graviditet og sex....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.654 visninger
37 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

mette moren

hej piger. lige lidt nys.. hvordan havde/har i det med sex under graviditeten? og hvornår stoppede i? el stoppede i før fødsel??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

Mathilde

Jeg har ikke haft den store lyst til sex efter jeg er blevet gravid. I starten havde jeg kvalme hver dag, så der var der i hvert fald ikke meget lyst... Nu er kvalmen væk, men lysten er ikke rigtig kommet igen. Det er meget sjældent.

Kram Mathilde 17+2 og med en meget tålmodig kæreste

Anmeld

6. februar 2009

Doktor Doolittle

mette moren skriver:

hej piger. lige lidt nys.. hvordan havde/har i det med sex under graviditeten? og hvornår stoppede i? el stoppede i før fødsel??

Jeg har haft meget kvalme under begge mine graviditeter men har dyrket sex alligevel, bare ikke så ofte. De sidste par måneder var det kun sjældent.

Anmeld

6. februar 2009

mette moren

Doktor Doolittle skriver:

Jeg har haft meget kvalme under begge mine graviditeter men har dyrket sex alligevel, bare ikke så ofte. De sidste par måneder var det kun sjældent.

jeg har hun haft kvalme i de første 3 mdr, denne her gang så har stadig sex med kæresten, tænkte bare når jeg er så tæt på ternin(36+4), og hovedet er sunket helt ned, så kan man vel ikk skade barnets hovede el??? sidst var jeg så dårlig hele graviditeten at vi stoppede sex livet ca 4 mdr før termin..så syntes også kæresten er forståene hvis jeg ikk har lydst

Anmeld

7. februar 2009

malou

Hos os var lysten stadig stor selvom jeg var gravid... det var kun de sidste par måneder maven satte en stopper for visse udfoldelser og stillinger og helt til sidst føler man sig jo ikke skide sexet

knus malou

Anmeld

7. februar 2009

fam.4xc

1. graviditet var lysten næsten større end normalt... 2. gang var jeg mere træt men nok mest fordi vi i forvejen også lige havde en lille Caroline på 2 år

Begge gange har vi haft sex lige op til... og ja selvom maven er i vejen, så finder man jo andre måder at hygge på

Jeg fik kejsersnit begge gange og har derfor ik blødt så meget/længe så vi har også ku ha sex ca 1 uge efter fødsel...

Kh Camilla

Anmeld

7. februar 2009

Doktor Doolittle

mette moren skriver:

jeg har hun haft kvalme i de første 3 mdr, denne her gang så har stadig sex med kæresten, tænkte bare når jeg er så tæt på ternin(36+4), og hovedet er sunket helt ned, så kan man vel ikk skade barnets hovede el??? sidst var jeg så dårlig hele graviditeten at vi stoppede sex livet ca 4 mdr før termin..så syntes også kæresten er forståene hvis jeg ikk har lydst

Nej nej du kan på ingen måde skade barnets hovede, så dyrk I bare sex alt det I lyster

Anmeld

7. februar 2009

lillemig28

Hej vi har sex næsten hver aften,nogen flere gange,jeg har den samme sexlyst som før jeg blev gravid,jeg har termin til 31 aug,og håber vi kan dyrke sex til det sidste

Anmeld

8. februar 2009

mette moren

fam.4xc skriver:

1. graviditet var lysten næsten større end normalt... 2. gang var jeg mere træt men nok mest fordi vi i forvejen også lige havde en lille Caroline på 2 år

Begge gange har vi haft sex lige op til... og ja selvom maven er i vejen, så finder man jo andre måder at hygge på

Jeg fik kejsersnit begge gange og har derfor ik blødt så meget/længe så vi har også ku ha sex ca 1 uge efter fødsel...

Kh Camilla

første gang havde vi sex igen efter 3 uger, jeg flækkede den ene skamlæbe (undskyld detaljer..) det gjore pænt ondt dagen efter jeg blevet syet klappede kæresten mig bag i så stingene gik op, av for h.....! så der gik lige lidt. jamie tager ikk så meget på kræfterne mere, men han er jo også 4 og kan mange ting selv

Anmeld

8. februar 2009

mette moren

lillemig28 skriver:

Hej vi har sex næsten hver aften,nogen flere gange,jeg har den samme sexlyst som før jeg blev gravid,jeg har termin til 31 aug,og håber vi kan dyrke sex til det sidste

vi har også næsten sex hver aften.. jeg har termin den 2 marts. og ja som malou skriver er man jo pænt besværet og føler sig ikk vildt fræk.. men man finder sine måder så det er behageligt for begge parter men vil jo ikk skade barnet for at få min lyst dækket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.