Juli babymøde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

Susan1978

hejsa er der nogen af jer tøser der kunne have lyst til at mødes snart til et lille babyhyggemøde?

jeg vil gerne lægge hus til hvis i gider køre til falster.

vi skal dato mæssigt hvert fald lige forbi 1 marts.. så har jeg ikke så mege i kalendere mere.

lad mig høre hvad i synes, jeg synes hvert fald det var super hyggeligt hos Tut sidste gang og det kan jo være vi har bedre held med at få ungerne til at sove denne gang.

Alle her fra Juli er velkommen ligegyldig hvor i landet du/i kommer fra.. det afhænger jo af hvor langt i gider køre.

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Ny mor

Susan1978 skriver:

hejsa er der nogen af jer tøser der kunne have lyst til at mødes snart til et lille babyhyggemøde?

jeg vil gerne lægge hus til hvis i gider køre til falster.

vi skal dato mæssigt hvert fald lige forbi 1 marts.. så har jeg ikke så mege i kalendere mere.

lad mig høre hvad i synes, jeg synes hvert fald det var super hyggeligt hos Tut sidste gang og det kan jo være vi har bedre held med at få ungerne til at sove denne gang.

Alle her fra Juli er velkommen ligegyldig hvor i landet du/i kommer fra.. det afhænger jo af hvor langt i gider køre.

Susan

Godt initiativ!!! Kom nu tøser - Falster ligger kun små 5 kvarters kørsel fra København!

Anmeld

5. februar 2009

Susan1978

ja det er bare en lille formiddagslur for ungerne..

Anmeld

5. februar 2009

Loggidut

aj jeg ville godt nok gerne, men øknonmien er bare overhovedet ikke til det...

hvis jeg havde en mill, og stadig ingen job, så havde jeg smidt ungen i vognen, og kørt!

jeg savner jer så meget!

Anmeld

5. februar 2009

Mie A

Denne her gang skal jeg med... sidst havde jeg simpelthen så meget om ørerne... Men nu skal det være...!!! Jeg er så frisk... trænger til at blive luftet!

Anmeld

5. februar 2009

Lise

Jeg vil også gerne

Anmeld

5. februar 2009

Susan1978

Mie A skriver:

Denne her gang skal jeg med... sidst havde jeg simpelthen så meget om ørerne... Men nu skal det være...!!! Jeg er så frisk... trænger til at blive luftet!

Mie, så må du tage Ea med... haha kunne du lige se de to tøser gå amok over at hedde det samme... griner..

Anmeld

5. februar 2009

Anja

Uha, det gad jeg godt. Synes bare der er mega langt fra Slagelse til Falster. Måske er der nogen i nærheden der vil følges ??

Anmeld

6. februar 2009

Mie A

Susan1978 skriver:

Mie, så må du tage Ea med... haha kunne du lige se de to tøser gå amok over at hedde det samme... griner..

Ja, det skal jeg nok... De vil sikkert kunne hygge sig - de to Ea'er

Anmeld

6. februar 2009

Mie A

Anja skriver:

Uha, det gad jeg godt. Synes bare der er mega langt fra Slagelse til Falster. Måske er der nogen i nærheden der vil følges ??

Ej, jeg kører nærmest forbi slg.... Men pågrund af alle børnene har jeg desværre ikke plads... Hvem der dog bare have en syv-personers bil.... ØV!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.