Hjælp til rygestop.. kom med forslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

millesofie

den her bog

ENDELIG IKKE RYGER

AF ALLEN CARR

og det skal ikke være den der hedder for kvinder

den er blå og den virker jeg har været røgfri i knap 6 år nu og jeg har igen lyst til at begynde igen og vil heller aldrig få det ved jeg

men læs den den koster max 99kr i boghandleren og hvad har men lige at tabe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Hvem?

N&J skriver:

Tænkte at man kunne samle de gode råd og muligheder der er for rygestop - det gælder både til gravide, ikke gravide, mødre, fædre osv.

Jeg benyttede mig selv af hjemmesiden  http://www.xhale.dk/forside.asp

som også har et tilbud til voksne over 25 på hjemmesiden  http://ddsp.dk/

Begge naturligvis gratis, man får løbende sms'er - og det hjælper syntes jeg i hvert fald.

KOM GERNE MED FLERE... 

Jeg drak mig et ordentlig kæp i øret og havde bestemt ikke lyst til at ryge dagen efter, hvilket bestemt ik ligner mig - (havde nok også røget liiiiidt for meget dagen derpå), men tænkte på at hvis jeg kunne la vær' i et døgn, hvorfor så begynde igen? Og jeg bor endda sammen med en ryger og havde selv røget i over 10 år.

MEN har været røgfri siden uge 33

Anmeld

26. oktober 2011

N&J

Vil lige sige til alle jer der er holdt op at jeg syntes det er super sejt, det er ved at være 5 år siden jeg holdte med at ryge, men jeg ved at det ikke var det letteste i verden, så  til jer alle, og alle jer andre der gerne vil holde op.. kæmp - man kan godt

Anmeld

26. oktober 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Dorthe1986 skriver:

Bogen "endelig ikke-ryger" af Allen Carr jeg fandt den i netto, læste den på en weekend og nu har jeg ikke røget i 1 år og 7 mdr og har ikke på noget tidspunkt haft trang til det, heller ikke engang efter aftensmaden den dag jeg holdt op var heldig at finde bogen til 24 kr, så det må siges at være et billigt rygestop

Jep... den er rigtig god... Kan også anbefale udgaven til kvinder... (Tager blandt andet punktet om rygning i graviditet op)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.