Viaplay en måned - hvad skal jeg se? :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.476 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Zafir

Jeg har idag betalt for viaplay i en måned, fordi Frigg har været bisse-pjevs idag, så jeg er hjemme med barnsyg. Og bliver også hjemme i morgen. SÅ jeg har set alle afsnittene af sæson 2 af ånderne vender tilbage (uhhhh ) også en del af afsnittene fra sæson 1.

Men hvad er gode tv3 og tv3plus programmer man bare må bruge tid på, mens man lige betaler for det i en måned?

KOM med dit bedste forslag... hehe.

I øvrigt er Ånderne vender tilbage bare mega cool hehe. Kan godt lide at de undersøger sagerne bagefter. Det er meget fedt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

hende-nanna

Husk af afmelde det igen inden den måned du har betalt for udløber :-)

Men altså, jeg ser de alle de mærkelige realityserier, som:

• Sommer i Sunny Beach
  • Paradise
  • Fristet
  • osv ...

Men altså der er jo også gamle programmer. Jeg elsker programmer med indretning, så fx "Fra Skrot til Slot", kan du også finde. Gætter på du kun har betalt for TV-delen, for ellers er der jo en masse gode film derinde også. Det kræver dog at du har betalt for TV + film, hvilket så bliver lidt dyrere :-D

Anmeld

24. oktober 2011

Zafir

nannafrederiksen skriver:

Husk af afmelde det igen inden den måned du har betalt for udløber :-)

Men altså, jeg ser de alle de mærkelige realityserier, som:

• Sommer i Sunny Beach
  • Paradise
  • Fristet
  • osv ...

Men altså der er jo også gamle programmer. Jeg elsker programmer med indretning, så fx "Fra Skrot til Slot", kan du også finde. Gætter på du kun har betalt for TV-delen, for ellers er der jo en masse gode film derinde også. Det kræver dog at du har betalt for TV + film, hvilket så bliver lidt dyrere :-D

Fristet har jeg kigget lidt på, men det ser ud som om at det er sådan nnoget ligeosm paradise hotel agtig eller???... Hvor man skal se hele sæsonen og ikke får noget ud af enkelt afsnit? Ved ikke rigtig hvad det drejer sig om hehe

Og ja - jeg har kun betalt for tv delen. Har masser af film selv.

Anmeld

24. oktober 2011

hende-nanna

Zafir skriver:

Fristet har jeg kigget lidt på, men det ser ud som om at det er sådan nnoget ligeosm paradise hotel agtig eller???... Hvor man skal se hele sæsonen og ikke får noget ud af enkelt afsnit? Ved ikke rigtig hvad det drejer sig om hehe

Og ja - jeg har kun betalt for tv delen. Har masser af film selv.

Jo, total kopi af Paradise :-D
Men altså, nu skrev du at du godt kunne lide "Ånderne vender tilbage", men tror faktisk det er et af de eneste programmer i den "genre" :-D

Der er jo også programmer som "Redningskvinder", "Hospitalet" eller "Klinikken".  :-)

Anmeld

24. oktober 2011

Zafir

nannafrederiksen skriver:

Jo, total kopi af Paradise :-D
Men altså, nu skrev du at du godt kunne lide "Ånderne vender tilbage", men tror faktisk det er et af de eneste programmer i den "genre" :-D

Der er jo også programmer som "Redningskvinder", "Hospitalet" eller "Klinikken".  :-)

Nååeee sådan noget som paradise det gider jeg ikke at se

Men måske fra skrot til slot

Eller luksus fælden. Jeg har jo ikke haft tv3 i maaaaaaaaange år jo hehe

Anmeld

24. oktober 2011

jydeinden

hvis jeg var dig ville jeg se ekstrem hjemmeservice

men kan dog ikke se om det kun er sæson 7 der ligger derinde, for det er der jo ikke meget ved.. ellers ville jeg se luksusfælden

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Det eneste jeg faktisk ser på TV3, det er ''NCIS''

Anmeld

24. oktober 2011

Zafir

jydeinden skriver:

hvis jeg var dig ville jeg se ekstrem hjemmeservice

men kan dog ikke se om det kun er sæson 7 der ligger derinde, for det er der jo ikke meget ved.. ellers ville jeg se luksusfælden

UNdeligt nok kunne je gikke finde flere end 1 afsnit af ekstrem hjemmeservice mmm... Det er ellers mega fedt.

Jeg har aldrig set luksusfælden, så det må jegt hellere prøve

Anmeld

24. oktober 2011

jydeinden

Zafir skriver:

UNdeligt nok kunne je gikke finde flere end 1 afsnit af ekstrem hjemmeservice mmm... Det er ellers mega fedt.

Jeg har aldrig set luksusfælden, så det må jegt hellere prøve

hehe elskede simplethen TY. synes han var SÅ genial.. men kan desværre ikke se det selv mere, da jeg ikke har tv3.. og der er jo ikke meget ved at oprette et abonement for at se en sæson

men luksusfælden er kun godt hvis man ikke lader sig rive alt for meget med, for det er ikke alle der ( bevidst eller ubevidst) har tænkt sig lige meget om

Anmeld

24. oktober 2011

jydeinden

benjamins'mor skriver:

Det eneste jeg faktisk ser på TV3, det er ''NCIS''

god smag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.