Hvordan måler du temperaturen/feberen på dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan måler du temperaturen på dit barn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.636 visninger
31 svar
1 synes godt om
23. oktober 2011

Mira0911

Hvordan måler du temperaturen på dit barn? 

Har lavet en afstemning... 

Jeg selv måler den med øre/pande termometer og med under armhulen med et termometer... 

Jeg kan ikke få mig selv til at tage den i numsen, jeg ved hvor træls det er at få stukket sådan en op i numsen... Jeg ved da godt at den bedste temperatur får man ved at måle i numsen... 

Hvordan er det nu, kan ikke huske hvor meget man skal ligge til af ekstra grader ved de forskellige måle steder.... 

Nogen der kan forklare det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

NinaNymannMadsen

vi tager den ved numsen.

vil dog gerne ha et øretermometer fordi jeg ved hvor ubehageligt det er med numsen.

men måler den først hvis jeg kan mærke ¨på asta at hun er varmere end hun plejer og hvis hun er slatten

Anmeld

23. oktober 2011

FruHolm <3

Måler først med øretermometer, og hvis det er lidt højt der så måler jeg efter i numsen for at få en mere præcis temperatur

Anmeld

23. oktober 2011

saxa

Har stemt både øre og numse.. Begge mine er blevet målt i numsen til de var 1 år og måler nu kun i ørene (dog eftermåler jeg den bette, på lidt over et år, i numsen hvis den viser over 39 i øret)

Anmeld

23. oktober 2011

Koen.

Her måler vi i numsen

Anmeld

23. oktober 2011

henh01

den lilles måles i numsen og den stores bliver målt i munden. (bemærk to forskellige termometer - ironi må anvendes)

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

henh01 skriver:

den lilles måles i numsen og den stores bliver målt i munden. (bemærk to forskellige termometer - ironi må anvendes)

Anmeld

23. oktober 2011

Frøken J.

I numsen Det er mest præcist.. Vi har målt den på Rose én gang, og hun var total ligeglad

Anmeld

23. oktober 2011

morethanperfect

Armhulen

Anmeld

23. oktober 2011

Rikke, Liam & Linus

Vi måler i numsen. Liam viser dog ikke det store ubehag ved at få taget temperaturen der, han fniser som oftest...bør jeg være bekymret?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.