathilde skriver:

Jeg har ikke haft den store lyst til sex efter jeg er blevet gravid. I starten havde jeg kvalme hver dag, så der var der i hvert fald ikke meget lyst... Nu er kvalmen væk, men lysten er ikke rigtig kommet igen. Det er meget sjældent.

Kram Mathilde 17+2 og med en meget tålmodig kæreste

Der kan man bare se Mathilde.. Jeg vidste ikke at man kunne gå baglæns i graviditeten..
Jegvar da sikker på at du var 27 uger henne og ikke kun 17 uger

Jeg har haft lyst til sex hele vejen igennem og har det stadig..
Så her lider vi ingen nød

Pia. 36+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.