Viaplay en måned - hvad skal jeg se? :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Zafir skriver:

Må jeg lige forsøge at se noget af hehe

Hehe, altså når det er over nettet er der ikke pauser, så vil tro et afsnit vare 35 minutter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Zafir

benjamins'mor skriver:

Hehe, altså når det er over nettet er der ikke pauser, så vil tro et afsnit vare 35 minutter.

Ja - det er faktisk det bedste. Man slipper for reklamerne

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Zafir skriver:

Ja - det er faktisk det bedste. Man slipper for reklamerne

Skal snart have home trio, så kan man spole frem når det er serier og film, så slipper man for reklamer.

Anmeld

24. oktober 2011

Zafir

benjamins'mor skriver:

Skal snart have home trio, så kan man spole frem når det er serier og film, så slipper man for reklamer.

Vi bor på landet, så den slags fine ting kan vi ikke få herude hehe

Anmeld

24. oktober 2011

jydeinden

Zafir skriver:

Jeg har kun set enkelte afsnit af det. Men det er sejt. Syns bare at TY er lidt for overgearet, men det er jo meget amerikansk hehe. Med alt hvad det indebærer.

haha ja, han kanp meget nemt minde om en der har fået lidtt for meget sukker.. men omvendt synes jeg det er fedt at man hjælper med at renoverer og bygge helt nye huse, fra top til tå.. det ser man aldrig herhjemme.

Anmeld

24. oktober 2011

Zafir

jydeinden skriver:

haha ja, han kanp meget nemt minde om en der har fået lidtt for meget sukker.. men omvendt synes jeg det er fedt at man hjælper med at renoverer og bygge helt nye huse, fra top til tå.. det ser man aldrig herhjemme.

Nej - man kan sige meget omkring det amerikanske samfund, men de er vant til at stå sammen, hvis der skal ske noget. det kunne vi godt lære noget af

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Zafir skriver:

Vi bor på landet, så den slags fine ting kan vi ikke få herude hehe

Hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.