hvor lang tid gik der fra i stoppede på p-piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.274 visninger
42 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

til at i så blev gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Frk.S

Der gik ca. 3 måneder.

Jeg tog den sidste p-pille d. 20. august 2010 - havde termin ca. et år efter, nemlig d. 23. august 2011 - og blev mor d. 5. september 2011.

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Der gik ca. 3 måneder.

Jeg tog den sidste p-pille d. 20. august 2010 - havde termin ca. et år efter, nemlig d. 23. august 2011 - og blev mor d. 5. september 2011.

ihj hvor dejligt, læser bar rigtige mange som er blevet det stort set samme måned som de smed pillerne. og that's freaking me out

Anmeld

24. oktober 2011

AnnaB.

Lige omkring 1/2 år.

Da jeg havde haft min sidste p-pille styrede menstruation, gik der 18 uger, før min krop "fandt sig selv". Men så gik det til gengæld også stærkt, og jeg blev gravid i 2. ikke p-pille styrede cyklus

Anmeld

24. oktober 2011

M (:

Anonym skriver:

ihj hvor dejligt, læser bar rigtige mange som er blevet det stort set samme måned som de smed pillerne. og that's freaking me out

Men ønsker du da ikke at blive gravid, når du smider p-pillerne?

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Men ønsker du da ikke at blive gravid, når du smider p-pillerne?

Jo det gør vi. vi har aftalt at når det sker, så sker det. men jeg tror ikke jeg vil klage hvis der lige gik 1-2 måneder. men heller ej vil jeg klage hvis det blev hurtigt..jeg er nok stadig lidt i chok over at kæresten pludselig kom og sagde han vil:O

Anmeld

24. oktober 2011

M (:

Anonym skriver:

Jo det gør vi. vi har aftalt at når det sker, så sker det. men jeg tror ikke jeg vil klage hvis der lige gik 1-2 måneder. men heller ej vil jeg klage hvis det blev hurtigt..jeg er nok stadig lidt i chok over at kæresten pludselig kom og sagde han vil:O

Haha, det kan også pludselig komme meget tæt på - selvom man har et brændende ønske kan tvivlen godt melde sig, når tiden nærmer sig! Så kan godt følge dig lidt! (:

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Haha, det kan også pludselig komme meget tæt på - selvom man har et brændende ønske kan tvivlen godt melde sig, når tiden nærmer sig! Så kan godt følge dig lidt! (:

jaa, jeg er stort set både i tvivl og sikker hele dagen..det skifter hele tiden. og måske har jeg ikke fast besluttet mig endnu. resarcher bare en del nu her. er så bange for ikke at have råd osv.

men en af grundene til at jeg gerne vil nu. er fordi det snart skal ske. hvis mit barn skal nå at møde alle sine oldeforælde. og samtidig hvis de skal møde vores børn.

ikke at de er på vej til at tilte. men de bliver jo også ældre, og min mormor er syg. plus min kærestes side har en lille familie.

og det bekræfter mig bare i at det er det rigtige..

Anmeld

24. oktober 2011

MetteS81

Der gik 1 år og 1 uge fra jeg smed pillerne til jeg var gravid

Anmeld

24. oktober 2011

A&F

Der gik 2 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.