hvor lang tid gik der fra i stoppede på p-piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

B&J

der gik 3mdr og havde været på p-piller i 8år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

vitapigen

Der gik 8 mdr. her og det var klart værd at vente på

Men jeg tror aldrig man bliver 100 % klar til at få børn... Det kommer helt naturligt når først den lille er i ens arme

Anmeld

24. oktober 2011

eliasogmor

14 dage....

Anmeld

24. oktober 2011

babymus77

Jeg har haft mens 7 gange efter jeg smed p pillerne!!! En cyklus med mens fast hver 4 søndag:-))))

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

eliasogmor skriver:

14 dage....

det var hurtigt..

blev engang bildt ind at ppillerne først er ude af kroppe 3 måneder efter

Anmeld

24. oktober 2011

M (:

Anonym skriver:

jaa, jeg er stort set både i tvivl og sikker hele dagen..det skifter hele tiden. og måske har jeg ikke fast besluttet mig endnu. resarcher bare en del nu her. er så bange for ikke at have råd osv.

men en af grundene til at jeg gerne vil nu. er fordi det snart skal ske. hvis mit barn skal nå at møde alle sine oldeforælde. og samtidig hvis de skal møde vores børn.

ikke at de er på vej til at tilte. men de bliver jo også ældre, og min mormor er syg. plus min kærestes side har en lille familie.

og det bekræfter mig bare i at det er det rigtige..

Hm, mon ikke alt løser sig - både med tvivl, og siden økonomi, når de to røde streger viser sig? (:

Anmeld

24. oktober 2011

MissTas

jeg blev også gravid indenfor en 2-3 uger. Havde slet ikke regnet med at det gik så stærkt eftersom jeg havde været på p-piller i 8 år.

Men nu er hun der i maven, så fin og dejlig <3 :')

Anmeld

24. oktober 2011

M (:

Anonym skriver:

det var hurtigt..

blev engang bildt ind at ppillerne først er ude af kroppe 3 måneder efter

Det er en skrøne - du kan jo også blive gravid, hvis du glemmer så lidt som en enkelt p-pille.. Det ville jo ikke kunne ske, hvis de virker tre måneder efter sidst indtagne pille..

Anmeld

24. oktober 2011

mimi1507

der gik en måned

Anmeld

24. oktober 2011

Nolle

plus minus et halv aar .. matte ikke  tag ppiller mere da jeg ikke kan toele dem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.