Sygdom og chancerne for graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.238 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er desværre gået hen og er blevet syg... har fået af vide af mine læge at jeg har virus infektion....  og har haft feber i 3 dage nu... 

det ville tage ca 1 uges tid mente hun, før jeg var rask igen... 

men det falder bare meget meget uheldigt med at jeg har ægløsning i disse dage! 

så jeg vil høre om nogle herinde har erfaringer med at blive gravid mens de var syge?

altså om det påvirker ens chancer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

slet ingen det er blevet gravide mens de var syge/forkølede (og havde feber) ????????

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

arh prøver lige igen... 

det kan ikke passe at ingen ved noget om det 

Anmeld

25. oktober 2011

FruHimmelblå

Om små 14 dage kan jeg svare dig, da jeg selv lige har haft æl midt i en ORDENTLIG omgang influenza Jeg har spurgt om det samme, men der var ikke umiddelbart nogen, der vidste noget. Kun at mandens soldater påvirkes negativt, hvis han har feber. Men intet om hvorvidt din æl og chancer for graviditet bliver skadet

Umiddelbart tager jeg det som gode tegn, at man ikke kan finde noget om det nogen steder. Det betyder sikkert, at det slet ikke har noget at sige Det vælger jeg i hvert fald at tro

God bedring herfra

Anmeld

25. oktober 2011

Muffinmus

Så vidt jeg ved er det kun manden soldater der bliver påvirket af feber, ikke kvinden:-)

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

FruHimmelblå skriver:

Om små 14 dage kan jeg svare dig, da jeg selv lige har haft æl midt i en ORDENTLIG omgang influenza Jeg har spurgt om det samme, men der var ikke umiddelbart nogen, der vidste noget. Kun at mandens soldater påvirkes negativt, hvis han har feber. Men intet om hvorvidt din æl og chancer for graviditet bliver skadet

Umiddelbart tager jeg det som gode tegn, at man ikke kan finde noget om det nogen steder. Det betyder sikkert, at det slet ikke har noget at sige Det vælger jeg i hvert fald at tro

God bedring herfra

ej jeg havde fuldstændig opgivet at få svar i denne tråd.. 

så 1000 mange tak for svaret! 

jeg sad jo herhjemme og begyndte at tænke på om det bare var mig der havde sådan en mærkelig tanke... 

hihihi jeg håber at VI begge to, kan give folk svar engang på at man sagtens kan blive gravid selvom man er syg. vi krydser fingre! 

jeg har også søgt nettet tyndt, men kunne heller ikke finde noget som helst! derfor tænkte jeg at sidste chance nok var herinde 

manden sædceller kan blive lidt slappe hvis han har feber, mens der intet står om kvinden... 

så ja helt klart, jeg vælger også at se det som et godt tegn  håber at det intet har at sige så! 

jeg tænkte nemlig lidt på, om manden sæd måske ikke kunne overleve oppe i mig når jeg havde feber.. altså om min krop slog dem ihjel før de nåede deres mål.... 

men nu må vi se. jeg tror og håber på det bedste! 

blir spændende når vi begge to kan opdatere 

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Så vidt jeg ved er det kun manden soldater der bliver påvirket af feber, ikke kvinden:-)

det lyder jo rigtig godt 

jeg håber at det er sådan det hænger sammen så 

og at de små sædceller ikke dør når de kommer ind i feber hulen hos kvinden... 

tiden må vise det 

og mange tak for svar! 

Anmeld

30. oktober 2011

Ilya

Haha

Jeg er nødt til at kommentere at jeg kom til at smile, da jeg tænkte over den enorme kampgejst du lægger for dagen, idet du har influenza og feber og ALLIGEVEL ofrer dig i den gode sags tjeneste!

Godt arbejde!  Og held og lykke!

Anmeld

30. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ilya skriver:

Haha

Jeg er nødt til at kommentere at jeg kom til at smile, da jeg tænkte over den enorme kampgejst du lægger for dagen, idet du har influenza og feber og ALLIGEVEL ofrer dig i den gode sags tjeneste!

Godt arbejde!  Og held og lykke!

hahaha ja man er vel ret skruk... 

Så en omgang influenza skal bestemt ikke stoppe mig/os 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.