Sygdom og chancerne for graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

madsenmor

Anonym skriver:

ej jeg havde fuldstændig opgivet at få svar i denne tråd.. 

så 1000 mange tak for svaret! 

jeg sad jo herhjemme og begyndte at tænke på om det bare var mig der havde sådan en mærkelig tanke... 

hihihi jeg håber at VI begge to, kan give folk svar engang på at man sagtens kan blive gravid selvom man er syg. vi krydser fingre! 

jeg har også søgt nettet tyndt, men kunne heller ikke finde noget som helst! derfor tænkte jeg at sidste chance nok var herinde 

manden sædceller kan blive lidt slappe hvis han har feber, mens der intet står om kvinden... 

så ja helt klart, jeg vælger også at se det som et godt tegn  håber at det intet har at sige så! 

jeg tænkte nemlig lidt på, om manden sæd måske ikke kunne overleve oppe i mig når jeg havde feber.. altså om min krop slog dem ihjel før de nåede deres mål.... 

men nu må vi se. jeg tror og håber på det bedste! 

blir spændende når vi begge to kan opdatere 

jeg vil her lige indskyde at jeg er i IVF behandling og fik trod feber og halsbetændelse tager 9 gode fine æg ud og ruger lige pt. på 2 ud af de 6 der blev befruget... så tvivler på at feber har nogen efekt på kvinden... der den bliver trikky er om den førhøjet temp i kvinden ødelægger mandens svømmer inden de når målet og det ved jeg ikke da  min mands svømmer jo nåede målet i en petriskål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

madsenmor skriver:

jeg vil her lige indskyde at jeg er i IVF behandling og fik trod feber og halsbetændelse tager 9 gode fine æg ud og ruger lige pt. på 2 ud af de 6 der blev befruget... så tvivler på at feber har nogen efekt på kvinden... der den bliver trikky er om den førhøjet temp i kvinden ødelægger mandens svømmer inden de når målet og det ved jeg ikke da  min mands svømmer jo nåede målet i en petriskål

ja det er nemlig lige præcis også det jeg har tænkt på. Altså om min feber har slået de små sædceller ihjel.... 

men jeg håber at de har været stærke og har overlevet turen igennem hedebølgen 

Hvor er det bare spændende om et eller begge af dine æg så bider sig fast og blir til en lækker baby! Jeg vil krydse alt hvad jeg kan for jer!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.