Viaplay en måned - hvad skal jeg se? :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Den lykkelige

Ånderne vender tilbage og ekstrem fed..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Zafir

benjamins'mor skriver:

Det eneste jeg faktisk ser på TV3, det er ''NCIS''

HVad er det???

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

jydeinden skriver:

god smag

Hehe tak.

Ser faktisk ikke andet pt på TV3, for synes det er det rene genudsendelser lige for tiden.

Amerikas næste topmodel, Extrem hjemmeservice, Fra skrot til slot, Til middag hos, allesammen gamle afsnit.

Anmeld

24. oktober 2011

Zafir

jydeinden skriver:

hehe elskede simplethen TY. synes han var SÅ genial.. men kan desværre ikke se det selv mere, da jeg ikke har tv3.. og der er jo ikke meget ved at oprette et abonement for at se en sæson

men luksusfælden er kun godt hvis man ikke lader sig rive alt for meget med, for det er ikke alle der ( bevidst eller ubevidst) har tænkt sig lige meget om

Jeg har kun set enkelte afsnit af det. Men det er sejt. Syns bare at TY er lidt for overgearet, men det er jo meget amerikansk hehe. Med alt hvad det indebærer.

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Zafir skriver:

HVad er det???

Det er sådan nogle marine politi? Eller sådan noget. Hvor de løser mord på soldater og marinemennesker.

Lidt svært at forklare, men du skal helt klart prøve at se et afsnit. Man kan sagtens komme ind midt i en sæson, for ingen af afsnittene handler om det samme, det er et nyt mord hver gang.

Anmeld

24. oktober 2011

Zafir

benjamins'mor skriver:

Hehe tak.

Ser faktisk ikke andet pt på TV3, for synes det er det rene genudsendelser lige for tiden.

Amerikas næste topmodel, Extrem hjemmeservice, Fra skrot til slot, Til middag hos, allesammen gamle afsnit.

Jeg er sådan set ligeglad med hvad de viser på kanalen hehe For jeg ser det på nettet

Jeg har jo canal plus kanaler Skønt at vi har fået tlc

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Zafir skriver:

Jeg er sådan set ligeglad med hvad de viser på kanalen hehe For jeg ser det på nettet

Jeg har jo canal plus kanaler Skønt at vi har fået tlc

Hehe.

Det var nu også mere til hende den anden. For ser stortset aldrig tv3 på tv'et, vi har kanalen, men det er det rene genudsendelser.

Anmeld

24. oktober 2011

Zafir

benjamins'mor skriver:

Det er sådan nogle marine politi? Eller sådan noget. Hvor de løser mord på soldater og marinemennesker.

Lidt svært at forklare, men du skal helt klart prøve at se et afsnit. Man kan sagtens komme ind midt i en sæson, for ingen af afsnittene handler om det samme, det er et nyt mord hver gang.

Altså drama serie???

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Zafir skriver:

Altså drama serie???

Hmm, det er lidt svært at forklare.. Men tror det ikke.

Anmeld

24. oktober 2011

Zafir

benjamins'mor skriver:

Hmm, det er lidt svært at forklare.. Men tror det ikke.

Må jeg lige forsøge at se noget af hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.