Juli babymøde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2009

Ny mor

Anja skriver:

Uha, det gad jeg godt. Synes bare der er mega langt fra Slagelse til Falster. Måske er der nogen i nærheden der vil følges ??

Ej, Anja, det er ikke så langt . Vi har venner i Slots Bjergby og det tager små 5 kvarter som til kbh......!

Birgitte, som håber du kommer med alle børnene......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

Helle30

Anja skriver:

Uha, det gad jeg godt. Synes bare der er mega langt fra Slagelse til Falster. Måske er der nogen i nærheden der vil følges ??

1 time og 20 min. tager det iflg krak. Det er jo bare en smuttur.

Jeg vil selvfølgelig også rigtig gerne være med. Det er rigtig fedt, du gider lægge hus til, Susan.

- Helle

Anmeld

6. februar 2009

Anja

Altså, hvis I gider køre til Slagelse lægger jeg også gerne hus til et børnetræf

Anmeld

6. februar 2009

Susan1978

Anja skriver:

anja husk det er nord falster..

der er ikke længere end 1 times kørsel.. så det er det samme som KBH:

Susan

Anmeld

6. februar 2009

Susan1978

hvis andre er med på at køre til slagelse, så kan vi også bare gøre det???

Anmeld

6. februar 2009

Mie A

Jeg er ligeglad... men Slagelse trækker mest. Det er jo en del tættere på mig Men kører også gerne til Falster.

Anmeld

6. februar 2009

Susan1978

lad os da lige høre hva de andre siger.. ved ik om Helle vil køre så langt med Louise?

Anmeld

6. februar 2009

Anja

Susan1978 skriver:

anja husk det er nord falster..

der er ikke længere end 1 times kørsel.. så det er det samme som KBH:

Susan

Ja, jeg ved godt at der "kun" er 1½ times kørsel, jeg er bare så meget en kylling ifht at køre bil alene, når jeg skal langt væk OG på ukendt grund

Anmeld

6. februar 2009

Susan1978

Anja skriver:

Ja, jeg ved godt at der "kun" er 1½ times kørsel, jeg er bare så meget en kylling ifht at køre bil alene, når jeg skal langt væk OG på ukendt grund

jamen Anja lad os se hvad de andre tøser siger, om de er med på at køre til slagelse i stedet.

susan

Anmeld

6. februar 2009

Anja

Susan1978 skriver:

jamen Anja lad os se hvad de andre tøser siger, om de er med på at køre til slagelse i stedet.

susan

Det kunne jo også være at jeg burde tage kørselsudfordringen op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.