FruHimmelblå skriver:
Om små 14 dage kan jeg svare dig, da jeg selv lige har haft æl midt i en ORDENTLIG omgang influenza
Jeg har spurgt om det samme, men der var ikke umiddelbart nogen, der vidste noget. Kun at mandens soldater påvirkes negativt, hvis han har feber. Men intet om hvorvidt din æl og chancer for graviditet bliver skadet
Umiddelbart tager jeg det som gode tegn, at man ikke kan finde noget om det nogen steder. Det betyder sikkert, at det slet ikke har noget at sige
Det vælger jeg i hvert fald at tro
God bedring herfra
ej jeg havde fuldstændig opgivet at få svar i denne tråd..
så 1000 mange tak for svaret! 
jeg sad jo herhjemme og begyndte at tænke på om det bare var mig der havde sådan en mærkelig tanke... 

hihihi jeg håber at VI begge to, kan give folk svar engang på at man sagtens kan blive gravid selvom man er syg. vi krydser fingre! 
jeg har også søgt nettet tyndt, men kunne heller ikke finde noget som helst! derfor tænkte jeg at sidste chance nok var herinde 
manden sædceller kan blive lidt slappe hvis han har feber, mens der intet står om kvinden...
så ja helt klart, jeg vælger også at se det som et godt tegn
håber at det intet har at sige så!
jeg tænkte nemlig lidt på, om manden sæd måske ikke kunne overleve oppe i mig når jeg havde feber.. altså om min krop slog dem ihjel før de nåede deres mål....
men nu må vi se. jeg tror og håber på det bedste!
blir spændende når vi begge to kan opdatere 

Anmeld