Hjælp til rygestop.. kom med forslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Stjernestoev

N&J skriver:

Tænkte at man kunne samle de gode råd og muligheder der er for rygestop - det gælder både til gravide, ikke gravide, mødre, fædre osv.

Jeg benyttede mig selv af hjemmesiden  http://www.xhale.dk/forside.asp

som også har et tilbud til voksne over 25 på hjemmesiden  http://ddsp.dk/

Begge naturligvis gratis, man får løbende sms'er - og det hjælper syntes jeg i hvert fald.

KOM GERNE MED FLERE... 

Vil du ikke smide et link til den her debat ind i rygning og graviditeten? :-) Skide god ide!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

N&J

Stjernestoev skriver:

Vil du ikke smide et link til den her debat ind i rygning og graviditeten? :-) Skide god ide!

Det vil jeg da, det var også din debat der inspirede mig til endelig at få oprettet denne tråd. 

Anmeld

25. oktober 2011

N&J

Honey<3 skriver:

Så... Lige nu sidder jeg igang med min SIDSTE smøg...

DU fik mig ind på den hjemmeside, og fik are set alt for meget... Føj for helved hvor er det bare en masse vamle billeder og kæft hvor det hele derinde bare skræmmer mig!!

Tror ikke det her bliver svært, jeg nægter simpelthen at dø af lungekræft eller andet sygt skadeligt i forbindelse med rygning!!!

Tak for opvågningen - det var det der skulle til... ( skal have fundet min rygrad frem til imorgen tidligt )

Fantastisk Honey.. det er jeg da glad for, vil lige give et lille råd videre som jeg brugte meget, jeg er en af dem der har brug for noget i hænderne, så 3 uger efter tog jeg i byen (da man stadig måtte ryge indenfor) og drak med nogle kollegaer, og tog et armbånd med perler på, så kunne jeg sidde med den i hånden og nuldre perler når jeg følte trangen, det hjalp og så en masse gulerødder og slikpinde.. det ene måske mere sundt end det andet. 

Anmeld

25. oktober 2011

Witt

Honey<3 skriver:

Så... Lige nu sidder jeg igang med min SIDSTE smøg...

DU fik mig ind på den hjemmeside, og fik are set alt for meget... Føj for helved hvor er det bare en masse vamle billeder og kæft hvor det hele derinde bare skræmmer mig!!

Tror ikke det her bliver svært, jeg nægter simpelthen at dø af lungekræft eller andet sygt skadeligt i forbindelse med rygning!!!

Tak for opvågningen - det var det der skulle til... ( skal have fundet min rygrad frem til imorgen tidligt )

, PRÆCIS mine ord !!.

Sidder også og har lige meldt mig til.. Kan desværre ikke stoppe pga graviditeten :// .. Men håber det her kan hjælpe !

Anmeld

25. oktober 2011

Dorthe1986

Bogen "endelig ikke-ryger" af Allen Carr jeg fandt den i netto, læste den på en weekend og nu har jeg ikke røget i 1 år og 7 mdr og har ikke på noget tidspunkt haft trang til det, heller ikke engang efter aftensmaden den dag jeg holdt op var heldig at finde bogen til 24 kr, så det må siges at være et billigt rygestop

Anmeld

25. oktober 2011

.....

Man kunne også trappe langsomt ned , og når man endelig har røget den sidste, så skal man være viljestærk og ikke røre en cigaret uanset hvad

Hilsen en X ryger i sine unge dage, høhø

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

N&J skriver:

Tænkte at man kunne samle de gode råd og muligheder der er for rygestop - det gælder både til gravide, ikke gravide, mødre, fædre osv.

Jeg benyttede mig selv af hjemmesiden  http://www.xhale.dk/forside.asp

som også har et tilbud til voksne over 25 på hjemmesiden  http://ddsp.dk/

Begge naturligvis gratis, man får løbende sms'er - og det hjælper syntes jeg i hvert fald.

KOM GERNE MED FLERE... 

Har hele tiden sagt, at den dag jeg tester positivt, bliver min sidste ryger dag og det blev sørme i dag efter første forsøg så efter i dag, ryger jeg ikke mere, trods trangen vil være der, men minder mig selv om, at det mit barn det går ud over, lille uskyldige baby der muligvis skal ha men resten af livet for det

Anmeld

25. oktober 2011

N&J

GønskE skriver:

Har hele tiden sagt, at den dag jeg tester positivt, bliver min sidste ryger dag og det blev sørme i dag efter første forsøg så efter i dag, ryger jeg ikke mere, trods trangen vil være der, men minder mig selv om, at det mit barn det går ud over, lille uskyldige baby der muligvis skal ha men resten af livet for det

Tillykke med det..  altså med babyen

Anmeld

25. oktober 2011

GønskE

N&J skriver:

Tillykke med det..  altså med babyen

Tak håber baby bliver der inde!

Anmeld

25. oktober 2011

norenberg

min mor, moster og svoger som ikke selv ønskede at stoppe blev tvunget til biofeedback som koster 1000 kr....og nu er de røgfrie på 3 år efter hhv 20,31 og 35 år som stor ryger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.